2015-02-16, 10:14
Jag hade nästan trott att hon skulle bryta loss i frikyrklig stil och börja tala i tungor också.
Citera
2015-02-16, 11:13
Medlem
cavaliers avatar
HBQT-personer blir allt mer desperata! Inte p.g.a motstånd utan på brist därav - ingen bryr sig om deras påhitt längre.

- "Hej jag heter Kurt. Jag är född man, men gjorde ett könsbyte och bytte namn till Kjerstin. Men nu vill jag bryta mot könsnormen igen, så jag bytt namn och heter nu Kent (eller Kurt, eller Kent? jag har inte så bra koll.) Snoppen försvann iofs vid operationen, men jag känner mig manlig igen (tror jag, inte 100% säker?..). Ska vi kela?

- (Svar) Trevligt att du känner dig manlig igen, men jag bryr mig inte om ditt "livsöde". Du luktar fruktansvärt illa, så jag rekommenderar den ovanliga kombinationen tandborste/tandkräm + tvål. Och om du nuddar mitt lår en gång till så kommer jag först att köra in en välmanikyrerad nagel i ditt öga, och sedan ropa på vakten så kanske du får lite "homo-brottning" fast utan "happy ending". Capisce?
Senast redigerad av cavalier 2015-02-16 kl. 11:17.
Citera
2015-02-16, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cavalier
HBQT-personer blir allt mer desperata! Inte p.g.a motstånd utan på brist därav - ingen bryr sig om deras påhitt längre.

- "Hej jag heter Kurt. Jag är född man, men gjorde ett könsbyte och bytte namn till Kjerstin. Men nu vill jag bryta mot könsnormen igen, så jag bytt namn och heter nu Kent (eller Kurt, eller Kent? jag har inte så bra koll.) Snoppen försvann iofs vid operationen, men jag känner mig manlig igen (tror jag, inte 100% säker?..). Ska vi kela?

- (Svar) Trevligt att du känner dig manlig igen, men jag bryr mig inte om ditt "livsöde". Du luktar fruktansvärt illa, så jag rekommenderar den ovanliga kombinationen tandborste/tandkräm + tvål. Och om du nuddar mitt lår en gång till så kommer jag först att köra in en välmanikyrerad nagel i ditt öga, och sedan ropa på vakten så kanske du får lite "homo-brottning" fast utan "happy ending". Capisce?

Det är onödigt att skära alla HBTQ-personer över samma kam. De allra flesta är ganska trygga i sin sexualitet och vill helst bara leva som vanliga svenskar. Vad du beskriver ovan tycks snarare vara den vanlige snuskgubben. Han finns i många olika former.
Citera
2015-02-16, 18:34
Medlem
Ha ha ha!

Orka bli så upprörd över nånting. Jag tror dåren har iscensatt sitt lilla utbrott för att få några minuter i rampljuset. *det här är inget skääämt för migg!* stamp stamp lol
Citera
2015-02-16, 19:26
Medlem
Haha vad fasen var det där?
Citera
2015-02-16, 20:11
Medlem
LucNNs avatar
Okej, det kanske finns rasister. Men de flesta vänder sig mot islamism och den avsaknad av vilja att erkänna problemet med islamistisk fascism och hatideologi. Kämpar verkligen dessa folk för islamism, eller kan de inte skilja på islamister och moderat islam? (Skrik inte att islam är islamism, då det är en sociologisk fråga - må vara att det inte finns moderat islam, men det betyder inte att man inte ska sikta skarpt mot militant islam som sådan).
Citera
2015-02-17, 23:29
Medlem
NoTruces avatar
Extra soft att det är en bukett penisar hon plockar upp och tar med sig när hon är klar.
Citera
2015-02-17, 23:35
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallfusion
Haha vad fasen var det där?
Undrar jag med, men roligt var det! Hon kanske borde satsa på komiker.
Citera
2015-02-18, 15:33
Medlem
Krickerts avatar
Jag var tvungen att lyssna på ett par av hennes låtar på youtube.
Fyfan vilket skit,och jag brukar ändå gilla svensk hiphop.
Citera
2015-02-18, 19:55
Medlem
NorthernCrosss avatar
Silvana Imam
DU är ett skämt enligt MIG!!!!!!!!!
Citera
2015-02-18, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Jag var tvungen att lyssna på ett par av hennes låtar på youtube.
Fyfan vilket skit,och jag brukar ändå gilla svensk hiphop.

https://www.youtube.com/watch?v=dAs86FdJ1fA

Gillade du inte den här heller? Haha-ha
Citera
2015-02-18, 21:51
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=KxYY89NlM1I

En till Remix!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto