2015-02-12, 22:24
Medlem
fluktartommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sayli
Märkligt att ni alltid blir så dåligt bedömda medan alla andra aldrig får sona för sina brott, väldigt märkligt eller ska man ana att ni inte är vana vid att faktiskt få straff?

Tycker inte heller att det var straff faktiskt. Tycker inte att Luleås utvisning när Pettersson kör sin snurrfint heller ska vara något. Vad tycker du är skillnaden på knätacklingarna?
Citera
2015-02-12, 22:26
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Det är ju inte alls det han säger. Lyssna!
"Our D-man Anton Lindholm is suspended this game for a clean hit, which happened... a hit the head for the opponent."
Citera
2015-02-12, 22:28
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluktartommy
Nä jag förstår att du inte såg den. Det blev tyvärr 2 spelare som gick av med knäskador vilket är mycket tråkigt men domarna måste kunna vara konsekventa
Att det kanske var en knäskada behöver ju inte betyda att han vart utsatt för en knätackling. Lundberg åker in i Sigalet -tror kanske det är den händelsen du avser- och skadar sig, inget fult överhuvudtaget. Enligt mig i alla fall.
Att Sevc inte får 5 minuter är ju helt fel av domarna, dom kan inte reglerna men förvånad blir man inte.
Citera
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
"Our D-man Anton Lindholm is suspended this game for a clean hit, which happened... a hit the head for the opponent."
Vilket är något helt annat än
Citat:
Jag har bara en sak att säga: vår försvarare Anton Lindholm gör en ren tackling när han tacklar en spelare i huvudet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluktartommy
Tycker inte heller att det var straff faktiskt. Tycker inte att Luleås utvisning när Pettersson kör sin snurrfint heller ska vara något. Vad tycker du är skillnaden på knätacklingarna?

Vad pratar du om? Jag pratar om en händelse nör Luleå får straff på vad som uppenbart inte är något? Du pratar om..? jag snackade åtminstone i affekt. Du gör det nog inte för du kommer i efterhand.
Citera
2015-02-12, 22:30
Medlem
fluktartommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Att det kanske var en knäskada behöver ju inte betyda att han vart utsatt för en knätackling. Lundberg åker in i Sigalet -tror kanske det är den händelsen du avser- och skadar sig, inget fult överhuvudtaget. Enligt mig i alla fall.
Att Sevc inte får 5 minuter är ju helt fel av domarna, dom kan inte reglerna men förvånad blir man inte.

Hahaha okej , ja vi kommer nog inte längre tror jag
Citera
2015-02-12, 22:30
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Vilket är något helt annat än
Ja, det är ju på engelska.
Citera
2015-02-12, 22:32
Medlem
fluktartommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sayli
Vad pratar du om? Jag pratar om en händelse nör Luleå får straff på vad som uppenbart inte är något? Du pratar om..? jag snackade åtminstone i affekt. Du gör det nog inte för du kommer i efterhand.

Läste mycket slarvigt och skriver även jag i affekt. Det jag störde mig mest på är att knätacklingarna bedöms olika
Citera
2015-02-12, 22:33
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Ja, det är ju på engelska.
Och en korrekt översättning hade varit
Citat:
en korrekt tackling som råkar träffa huvudet på motståndaren.
Inte
Citat:
Jag har bara en sak att säga: vår försvarare Anton Lindholm gör en ren tackling när han tacklar en spelare i huvudet.
Senast redigerad av tcfmog 2015-02-12 kl. 22:36.
Citera
2015-02-12, 22:37
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Och en korrekt översättning hade varit "en korrekt tackling som råkar träffa huvudet på motståndaren.

Inte
Det är ju ingen skillnad, dessutom är det ju du som smyger in ordet "råkar".
Pesosen är iofs. dålig på engelska så vad han menar är väldigt oklart. Arg var han i alla fall.
Citera
2015-02-12, 22:39
Medlem
seriously?s avatar
Citat:
Och en korrekt översättning hade varit
Inte

Hur är den korrekt om den träffar huvudet?
Citera
2015-02-12, 22:43
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Det är ju ingen skillnad, dessutom är det ju du som smyger in ordet "råkar".
Pesosen är iofs. dålig på engelska så vad han menar är väldigt oklart. Arg var han i alla fall.
Det är en enorm skillnad och jag smyger inte in något, jag översätter vad han säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in