2015-02-17, 21:08
Medlem
Revolutionen äter sina barn
Citera
2015-02-17, 21:27
Avslutad
Alltid ett sant nöje att se dem slakta varandra. Nu ska tjockisen till slakten, vad sjöng årets homo nu igen? "Slipa knivarna"..
Citera
2015-02-18, 03:48
Medlem
Uplands avatar
Inte för att jag bryr mig om högljudda kalleankabloggar som interasistmen, men det förefaller som den där Henrik helt enkelt får smaka på sin egen medicin.
En massa blattar och utlänningar som inte är en uns antirasister utan 100% antisvenskar angriper killen för att han är svensk.

Karma eller svinhugg går igen. En varning till andra svenskar kanske att gå över till den goda svenska sidan innan det är försent.
Citera
2015-02-18, 04:01
Medlem
ExecuteTraitorss avatar
Jag välkomnar en schism i den anti-svenska ("antirasistiska") rörelsen med öppna armar. Hur kan man hjälpa till med att slå in en kil mellan de vita och rasifierade anti-svenskarna? Är det trollande på twitter som gäller? Sköter det hela sig självt?
Citera
2015-02-18, 05:30
Medlem
Asylbaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul

IRM.s CV och meritlista 2012-2015:

1. Fått SD att öka 13,3%

Var hittar du stöd för korrelationen att IRM har ökat stödet för SD med 13.3%?

Själv påstår jag att de 13.3% är pga att SD fått ut sin politik och att allt fler drabbas negativt av mångkulturen.
Citera
2015-02-18, 06:27
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asylbaronen

Själv påstår jag att de 13.3% är pga att SD fått ut sin politik och att allt fler drabbas negativt av mångkulturen.

SOM-institutet har visat att de flesta som röstar på SD gör det i huvudsak för att man är trött på etablissemangets ljugeri om mångkulturen och massinvandringen. Interasistmen har i alla högsta grad varit del i etablissemangets surrealistiska och starkt tillskruvade verklighetsbeskrivning.

Media är fast i en identitetspolitik som har sina rötter i Frankfurtskolan och fransk filosofi. Tanken är att lyfta fram minoriteter och studera hur samhället genom sin politik förtrycker dessa för att de är just minoriteter. Studiet kallas för normaliseringskritik av stereotyp verklighetsbeskrivning. Fast det är inte det man sysslar med nu, utan idag handlar det om en slags diagnos av majoritetssamhället. Man menar att samhället är sjukt och en av orsakerna är en påstådd rasism. Det börjar gå lite väl långt och folk blir förbannade. Anklagelser om rasism ska göras mot bakgrund i uppkomsten av parallellsamhällen, massvåldtäkter, ökad kriminalitet, krisskolor, sämre vård, ja allt blir sämre. Om då nått jävla snöre från interastmen framträder i media och anklagar svenskar som om de vore världshistoriens mest otäcka och rasistiska folk kommer många gå raka till datorn för att anmäla sig som medlem i sd eller att man röstar på sd vid en opinionsundersökning.
Citera
2015-02-18, 09:27
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asylbaronen

Ska jag vara helt ärlig så tror jag inte den här lilla obetydliga hatbloggen gör av eller till för något i den här världen.

Men eftersom dom små näthatarna antagligen läser här så är det ju kul att retas lite och poängtera hur brutalt dom misslyckades med deras mål.
Citera
2015-02-18, 09:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagedu
Henko får skarp kritik i sin egen Facebook-logg. Han har tydligen betett sig illa mot unga rasifierade kvinnor. På twitter uppmanar de rasifierade kvinnorna andra antirasister att sluta läsa IRM utifrån det jag sett.

En av hans kritiker är Kawa:

https://www.facebook.com/henko1/posts/10152630746382477

Hans statusuppdatering är nu borttagen. Det blev för mycket kritik helt enkelt. Kritikerna fortsätter delvis i IRM-loggen:

Citat:
Ursprungligen postat av Dana Orkideh
Avgilla pga IRM hänger ut och trackasserat rasifierade kvinnor. Hejdå!

Citat:
Ursprungligen postat av Kamala Rogers
När ska IRM ta sitt ansvar och kräva att Henrik slutar med sina trakasserier mot rasifierade feminister?

Den sistnämndes namn i URL-adressen är förövrigt sjukt, jag menar "knivavitamarxister", dessa rasifierade hatar verkligen vita, i "antirasismens" namn.
Citera
2015-02-18, 18:31
Medlem
Innan så var allt frid och fröjd medan IRMs hat riktades mot svenskar, men när frågan om antisemitism började diskuteras visade det sig att många invandrare inte alls var med på noterna längre och börjar använda IRMs vapen mot dem själva. "Buhu, ni respekterar inte mina åsikter för jag är rasifierad, transsexuell kvinna. Palestinier kan ju inte vara rasistiska mot judar, de är ju inte privilegierade."

Det är just de här konflikterna man gått och längtat efter. De inneboende motsättningarna inom PK-ismen. Å ena sidan hyllandet av mångkulturen som kommer till landet, men å andra sidan mångkulturens konflikt med feminism, HBTQ och liknande heliga sanningar inom PK-ismen.
Citera
2015-02-18, 19:33
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Innan så var allt frid och fröjd medan IRMs hat riktades mot svenskar, men när frågan om antisemitism började diskuteras visade det sig att många invandrare inte alls var med på noterna längre och börjar använda IRMs vapen mot dem själva. "Buhu, ni respekterar inte mina åsikter för jag är rasifierad, transsexuell kvinna. Palestinier kan ju inte vara rasistiska mot judar, de är ju inte privilegierade."

Det är just de här konflikterna man gått och längtat efter. De inneboende motsättningarna inom PK-ismen. Å ena sidan hyllandet av mångkulturen som kommer till landet, men å andra sidan mångkulturens konflikt med feminism, HBTQ och liknande heliga sanningar inom PK-ismen.

Sitter och fnissar nu då jag läser det senaste inlägget på deras FB-sida som för en gångs skull inte består av renodlat och irrationellt SD-hat utan handlar om antisemitism.

Det råder total förvirring i kommentarsfältet och den sedvanliga intelligentian som brukar sitta där med sina två hjärnceller och high-fivea varandra och skriva one-liners i stil med "dö jävla SDnazister" tvingas nu använda hjärnan.

Det går sådär ......

Stod även i någon kommentar från IRM att dom har "rensat upp" eller liknande, misstänker att dom syftade på rensat bort "rasifierade" "antirasister" aka muslimska antisemiter.

Humor på hög nivå detta
Citera
2015-02-18, 20:12
Bannlyst
Jag tänker på dom som växer upp i dag.

Jag är fantastiskt trött på invandringen.

Det kanske man inte är om man är under 30 år men jag var 20 år 1982 då fanns det ingen RASISM och ingen var rädd för att gå hem ensam på kvällarna efter krogen men vi hade chilenare Italienare och Jugoslaver.

Vi hade knappt våldtäkter och hände en sån så var det förstasidesrubriker i alla kvällstidningar.

Framförallt så var det lätt att få jobb och lägenheter ett körkort hade vem som helst det kostade en månadslön. Jag har allt men jag lider med mina barn födda på 80 och tidigt 90 - Tal. Så det så..
Citera
2015-02-19, 18:52
Medlem
Nyheter Idag har en sammanfattande artikel om bråket mellan Politism och Interasistmen: http://nyheteridag.se/braket-mellan-politism-och-interasistmen-du-trakasserar-rasifierade-tjejer/

Artikeln illustreras med Henrik Johansson i blackface, vilket är ganska kul eftersom Kawa Zolfagary anklagat honom för att "förklä sig som rasifierad". På bilden har i gengäld Kawa blivit ljushylt och blåögd, men det vet jag inte hur man ska tolka. En ny form av rasmotsättning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in