HBQT-personer blir allt mer desperata! Inte p.g.a motstånd utan på brist därav - ingen bryr sig om deras påhitt längre.
- "Hej jag heter Kurt. Jag är född man, men gjorde ett könsbyte och bytte namn till Kjerstin. Men nu vill jag bryta mot könsnormen igen, så jag bytt namn och heter nu Kent (eller Kurt, eller Kent? jag har inte så bra koll.) Snoppen försvann iofs vid operationen, men jag känner mig manlig igen (tror jag, inte 100% säker?..). Ska vi kela?
- (Svar) Trevligt att du känner dig manlig igen, men jag bryr mig inte om ditt "livsöde". Du luktar fruktansvärt illa, så jag rekommenderar den ovanliga kombinationen tandborste/tandkräm + tvål. Och om du nuddar mitt lår en gång till så kommer jag först att köra in en välmanikyrerad nagel i ditt öga, och sedan ropa på vakten så kanske du får lite "homo-brottning" fast utan "happy ending". Capisce?
Senast redigerad av cavalier 2015-02-16 kl. 11:17.
HBQT-personer blir allt mer desperata! Inte p.g.a motstånd utan på brist därav - ingen bryr sig om deras påhitt längre.
- "Hej jag heter Kurt. Jag är född man, men gjorde ett könsbyte och bytte namn till Kjerstin. Men nu vill jag bryta mot könsnormen igen, så jag bytt namn och heter nu Kent (eller Kurt, eller Kent? jag har inte så bra koll.) Snoppen försvann iofs vid operationen, men jag känner mig manlig igen (tror jag, inte 100% säker?..). Ska vi kela?
- (Svar) Trevligt att du känner dig manlig igen, men jag bryr mig inte om ditt "livsöde". Du luktar fruktansvärt illa, så jag rekommenderar den ovanliga kombinationen tandborste/tandkräm + tvål. Och om du nuddar mitt lår en gång till så kommer jag först att köra in en välmanikyrerad nagel i ditt öga, och sedan ropa på vakten så kanske du får lite "homo-brottning" fast utan "happy ending". Capisce?
Det är onödigt att skära alla HBTQ-personer över samma kam. De allra flesta är ganska trygga i sin sexualitet och vill helst bara leva som vanliga svenskar. Vad du beskriver ovan tycks snarare vara den vanlige snuskgubben. Han finns i många olika former.
Orka bli så upprörd över nånting. Jag tror dåren har iscensatt sitt lilla utbrott för att få några minuter i rampljuset. *det här är inget skääämt för migg!* stamp stamp lol
Okej, det kanske finns rasister. Men de flesta vänder sig mot islamism och den avsaknad av vilja att erkänna problemet med islamistisk fascism och hatideologi. Kämpar verkligen dessa folk för islamism, eller kan de inte skilja på islamister och moderat islam? (Skrik inte att islam är islamism, då det är en sociologisk fråga - må vara att det inte finns moderat islam, men det betyder inte att man inte ska sikta skarpt mot militant islam som sådan).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!