2015-02-17, 01:11
Medlem
vemjeligs avatar
Helt okej avsnitt, jag tyckte att det hände en djävla massa. Hur ska de kunna hålla upp det? Det gör de troligtvis inte men hoppas det kan bli nåt bra ändå.
Känns dock som en serie utan en favoritkaraktär, men det kan ju alltid dyka upp.
Citera
2015-02-17, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemjelig
Helt okej avsnitt, jag tyckte att det hände en djävla massa. Hur ska de kunna hålla upp det? Det gör de troligtvis inte men hoppas det kan bli nåt bra ändå.
Känns dock som en serie utan en favoritkaraktär, men det kan ju alltid dyka upp.

Vem registrerar sig för att lämna detta omdöme?

Skit är vad det är.
Citera
2015-02-17, 02:21
Medlem
VlClOUSs avatar
Kollade en halvtimme, det var bara snack och bilkörning.

Huvudkaraktären hade fan en stens personlighet.
Citera
2015-02-17, 05:51
Medlem
Såg halva avsnittet hos en vän...

Är sjukt glad att jag inte betalar för det
Citera
2015-02-17, 07:16
Bannlyst
Andades verkligen inkompetent regissör om det hela. Han vill mer än han klarar av att förmedla. Noll stämning och platta karaktärer överlag. Det här var inte intressantare än en vanlig Beckfilm. Regissören har inte alla färgerna i paletten - bokstavligt!
Citera
2015-02-17, 07:36
Medlem
max02s avatar
Alltså den där flickan skrämmer mig!

Var de bara jag som tycker slutscenen med hennes hand i krukan var oklar? Hon hade slingrat rötterna runt hennes fingrar eller va?!
Citera
2015-02-17, 08:05
Medlem
Carl Serungs avatar
Tyckte det var helt ok, kommer fortsätta tt följa.

Citera
2015-02-17, 08:16
Medlem
Det märks att Michel Bay generationen är i farten, ingen fart och explosioner efter fem min så byter man kanal.
Citera
2015-02-17, 08:23
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockarring
Det märks att Michel Bay generationen är i farten, ingen fart och explosioner efter fem min så byter man kanal.

Precis! FÖr visst pratade du om dig själv? Du tillhör Michael Bay-generationen, och saknar den snabba klippningen från Bay samt har du inte tålamodet för en sån här serie. För stänger man av serien efter fem minuter så har du ingen rätt att uttala dig. Men eftersom du tillhör Michael Bay-generation så du förstår du nog inte det.
Citera
2015-02-17, 08:57
Medlem
SpecialEditions avatar
Dialogen var i många fall så onaturlig och stel att man undrade om det var en SFI-elev som fått sitt första jobb efter examen med detta manus.

Regissören har troligtvis lagt 2 minuter på varje scen för till och med jag skulle kunna få det mer naturligt bara genom att be skådespelarna att betona visa ord i en mening annorlunda. En av de första scenerna, när Eva kommer ur duschen och det ringer på dörren, fick skämskudden att komma fram.

Nej, måndagarna kommer att fyllas med något annat kl 21 för min del.
Citera
2015-02-17, 09:05
Medlem
Hermezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Precis! FÖr visst pratade du om dig själv? Du tillhör Michael Bay-generationen, och saknar den snabba klippningen från Bay samt har du inte tålamodet för en sån här serie. För stänger man av serien efter fem minuter så har du ingen rätt att uttala dig. Men eftersom du tillhör Michael Bay-generation så du förstår du nog inte det.

Tror nog sockaring syftade på alla andra som klagar på serien

Gillade serien, hände lite väl mycket och var lite spretigt men hoppas att det kommer knytas ihop fint. Hoppas inte det är som med graven där allt kändes som sidospår tills de sista avsnitten.
Senast redigerad av Hermez 2015-02-17 kl. 09:07.
Citera
2015-02-17, 09:22
Medlem
Antivalents avatar
Ruskigt kassa skådisar. 2/10 kaffekoppar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in