2015-02-18, 19:22
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Do or die. Tar inte Luleå Hockey tre poäng ikväll så blir det play-in.
Linköping leder tyvärr. Luleå har haft lite ofly med dom senaste omgångarnas reslutat då ''fel'' lag vunnit. Tror Luleå hänger med i racet och vinner idag.
Citera
2015-02-18, 21:22
Medlem
m4tt145s avatar
Ännu en pinsamt dåligt match av Leksand, som skiter ner sig i varenda tredjeperiod när man blir rädd för att förlora.

Ser inte mycket kämparglöd, konstant glid i 60 minuter, hade inte Modo varit nästan lika kassa som Leksand hade dom nog gjort 5 eller 6 mål.

Och vår alldeles egna mysfarbror Appelgren står i båset och gör inget. Nej, nu längtar jag tills denna säsong är över, oavsett vart vi spelar nästa säsong.
Citera
2015-02-18, 21:22
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
Linköping leder tyvärr. Luleå har haft lite ofly med dom senaste omgångarnas reslutat då ''fel'' lag vunnit. Tror Luleå hänger med i racet och vinner idag.
Nix, vi får vinna på fredag istället. Brynäs hemma måste väl räknas som en överkomlig uppgift.
Citera
2015-02-18, 21:32
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Ännu en pinsamt dåligt match av Leksand, som skiter ner sig i varenda tredjeperiod när man blir rädd för att förlora.

Ser inte mycket kämparglöd, konstant glid i 60 minuter, hade inte Modo varit nästan lika kassa som Leksand hade dom nog gjort 5 eller 6 mål.

Och vår alldeles egna mysfarbror Appelgren står i båset och gör inget. Nej, nu längtar jag tills denna säsong är över, oavsett vart vi spelar nästa säsong.

Usch, jag spyr på allt. Bara blås av skiten NU, tack!
Citera
2015-02-18, 21:36
Medlem
Draedons avatar
Så jävla underbart, ner i HA igen så det blir lite sexiga matcher istället för det här tramset. Skål.
Citera
2015-02-18, 21:39
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Så jävla underbart, ner i HA igen så det blir lite sexiga matcher istället för det här tramset. Skål.

Sluta nu. Det är nästan bättre att bli avhängd med 4-5 matcher kvar så att man kan fokusera på Mecka och Medina-kvalspelet. Spel i SHL är det viktiga och det visste ni när ni gick in i säsongen.
Citera
2015-02-18, 21:41
Medlem
Uninteresteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145

"Lundström! Har du några tuggummin!? Mina är slut"
Citera
2015-02-18, 21:41
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon

Bortaspöke i Metallåtervinning Arena, fan vad man har saknat det! HA - den genuina serien. Lägg därtill att man slipper CMore. Jag ser bara fördelar just nu.
Citera
2015-02-18, 21:43
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Nix, vi får vinna på fredag istället. Brynäs hemma måste väl räknas som en överkomlig uppgift.
Jo, om nu inte denna match var sista chansen så är iaf Brynäsmatchen det. Vinst och lite flyt med resultat och vi är med igen!
Citera
2015-02-18, 21:45
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
Jo, om nu inte denna match var sista chansen så är iaf Brynäsmatchen det. Vinst och lite flyt med resultat och vi är med igen!

Det här var nog sista chansen. Åtta poäng upp, inte den bästa målskillnaden och bara sju matcher kvar.

Vi får rikta in oss på play-in-match #1 i Björknäshallen 7/3.
Citera
2015-02-18, 21:47
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Det här var nog sista chansen. Åtta poäng upp, inte den bästa målskillnaden och bara sju matcher kvar.

Eller B-hallen..
Citera
2015-02-18, 21:49
Medlem
94jackars avatar
Citat:

Det blir väl förmodligen så. Kommer kännas väldigt fel att se dom lira där, om det nu inte löser sig på något vis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in