Det skulle inte bli några större avvikelser från min drömtjej: indieprinsessan Zooey Deschanel.
Ljus hy och av kaukasoid ras.
Mörkt hår och stora blåa ögon.
Ganska kort, liten kroppshydda.
Bröststorlek är inte det viktigaste, men helst b eller c-kupa.
Klär sig feminint, mycket vintage.
ZD råkar vara en människa med många talanger, skådespelerska, spelar 15 olika sorters instrument, har en ängels röst.
Gillar djur, adopterade två hundar, varav en gillar jazz.
Bekräftad bra musiksmak.
Rent generellt så gillar jag indie/hipster-tjejer.
Ett stort plus skulle vara om hon var vegan.
Politisk åsikt är inte superviktigt, men det är klart det skulle bli jobbigt om hon var rabiat feminist.
Ett stort intellekt är attraktivt, hon bör vara en person som man kan diskutera Camus eller Godard med. Alltså motsatsen till den kvinna som bara läser böcker som Twilight och som bara klarar av att se filmer som är amerikanska och i färg.
Personligen så tycker jag att mindre bröst har en viss charm. Det ger en mer classy look som inte är överdrivet sexuell vid första anblick. Nu har jag som man svårt att uppskatta bröststorlek efter siffror och nummer, men för mig verkar b-kupa vara det bästa.
Ljus hy och av kaukasoid ras.
Mörkt hår och stora blåa ögon.
Ganska kort, liten kroppshydda.
Bröststorlek är inte det viktigaste, men helst b eller c-kupa.
Klär sig feminint, mycket vintage.
ZD råkar vara en människa med många talanger, skådespelerska, spelar 15 olika sorters instrument, har en ängels röst.
Gillar djur, adopterade två hundar, varav en gillar jazz.
Bekräftad bra musiksmak.
Rent generellt så gillar jag indie/hipster-tjejer.
Ett stort plus skulle vara om hon var vegan.
Politisk åsikt är inte superviktigt, men det är klart det skulle bli jobbigt om hon var rabiat feminist.
Ett stort intellekt är attraktivt, hon bör vara en person som man kan diskutera Camus eller Godard med. Alltså motsatsen till den kvinna som bara läser böcker som Twilight och som bara klarar av att se filmer som är amerikanska och i färg.
Citat:
Här beskriver vi det absoluta idealet. Läs i de olika brösttrådarna så får du se att bröststorlek inte är det viktigaste för de flesta män. Det är knappast en dealbreaker, ansiktet är mycket viktigare.Personligen så tycker jag att mindre bröst har en viss charm. Det ger en mer classy look som inte är överdrivet sexuell vid första anblick. Nu har jag som man svårt att uppskatta bröststorlek efter siffror och nummer, men för mig verkar b-kupa vara det bästa.