Bara jag som brukar kolla på Antikmagasinet med Li Pamp?
Senaste avsnittet bjöd ju på en riktig höjdare! Li Pamp har drömt om att få säga kuken i SVT sedan hon började där! Blev ju extra snuskigt med Claes Moser i studion då hans efternamn får mig att tänka på Hans Moser.
WTF! Brukar kika på antikmagasinet ibland, delvis för att att jag uppskattar den modesta och ödmjuka programledaren Li Pamp. Vem har nu 2020 tagit över programledarrollen? Jo den hysteriska linslusen Anne Lundberg.....ännu ett program på shitlist
WTF! Brukar kika på antikmagasinet ibland, delvis för att att jag uppskattar den modesta och ödmjuka programledaren Li Pamp. Vem har nu 2020 tagit över programledarrollen? Jo den hysteriska linslusen Anne Lundberg.....ännu ett program på shitlist
Håller med Li Pamp var dessutom snyggare. Anne Lundberg ser också okej ut men inte så att man skulle vilja vara med henne som Li Pamp.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!