Citat:
Ursprungligen postat av
kallekallekalle
Era naiva lättskrämda hundar! Ja, flashback är slut, men inte för den här läckan. Flashback var kontroversiellt förut när staten försökte släcka ner sajten eftersom den stack i ögonen på statsmakten. Det gick sådär. Tror ni statsmakten verkligen gav upp där och då? Nej. Jag förvånas oerhört av att ingen ens reagerar den minsta lilla över att Flashback såldes och bytte ägare 2010 (min teori är att staten outsourcade övertagandet på något vis). Men oavsett:
I tider av övervakning och kontroll, HUR kan du lita på ett forum som ingen vet vem äger, som vägrar delge vem som äger det och som har ett tomt kontor på adressen 1461 First Avenue, New York, NY 10075-2201, USA?
Nå?
Jag skulle kanske inte gå så långt i min konspiration.
Men att man i ren naivitet tror att man är säker för att man döper sig till ett roligt anonymt namn på ett anonymt forum utan någon öppen person som tar ansvar för uppgifterna du lägger in är ju inte bara blåögt utan dumt.
Jag menar i framtiden kanske även toranvändare kan avslöjas, dagens krypteringar kommer kanske vara lite enkla att knäcka som att skiva bröd.
Vad tänkte folk på när med sin personliga jävla email?
Hej jag heter xxxurtzzorz.
I min lägenhet får ni prata om vad ni vill. Visst att lägenheten ligger i säpos byggnad men vi är nog inte avlyssnade. Prata om det ni inte vågar prata om öppet. Era brott ni begått, vilka barn ni hsr knullat, vem ni fantiserar om stt mörda, vsd ni tycker om negerjävlar..
Här finns likasinnade..
Nej nej ta av er skidmaskerna och röstförvrängaren.. Ni är säkra här hos oss.. Jag kommer lämna er här ensam med Tittis som har röstförvrängsre och mask. Hon kommer "moderera" så att ni inte pratar om vädret när ni ska hålla er till era bekännelser..