Citat:
Jag är inte den genomsnittlige Flashback-pularen som förenklar allt till den nivån att den vinner var bättre, den som sköt flest skott var bättre.
Jag har sett såpass många matcher i mitt liv så att jag kan bättre. Jag är alltid objektiv i mina analyser så gott jag kan. Jag har ingen anledning att ljuga eller försköna. Men att du inte klarar av att komma med argument utan kör med en massa svammel visar ju att du antingen:
1. Inte har några argument och är extremt färgad
2. Har otroligt svårt att uttrycka dina tankar i skrift.
Om 2 så kanske det här är fel forum att uttrycka sig i?
*Edit*
"Det som är bra, vi är bra på att försvara oss i egen zon, runt eget mål"
Det är orden min tränare säger på presskonferensen men du verkar ju ha såna skygglappar så du hör bara det du vill höra.
Sen angående HV71. Att ta noll poäng på fyra matcher är ju inget märkvärdigt men att göra det med målskillnad 3-24 är mycket anmärkningsvärt. Vad är det som händer? HV-fans?
Jag har sett såpass många matcher i mitt liv så att jag kan bättre. Jag är alltid objektiv i mina analyser så gott jag kan. Jag har ingen anledning att ljuga eller försköna. Men att du inte klarar av att komma med argument utan kör med en massa svammel visar ju att du antingen:
1. Inte har några argument och är extremt färgad
2. Har otroligt svårt att uttrycka dina tankar i skrift.
Om 2 så kanske det här är fel forum att uttrycka sig i?
*Edit*
"Det som är bra, vi är bra på att försvara oss i egen zon, runt eget mål"
Det är orden min tränare säger på presskonferensen men du verkar ju ha såna skygglappar så du hör bara det du vill höra.
Sen angående HV71. Att ta noll poäng på fyra matcher är ju inget märkvärdigt men att göra det med målskillnad 3-24 är mycket anmärkningsvärt. Vad är det som händer? HV-fans?
"Jag är alltid objektiv i mina analyser"
Enligt dig så är Luleå föredömet historisk,utanför isen och på isen tex. Så objektiv
Det är fan det värsta jag någonsin läst här på Flashback!
Ska bli kul att se hur stockholmarna kommer att reagera när nyheten att Karlstad kommun sponsrar Färjestad med 10 milj/år. Detta har framkommit sedan Värmlandsnytt granskat Färjestad/Kommunen.
Djurgårdsmatchen är inte mycket att säga om. Skönt att ta 3 poäng och spela långt under halvfart mot ett Djurgården som hade halva laget borta.