Citat:
Ursprungligen postat av
Money4life
Nej men bror duktig då
inte tillåtet? Vem bryr sig? Det är inget fusk eller fult spel. Han vill bara ha ut sina pengar. Och han skulle knappast torska för att han förlorar en heads up eller 2.
Huruvida du skiter i om något är tillåtet eller ej bryr jag mig föga om, det finns en risk att torska vilket vore jävligt dumt när han inte skaffat sig pengarna på ett otillåtet sätt. En onödig risk att ta och ett jävligt kortat råd att ge.
Citat:
Ursprungligen postat av KTK
Klart att man skall kunna använda olika / flera konton så länge kontot är anknytet till personen / banken. Sen om man inte får tjäna pengar genom sociala med svartarbete, talangspel, odds osv som ej hör i ihop med inkomst / anställning är ju bedrövligt om det är så. Han försöker väl bara styra upp sin ekonomi så gott det går för daxläget..
Som sagt det skiljer en hel del mellan sidorna där vissa är mer generösa med uttagsmöjligheter och andra rätt rabiata. Oftast brukar man behöva sätta tillbaka sina insättningar samma väg och sedan vara fri att sätta över vinster hur man vill.
Ang. det andra så undrar jag om du driver med mig, soc. är ju ett skyddsnät om man inte har inkomst, självklart kan du inte ha andra inkomster då som du gömmer undan. Men det har inget med saken att göra.