2015-02-01, 16:54
Medlem
knazbarnets avatar
Fattar inte vrf de ska göra skillnad på folk... Om man hänger på dejtingsidor online gör man ju bara det bara för att få ligga. Spelar det någon roll då om personen tjänar 250 eller 650 tusen om året? Om personen gått kth eller inte?
Citera
2015-02-01, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knazbarnet
Fattar inte vrf de ska göra skillnad på folk... Om man hänger på dejtingsidor online gör man ju bara det bara för att få ligga. Spelar det någon roll då om personen tjänar 250 eller 650 tusen om året? Om personen gått kth eller inte?

Kvinnor verkar bry sig om detta. Män vill nog bara ligga. Hur homos gör vet jag inte.

Sedan så handlar väl inte allt om pengar heller. En som är välutbildad brukar ju oftast bete sig annorlunda än en som sitter på en kvarterskrog för sig själv kl 18:30 en onsdag och äter plankstek och dricker starköl.
Citera
2015-02-01, 18:44
Medlem
knazbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Kvinnor verkar bry sig om detta. Män vill nog bara ligga. Hur homos gör vet jag inte.

Sedan så handlar väl inte allt om pengar heller. En som är välutbildad brukar ju oftast bete sig annorlunda än en som sitter på en kvarterskrog för sig själv kl 18:30 en onsdag och äter plankstek och dricker starköl.

Borde ju bara vara utseendet som avgör....

Ja fast de gånger jag "träffat" någon på nätet så har jag skitit om personen äter med gaffeln i höger hand eller inte. Ska ju ändå inte äta med dom eller maximalt en gång.
Citera
2015-02-01, 18:51
Avslutad
Citat:
Borde ju bara vara utseendet som avgör....

Ja fast de gånger jag "träffat" någon på nätet så har jag skitit om personen äter med gaffeln i höger hand eller inte. Ska ju ändå inte äta med dom eller maximalt en gång.

Fast vissa som dejtar kanske vill träffa sin dejt mer än en gång.
Citera
2015-02-01, 19:27
Medlem
Fan! Jag har också börja störa mig big time på den jäkla reklamen, trots att jag är med på sidan. Men den är ju vidrig. Och att lyckas störa mig är ju otippat i och med att jag lever utan tv (tycker det är förslappande för moralen och vill hellre vara aktiv), men nu tycker jag ändå den förföljer mig överallt med sina konstiga värderingar. Man är inte smartare för att man pluggat mycket och jag vill gärna att min eventuellt blivande partner har lite vett, men det mäts inte i högskolepoäng...

Hur som helst, folket där är vad jag märkt som sagt inte sådana och de flesta där verkar faktiskt ha registrerat sig på Edarling och slussas över till Elitsinglar fast de inte ens vet om det själva. Edarling är en sida jag valde bort för att den har dåligt rykte. Finns inte ett sol och vårar-avskum i Sverige som inte opererat där och förmodligen opererar där. Läs en artikel om valfri svensk sol och vårare och scrolla tills sidan nämns. Skojar inte. Som en godisaffär för bedragare av båda könen. Men när det gäller att försöka undvika oseriösa bet jag mig ju i tummen med Elitsinglar i och med samkörningen, vilket jag redan märkt och säkert många kvinnor med mig. Det är ju störande även om man inte nappar.
Citera
2015-02-01, 19:52
Medlem
knazbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Fast vissa som dejtar kanske vill träffa sin dejt mer än en gång.

Det är isåfall en minoritet eller folk som är lite halv miffo
Citera
2015-02-12, 22:58
Medlem
Citat:

Titta på den kvinnan i reklamen på TV, tror du någon som henne vill gå till en svensk arbetarklass snubbe med målarfärg på arbetskläderna, kör arbetarklass bil till jobbet och vardag och som saknar akademisk eftergymnasial utbildning och bor i radhus, lägenhet eller i någon smaklös villa?

Bland högklass kvinnorna i Sverige är nog en sådan här dejtingsida ett måste! Killarna är det skitsamma, de reggar sig på badoo å shit!
Citera
2015-02-13, 00:20
Medlem
Oddballs avatar
"Managementkonsulten Fredrik" heter egentligen Pierre och är fotomodell, vet inte om han träffat sin flickvän Lena PH via sidan men det får man väl förmoda...?

http://stoppapressarna.se/sites/default/files/styles/flexslider_full/public/artikelalbum/pierre1.jpg
Citera
2015-02-13, 09:27
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
"Managementkonsulten Fredrik" heter egentligen Pierre och är fotomodell, vet inte om han träffat sin flickvän Lena PH via sidan men det får man väl förmoda...?

http://stoppapressarna.se/sites/default/files/styles/flexslider_full/public/artikelalbum/pierre1.jpg

Jepp och ICA-Stig heter Hans Mosesson...nej Loa Falkman var det visst.

Reklam är ingenting att lita på.
Citera
2015-02-14, 18:20
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Jepp och ICA-Stig heter Hans Mosesson...nej Loa Falkman var det visst.

Reklam är ingenting att lita på.

Det är väl ingen som "litar" på reklam men i Elitsinglar så försöker man ju anspela rätt hårt på att det faktiskt är riktiga deltagare på deras datingsite som är jurist resp managementkonsult. Den går ju inte direkt i humorns tecken deras reklam...
Citera
2015-02-14, 18:37
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det är väl ingen som "litar" på reklam men i Elitsinglar så försöker man ju anspela rätt hårt på att det faktiskt är riktiga deltagare på deras datingsite som är jurist resp managementkonsult. Den går ju inte direkt i humorns tecken deras reklam...

...det beror ju på hur man väljer att se det.
Citera
2015-02-15, 20:32
Medlem
känns jävligt WT att behöva ta hjälp av en hemsida för att på förväg se till så att den man träffar har utbildning och status. Säger en hel del om vilka som rör sig där. Känns mer som en sida för snabba knull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in