2015-02-12, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheGruzza
Det kommer synas flera veckor.

Denna kille kan inte mycket om valium det märks. Det sitter max ett par dygn. 2-4MAX på en sån låg dos.
2015-02-13, 23:34
Medlem
Har tagit 140mg oxy idag (fredag) hinner jag bli ren tills på måndag? Eller hur länge behöver man vänta på att vara på den säkra sidan så man inte torskar på pisseprovet?
2015-02-14, 12:54
Medlem
Om man sedan 6:e Januari gått "behandling" mot missbruk för cannabis, och INNAN det rökt nästintill varje dag i flera år, Och sen slutar röka från 6:e januari, och rökte igen 25:e, 26:e & 27:e, idag (14/2) är provet fortfarande positivt, vad kan det bero på? Och nu rökfri sen på Tisdag (17/2) 2 veckor, när blir provet negativt?

Tacksam för svar!
2015-02-14, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Hur länge har man THC i blodet om man rökt sedan maj månad dagligen ungefär?
175, 68kg.
blodet? max 2-3 dygn.
2015-02-14, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harveyspecter1776
när blir provet negativt?

Tacksam för svar!
En månad till minst.
2015-02-15, 00:52
Medlem
Hej!

Har inför ett jobb ett pissprov nu på tisdag. Sist jag rökte var 28 december så det kommer vara nästan två månader sen jag rökte sist. Innan det så rökte jag drygt 1-3 gånger / 2 veckor i ca. ett halvår. Jag är 196 och väger 95 kg. Normalt hade jag inte varit orolig men provet är inte med sticka utan kommer skickas på analys.

Innebär analys att de gör en extra noggrann koll, eller kollar de bara efter fler droger? Isf. hur ser mina chanser ut?
2015-02-15, 20:25
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mway
Hej!

Har inför ett jobb ett pissprov nu på tisdag. Sist jag rökte var 28 december så det kommer vara nästan två månader sen jag rökte sist. Innan det så rökte jag drygt 1-3 gånger / 2 veckor i ca. ett halvår. Jag är 196 och väger 95 kg. Normalt hade jag inte varit orolig men provet är inte med sticka utan kommer skickas på analys.

Innebär analys att de gör en extra noggrann koll, eller kollar de bara efter fler droger? Isf. hur ser mina chanser ut?

Det syns inte.
2015-02-15, 21:36
Medlem
J.Boozes avatar
Jag satt och funderade lite på detta med drogtester och så.

Jag skall in på Vårdcentralen på fredag.
Det handlar om mitt psykiatriska mående, och har ingenting med droger att göra.
Däremot har jag missbruk i min anamnes, och har i mina journaler flera noteringar av både benso och alkoholmissbruk.

Detta var många år sedan.

Nu undrar jag, kanske lite generellt..

Nu på fredag, kommer dom garanterat ta prover, levervärden, med mera - men såklart för att kolla hur min kropp mår. Jag går ju inte ditt för att lämna drogtest.

Däremot, är jag orolig, eftersom - jag har missbruk i mina journaler - att de samtidigt kommer testa mitt urin på droger?

Jag menar, de vill ju vara säkra på att jag inte fortfarande använder droger..?

TL;DR:
Skall till doktor på fredag, inget drogrelaterat alls, skall diskutera ny mediciniering, kommer lämna prover, KOMMER DE ÄVEN TESTA EFTER DROGER I URINEN? Jag har ju i journalerna dokumenterat drog och alkoholmissbruk.
2015-02-15, 23:26
Medlem
Hej
har inte rökt sen 17/1 innan dess har man typ brukat cannabis som en prilla snus eller en cigg var tredje timma i typ 3 år. Kommer det att synas i någon test???
2015-02-15, 23:36
Medlem
Hur ser det ut med tradolan/tramadol i kroppen? Brukade bruka det vid sex då man blir väldigt uthållig och tjejerna väldigt imponerade. Förr kunde man hålla en tusen grammare under en vecka i snitt och då snackar vi om hårt missbruk. Senast man poppade var kanske för 1.5 månad sen och var det kanske 50 g tror ni att det skulle visa sig i något test? Har hört något att om man testar vid hårstrån kan man spåra tillbaks 3 månader i tiden, spelar det då roll vilken Drog? Vid koks gör dom väl det? Då går det väl att tillämpa det på thc och traddar??
Senast redigerad av Dinmamma001 2015-02-15 kl. 23:47.
2015-02-16, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chopdei
Är det någon här som har testat metoden som verkar poppis på Youtube där olika människor påstår att man pissar rent om man använder nåt som heter "certo" blandat med vatten/juice, dom verkar ju ganska säker på sin sak.

Länk till de 2 olika klipp som har ungefär samma metod

https://www.youtube.com/watch?v=kYFr...4&spfreload=10

https://www.youtube.com/watch?v=P0cSvAczlCE

Uppskattar svar( om nån redan tagit upp detta tidigare ber jag om ursäkt i förväg).

Finns det verkligen ingen som testat metoden eller vet om den funkar, funderar på att testa av ren nyfikenhet annars!
2015-02-16, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Hej
har inte rökt sen 17/1 innan dess har man typ brukat cannabis som en prilla snus eller en cigg var tredje timma i typ 3 år. Kommer det att synas i någon test???
Det är högst individuellt, jag var positiv lite drygt 17 dagar efter att ha rökt ungefär 3-5 kvällar i veckan i ett halvårs tid. Jag väger 76kg och är drygt 185, ju mer du väger ju längre tid tar det.

Skulle räkna med 1,5-2 månader minst om du väger över 80kg. Är du en lättviktare kanske aningen mindre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in