Citat:
Ursprungligen postat av
Spirituality
Mitt inlägg bygger på att vi skall utgå ifrån det, i en hypotetisk anda. Varför undviker du det?
Därför att mitt inlägg, du vet det där som du svarade på, inte utgick ifrån det - utan var en fråga om varför påstådd makt automatiskt visar att vissa skulle vara skyldiga till 9-11.
Citat:
Det betyder inte att det är så. Och vi kan utgå ifrån vad vi vet, hur mycket om händelsen har du läst? Vart har du tagit del av din information? Har du sett Zeitgeist? Har du läst 9/11 Commission report som myndigheterna släppte? Har du läst 9/11 and the impossible? Har du läst om WTC #7 som också rasade? Vad vet du? Varför ska vi utgå ifrån vad du vet, om du inte har läst in det mesta om händelsen ifrån alla olika perspektiv?
Jag har sett Zeitgeist (allihop)
Jag har läst delar av 9/11 Commission report (kan inte ärligt säga att jag läst hela dock)
Jag har läst stora delar av NIST (kan inte ärligt säga att jag läst hela dock)
Jag har läst oerhört mycket (från båda "sidor" om WTC7 (se alla mina tidigare inlägg här i tråden)
Jag har inte läst 9-11 and the impossible - det verkar dock vara ytterligare en konspirationssida i samma anda som de säkert närmare hundratalet jag redan tagit del av...
Så varför ska vi inte utgå från det vi vet? Varför ska vi utgå ifrån en massa konspirationsteorier utan några som helt bevis? Visst - för ren spekulation kan vi ju utgå ifrån att det var antigravitationsvapen, aliens och 3D-hologram, själv tycker jag sånt är ganska meningslöst så länge absolut ingenting pekar på att det är så..