2015-02-17, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
Min mormor är 93 år och lever fortfarande - hur kommer det sig?
Det fanns inte så mycket chemtrails för länge sen då din mormor levde, chemtrails är relativt nytt fenomen.
Citera
2015-02-17, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Fakta och fakta... Det påstås även från väldigt initierade chemtrailskällor att strimmorna innehåller nanorobotar som ger sig på köttätare.

Och jag tror faktiskt inte ditt munskydd skyddar mot nanorobotar så för att vara på säkra sidan bör du även bli vegan. Lycka till!
Påstår du att gasen innehåller nanorobotar? Har du källa på det tack!!
Citera
2015-02-17, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatomata

Finns massor av YT klipp med många likes som bevisar det...
Citera
2015-02-17, 18:24
Medlem
madtops avatar
Citat:

Det är inte jag som påstår det, det är dina chemtrails-kompisar som påstår det.
Har du verkligen inte hört det?

Finns det inga konferenser ni kan åka på så ni blir uppdaterade på vilka faror som lurar i molnen? Som jag förstått det så bedrivs det mycket seriös forskning inom området och det kommer nya teorier och rön hela tiden. Tror det är läge för dig att försöka hänga med lite.

Citat:
Har du källa på det tack!
Senast redigerad av madtop 2015-02-17 kl. 18:27.
Citera
2015-02-17, 18:47
Bannlyst
Citat:
Det är inte jag som påstår det, det är dina chemtrails-kompisar som påstår det.
Har du verkligen inte hört det?

Finns det inga konferenser ni kan åka på så ni blir uppdaterade på vilka faror som lurar i molnen? Som jag förstått det så bedrivs det mycket seriös forskning inom området och det kommer nya teorier och rön hela tiden. Tror det är läge för dig att försöka hänga med lite.

Vadå mina kompisar? Dom har inte sagt att chemtrails innehåller nanorobotar... Hade du någon källa på det? Eller är det som vanligt bullshit från din sida?
Citera
2015-02-17, 19:41
Medlem
madtops avatar
Citat:
Vadå mina kompisar? Dom har inte sagt att chemtrails innehåller nanorobotar... Hade du någon källa på det? Eller är det som vanligt bullshit från din sida?

Som sagt, du borde läsa på lite. Googla på "nanorobots chemtrails" så hittar du massa inlägg från dina chemtrailsspolare. Så om du nu tror på det ena bör du nog fundera på om inte även det andra är sant. Och sedan kommer du snart till slutsatsen att ditt munskydd är fullständigt verkningslöst mot de hemska nanorobotarna. Läskigt va?

Och bara för att förtydliga så du inte blir förvirrad: nej, jag påstår inte att det finns nanorobotar i molnen. Det är bara idioter som tror på sånt. På samma sätt som det bara är idioter som tror på chemtrails.

Edit: Fan - de har till och lyckats ta en bild på det lilla eländet:
http://www.bariumblues.com/images/aerobot1.jpg
Senast redigerad av madtop 2015-02-17 kl. 19:51.
Citera
2015-02-17, 19:42
Moderator
Citat:
Följ länkarna nedan så får du ett strålande skräckexempel på en chemtrails galning.
(FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)

Det är inte bara nanorobotar utan utomjordiska insekter som kommer äta upp oss.
Tyvärr så har du sånt folk "på din sida", det kan inte vara helt lätt.
Citera
2015-02-17, 20:00
Bannlyst
Citat:
Som sagt, du borde läsa på lite. Googla på "nanorobots chemtrails" så hittar du massa inlägg från dina chemtrailsspolare. Så om du nu tror på det ena bör du nog fundera på om inte även det andra är sant. Och sedan kommer du snart till slutsatsen att ditt munskydd är fullständigt verkningslöst mot de hemska nanorobotarna. Läskigt va?

Och bara för att förtydliga så du inte blir förvirrad: nej, jag påstår inte att det finns nanorobotar i molnen. Det är bara idioter som tror på sånt. På samma sätt som det bara är idioter som tror på chemtrails.

Edit: Fan - de har till och lyckats ta en bild på det lilla eländet:
http://www.bariumblues.com/images/aerobot1.jpg

Men nanorobotar tillverkas väl inte av chemtrailgasen? Robotarna måste väl vara tillsatta av oss människor? Sen tror jag inte nanorobotar finns just nu, kanske i framtiden, för jag hade märkt om det finns nanorobotar eftersom det är inget fel eller konstigt med min munskydd jag har, den är liksom inte trasig.
Citera
2015-02-17, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gason
Följ länkarna nedan så får du ett strålande skräckexempel på en chemtrails galning.

Det är inte bara nanorobotar utan utomjordiska insekter som kommer äta upp oss.
Tyvärr så har du sånt folk "på din sida", det kan inte vara helt lätt.
Jag tror inte på utomjordiska insekter som har med chemtrails att göar.

Förstår inte det konstiga vad är det som är så konstigt att chemtrails är giftigt? Har man munskydd så är man skyddad inget mer än så. Orka görs big deal av saken liksom....
Citera
2015-02-17, 20:08
Medlem
Jag välkomnar våra utomjordiska härskare. De menar nog bara väl.
Citera
2015-02-17, 20:25
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Jag tror inte på utomjordiska insekter som har med chemtrails att göar.

Förstår inte det konstiga vad är det som är så konstigt att chemtrails är giftigt? Har man munskydd så är man skyddad inget mer än så. Orka görs big deal av saken liksom....
Det konstiga är att du helt och hållet utan bevis tror att:
1. Det finns chemtrail
2. De är giftiga
3. Giftet är sådant att du är skyddad av ett munskydd

Hur vet du dessa saker? Och framför allt, vad har du för information om vilket gift det rör sig om?
Citera
2015-02-17, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Det konstiga är att du helt och hållet utan bevis tror att:
1. Det finns chemtrail
2. De är giftiga
3. Giftet är sådant att du är skyddad av ett munskydd

Hur vet du dessa saker? Och framför allt, vad har du för information om vilket gift det rör sig om?
Självklart finns det chemtrails, det är det som sprutas ut från flygplan, det kan man se med blåtta ögat.

Ja dom är giftiga, jag har själv varit förgiftat förut av chemtrails, jag blev kraftigt förkyld och blev väldigt tårögd. Men sen jag använt min munskydd har inget symptom uppstått.

Jag bär alltid med mig min munskydd i väskan, så fort jag ser chemtrails så tar jag på mig den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in