2015-02-10, 01:23
Medlem
Utseende
Minst 170, inte längre än mig (187), helst i mellersta eller övre delen av 170-180-spannen, inte korta ben
Är inte så ful i ansiktet osminkad att jag skäms för att bli sedd med henne
Inte kort och helst långt hår
Fet, och särskilt...:
Stora ben
Stor rumpa

Personlighet
En "skön" tjej - självdistans, nån man kan verbalt och i vissa fall fysiskt (tex. bära bort henne) retas med för skojs skull för att hon också gillar att det ska va "kul" att va med varandra - nån tjej som inte bara är snäll och tråkig liksom. Gillar och känner sig komplementerad av manlighet, dvs. man lyfts upp av att vara med henne (med andra ord, feminin)

Vanor
Älskar att äta (och laga) mat
Röker inte eller är i alla fall beredd och kapabel att sluta
Inte alkoholist eller nån annan slags drog-junkie (utom mat da)
Hel och ren

Jaa, jag kan ju gå runt o drömma i alla fall... undrar vart jag får tag på nån sån nånstans (som inte redan är upptagen och/eller går att ragga på)...
Senast redigerad av CDisciple 2015-02-10 kl. 01:48.
Citera
2015-02-10, 01:32
Medlem
McHammereds avatar
Timglasfigur (smal midja), långt fylligt hår ner till rumpan (svart gärna) och en rejäl bakdel. Det ska se ut som att det är två vattenmeloner som bråkar om space när hon struttar sitt stuff på stan. Fylliga läppar är viktigt.

McHammered likes a good healthy build
Citera
2015-02-10, 01:45
Medlem
skalman1973s avatar
Tja hon är någonstans mellan 36 och 45 år gammal . Hon är trygg i sig själv och normalbegåvad . Hon bör hellre väga 10 kilo för mycket än 10 kilo för lite . Det viktigaste är trots allt att själva gnistan finns där som gör att man lekfullt vill busa med varandra :-)
Citera
2015-02-10, 15:25
Medlem
Ofermods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randommmmm
Bara för skoj skull kan inte alla bara skriva hur sin drömkille eller drömtjej ser ut och hur dom ska vara?

Jag kan börja med att beskriva min

Se ut:
- Han ska vara längre än mig(jag är 175) så ca 185
- Han ska vara brunhårig
- Skägg
- Muskler
- Bruna ögon
- Funkar bra med lite tatueringar
- Snygg klädstil

Vara:
- Lätt till skratt
- Inte svartsjuk på mina killkompisar
- Att man kan göra saker utan att vara med varann hela tiden
- Lätt att umgås med

Så de var nog de haha :P kommer inte på mer nu iallafall Nu är det eran tur

Kul att se en exemplarisk beskrivning av en själv redan i första inlägget

Min drömkvinna har följande attribut:

Hon ska leva hälsosamt. Absolut ingen soffpotatis. Gärna träna ett par dagar i veckan.
Hon ska vara självständig, och helst inte vilja umgås så mycket med mig under veckodagarna.
Hon ska vara glad, speciellt under dagarnas begynnelsetimmar.
Hon ska ha lätt till skratt.
Hon får absolut inte vara känslig. Med det menar jag, att om jag säger A, så ska hon inte tolka det som att jag tycker hon är en äcklig fitta.
Hon ska vilja resa på lite mer udda resmål.
Hon ska vara ambitiös, och ha mål med livet.
Hon ska hellre bo i en avskild stuga i skogen än i en lägenhet på Södermalm.
Slutligen, kanske det viktigaste av allt; Hon ska ha en mycket hög sexuell drift. Hon ska vilja pröva alltoch vara nyfiken. Hon ska vara lagd åt BDSM-hållet, och vilja ha sex med andra och många samtidigt.

Citera
2015-02-11, 17:01
Medlem
stalliones avatar
Allt handlar väl om kemi men ett par korta saker jag uppskattar hos kvinnor-

Allmänbildning- kul att kunna lära sig men också lära ut. Leder till roligare umgänge vid vilken aktivitet som helst. Har inget krav på att det ska vara en akademiker.

Ömsesidig respekt för intressen och livsstil- Jag bryr mig inte om du har gjort det eller det innan, jag bryr mig inte heller om du väljer att ta den drogen eller umgås med den människan. Är man trygg i sig själv och kan hantera sin kropp och sitt liv är det inte mitt ansvar.

Distans. Inget smsande eller tvång att träffas konstant. Tänker inte få någon att ge upp sitt sociala liv och nätverk. Förväntar mig samma.

Att vara ärlig. Smyg inte med något du tror jag ogillar. Kan visa sig vi delar åsikter och intressen om en sak, om inte vet vi var vi har varandra och respekterar därmed det.

Att vara nöjd med sig själv och sin situation. Är du inte det, försök förändra den. Ingen vill leva med någon som är bitter över något som faktiskt går att åtgärda som exempelvis studier eller form. Alla har vi våra brister och när vi inser och accepterar dessa får vi det enklare att leva med andra än att ta ut det på omgivningen. Att börja studera på halvfart eller börja träna/alt acceptera sig själv är otroligt mycket mer attraktivt än att vara svartsjuk och visa självömkan. Beror det på depression kommer jag givetvis visa respekt och stötta.

Det är fem huvudsakliga punkter som är viktiga. Skulle ha svårt att leva även med den vackraste kvinna utifrån utseendemässiga preferenser om inte de psykologiska/sociala fungerade. Det är två individer som har sitt liv och funkar det att leva eller umgås ihop ser jag ingen anledning till att lägga sig i den andres liv om den sköter sitt både personligt men också relationen.

Det enda jag föredrar utseendemässigt är naturligt och proportionerligt utseende. Nog det vackraste en kvinna kan ha om hon är nöjd med det. Ser inget fel med smink eller att färga håret men allt som oftast, om jag jämfört, har jag utifrån ytliga bedömanden känt en större attraktion till det naturliga.

[Om mig är jag varken vänster eller höger. Har svårt att bli svartsjuk. Ogillar när andra ska in och peta i mina val. Kan anpassa mig för andra men då är det ömsesidigt och ärligt, aldrig genom tvång. ]
Senast redigerad av stallione 2015-02-11 kl. 17:03.
Citera
2015-02-11, 19:10
Medlem
MasketPuppeteers avatar
- Små fina runda bröst. Nästan platt, fast bara nästan
- Någonstans mellan 1.67-1.75
- Hälsosam vikt (dvs allt från relativt smal, fast inte anorexia till fyllig, fast inte gravt överviktig)
- Blått hår
- Relativt blek, inte nödvändigtvis likblek, dock ett plus
- Platt rumpa
- Feminina former

Så ser min idealbild utav en vacker kvinna ut.

EDIT:

Hur min idealkvinna är som person:
- Melankolisk
- Intellektuell
- Fri
- Trygg i sig själv
- Kulturintresserad
- Lugn
- Gosig och kramig.
- Stöttande
- Kreativ
- Romantisk... Gärna på ett rätt morbit sätt
- Spirituell
Senast redigerad av MasketPuppeteer 2015-02-11 kl. 19:13.
Citera
2015-02-12, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MasketPuppeteer
- Små fina runda bröst. Nästan platt, fast bara nästan
- Någonstans mellan 1.67-1.75
- Hälsosam vikt (dvs allt från relativt smal, fast inte anorexia till fyllig, fast inte gravt överviktig)
- Blått hår
- Relativt blek, inte nödvändigtvis likblek, dock ett plus
- Platt rumpa
- Feminina former

Så ser min idealbild utav en vacker kvinna ut.

EDIT:

Hur min idealkvinna är som person:
- Melankolisk
- Intellektuell
- Fri
- Trygg i sig själv
- Kulturintresserad
- Lugn
- Gosig och kramig.
- Stöttande
- Kreativ
- Romantisk... Gärna på ett rätt morbit sätt
- Spirituell

Är din drömpartner en tjej, eller kille? Vadå platt rumpa och "feminina former"? Det är ju för fan varandras motsatser. Feminina former = bredare höft, fyllig rumpa, fylliga tuttar, smal midja, lite till inget magfett. Det du beskrev är ju en 12-årig flicka/pojke som inte kommit in i puberteten än.

Pedofil-böjning möjligtvis?
Citera
2015-02-12, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaasher
Är din drömpartner en tjej, eller kille? Vadå platt rumpa och "feminina former"? Det är ju för fan varandras motsatser. Feminina former = bredare höft, fyllig rumpa, fylliga tuttar, smal midja, lite till inget magfett. Det du beskrev är ju en 12-årig flicka/pojke som inte kommit in i puberteten än.

Pedofil-böjning möjligtvis?

Haha, verkligen! Undrar också hur han resonerar där.
Citera
2015-02-12, 14:54
Medlem
MasketPuppeteers avatar
Nu tycker jag ni är lite elaka här... Man kan se feminin ut utan att ha stora bröst. Och nej, jag har ingen pedofil böjning. Gillar mina partners mogna men föredrar lite mer diskreta former på vissa områden. Främst brösten får vara lite mindre. Men ändå fina kvinnliga former på andra områden. Det är mina preferenser och var inte det vad vi skulle tala om här?
Citera
2015-02-12, 15:36
Bannlyst
Vad ledsen jag blir när jag läser alla era önskelistor. Alla män vill ha kvinnor med stora bröst. Själv har man små bröst och har verkligen komplex över det. Det är fan ekvivalent med att ha liten kuk ifall man är man.
Citera
2015-02-12, 15:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HighlySensitive
Vad ledsen jag blir när jag läser alla era önskelistor. Alla män vill ha kvinnor med stora bröst. Själv har man små bröst och har verkligen komplex över det. Det är fan ekvivalent med att ha liten kuk ifall man är man.

Tjejer kan iaf skaffa silikonbröst. Vad ska en man göra om han har en liten kuk? Limma dit hushållsrullen kanske?
Citera
2015-02-12, 16:47
Medlem
MasketPuppeteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighlySensitive
Var stolt över dina små bröst och din kropp! Finns en hel del där ute som föredrar små bröst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in