2010-03-03, 20:53
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Skulle ha en fruktansvärd ångest över att ha gjort BJ eller Bom Bom utan "kådis"

alltså jag tycker inte själva sexkänslan e någon större skillnad. därför kör jag givetvis med kådis visa alla tillfälliga sexuella förbindelser.
Citera
2010-03-04, 01:47
Medlem
e ny här, hört om ställen i bromma med he... Någon som kan hjälpa till??
Citera
2010-03-04, 11:56
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicnas

finns många ställen i hela stockholm. både med och utan HE. gå och prova vet jag.
Citera
2010-03-04, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nicnas

Finns som sagt massor av ställen med HE. Man får gå på ryggmargskänsla, och framförallt INTE vara het på gröten, låt dom masera i sin takt, tids nog kommer frågan upp, och då om du har lust börjar förhandlingen.
Och pruta aldrig om det förstås inte rör sig om fantasisummor, då finns ju andra lösningar.
Citera
2010-03-04, 16:23
Medlem
Tillbaka från skolan och ett BTB-besök på grön söder lina. Mitt första btb som sagt. börja iofs rätt nyligen att besökat thaisalonger så =)
Men för mig så var inte btb så mycket att hurra för, då föredrar jag hellre oljemassagen med bara händerna. Btb gör ju inte så mycket nytta och inte speciellt sexigt heller tyckte jag men det postivita är dock allt "annat" skönt man får 900/tim så det är ju ett bra pris, så summerat så får det ändå mvg pga man får valuta för pengarna.

Miljön och inredning får vg , man frös inte helelr och man fick duscha.
Massörskans utseende får ett VG , dock höjde sillisarna betyget till ett VG annars var hon väldigt blyg för mig i början men efter en halvtimma släppte det och hon blev lite mer "crazy", men hon var rätt gullig när hon va blyg =)

Nästa stopp ska bli bromma =)
Citera
2010-03-04, 19:01
Medlem
nuendasts avatar
Om en tjej jobbar på massagen 5 dagar i veckan och runkar 2 kukar varje dag. Då runkar hon över 500 kukar om året. Det är en jävla massa kuk...Undra vad hennes man/kille tycker om det egentligen? Kanske inte bryr sig så länge det finns en inkomst?

Nåja det är väll upp till dem. För min del är det ett nöja att vara en av alla dessa kukar he he
Citera
2010-03-04, 19:13
Medlem
Du har tydligen inte en aning om vilka "skitskallar" det finns , då menar jag män som "sponsrar" sina
importerade Thaitjejer till att skaffa salong , sen är cirkusen igång , rena bordellverksamheten(jo det vet ju de flesta här redan )Tjejerna gör grovjobbet och får behålla småslantar medans Farangen kräver igen sina slantar med god ränta samt skiter fullständigt i vad hans "flickvän" gör. Bara han får sin nya HD eller sin Thailandsresa så han kan åka ner och knulla andra under tiden hans "flickvän" fixar nya stålar här hemma i Swedala
Citera
2010-03-05, 11:50
Medlem
nuendasts avatar
klart det finns tjejer som är utnyttjade, det finns det överallt i samhället. men alla är inte det. finns de som väljer av fri vilja också. precis som i övriga sammhället.
Citera
2010-03-05, 18:55
Medlem
Så sant så sant .... Dock för många av den andra sorten. Finns mycket att orda om Thaikvinnor i Sverige , men det passar inte på den sidan Hehe...
Citera
2010-03-06, 09:19
Medlem
(Går)dagens citat:

"Are you happy now?"

hört från andra sidan skynket!
Citera
2010-03-06, 09:52
Medlem
Kanon kul replik i denna tråd

No , im not happy because in everything happy you will find ...................something sad
paying 500:- for something you can do yourself and for "fee" Fee= gratis på Thai
Citera
2010-03-06, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Kanon kul replik i denna tråd

No , im not happy because in everything happy you will find ...................something sad
paying 500:- for something you can do yourself and for "fee" Fee= gratis på Thai

Det är mycket man kan göra själv men ändå betalar andra för att göra. Matlagning, städning, redovisning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in