2015-02-12, 16:54
Medlem
TetrisNinjas avatar
Det skulle inte bli några större avvikelser från min drömtjej: indieprinsessan Zooey Deschanel.

Ljus hy och av kaukasoid ras.
Mörkt hår och stora blåa ögon.
Ganska kort, liten kroppshydda.
Bröststorlek är inte det viktigaste, men helst b eller c-kupa.
Klär sig feminint, mycket vintage.

ZD råkar vara en människa med många talanger, skådespelerska, spelar 15 olika sorters instrument, har en ängels röst.
Gillar djur, adopterade två hundar, varav en gillar jazz.
Bekräftad bra musiksmak.

Rent generellt så gillar jag indie/hipster-tjejer.
Ett stort plus skulle vara om hon var vegan.
Politisk åsikt är inte superviktigt, men det är klart det skulle bli jobbigt om hon var rabiat feminist.
Ett stort intellekt är attraktivt, hon bör vara en person som man kan diskutera Camus eller Godard med. Alltså motsatsen till den kvinna som bara läser böcker som Twilight och som bara klarar av att se filmer som är amerikanska och i färg.

Citat:
Ursprungligen postat av HighlySensitive
Vad ledsen jag blir när jag läser alla era önskelistor. Alla män vill ha kvinnor med stora bröst. Själv har man små bröst och har verkligen komplex över det. Det är fan ekvivalent med att ha liten kuk ifall man är man.
Här beskriver vi det absoluta idealet. Läs i de olika brösttrådarna så får du se att bröststorlek inte är det viktigaste för de flesta män. Det är knappast en dealbreaker, ansiktet är mycket viktigare.

Personligen så tycker jag att mindre bröst har en viss charm. Det ger en mer classy look som inte är överdrivet sexuell vid första anblick. Nu har jag som man svårt att uppskatta bröststorlek efter siffror och nummer, men för mig verkar b-kupa vara det bästa.
Citera
2015-02-12, 16:56
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Vad ledsen jag blir när jag läser alla era önskelistor. Alla män vill ha kvinnor med stora bröst. Själv har man små bröst och har verkligen komplex över det. Det är fan ekvivalent med att ha liten kuk ifall man är man.

Fast som tjej med små bröst kan man alltid förstora dom, en liten snopp är du körd så klaga inte så mycket då tjejer kan fixa allt, killar kan inte.. sen ska du inte deppa finns många som gillar mindre också det är trams att alla gillar stora, bara för dom är stora betyder inte dom är fina, många har stora men hängpattar nej fyfan sång går bort direkt, hellre små då
Citera
2015-02-12, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Fast som tjej med små bröst kan man alltid förstora dom, en liten snopp är du körd så klaga inte så mycket då tjejer kan fixa allt, killar kan inte.. sen ska du inte deppa finns många som gillar mindre också det är trams att alla gillar stora, bara för dom är stora betyder inte dom är fina, många har stora men hängpattar nej fyfan sång går bort direkt, hellre små då
Herregud äntligen så hittar man inlägg som faktiskt makes sense, jag trodde jag var den enda
Citera
2015-02-12, 17:18
Bannlyst
Citat:
Hellre små bröst som åldras med värdighet än stora bröst som är dömda att hänga när de ungdomliga dagarna är över.
Citera
2015-02-12, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Såvida tjejer inte har en speciell fetisch för just stora kukar, så skiter de fullständigt i storleken vilkeet är de flesta tjejer. Det enda som de inte gillar är om killen har för liten kuk (runt 10 cm och neråt). Vi män tänder ju på att kolla på stora tuttar, eftersom vi är mycket mer visuella. De flesta tjejer blir mest visuellt äcklade av att titta på stora kukar, eller kukar i allmänhet. Vi män blir ju fan kåta av att tjejer i porrfilmer zoomar in fitt/rövhålet. Vilken tjej skulle bli kåt av att se en man sära på skinkorna och visa sitt håriga rövhål?
Citera
2015-02-13, 14:18
Medlem
Drömkillen

-Lång, 1.95m är perfekt, får gärna vara längre.
-Blond och en frisyr som går att styla men som inte nödvändigtvis behövs stylas
-Blåa ögon
-Smilgropar
-Raka vita tänder
-Vältränad
-Bra klädstil: alltså vara medveten om kvalitet, kunna klä sig utan att det ser hemskt ut, gillar både killar som i princip alltid klär sig stiligt och de som följer modet hyfsat
-Snäll
-Ha humor
-Kunna ta en diskussion och säga ifrån när han inte orkar prata, våga bli arg (men utan att ta till våld osv)
-Ha nära till barnet inom sig
-Social och gilla människor
-Lite halvt romantisk sådär, inget mesande med röda rosor och choklad var och varannan dag, handlingar väger mer än saker och det är bra mycket mer romantiskt att attackkyssas när man borstar tänderna än att komma med en bukett rosor. Inte för att jag skulle vilja kyssa nån som har munnen full med tandkräm, det var bara ett exempel.
-Älska fotboll och drömkillen spelar även fotboll. Spelar han inte fotboll så spelar han tennis.

Drömmis, var är du?
Citera
2015-02-13, 17:03
Medlem
Snäll
Trygg
Trogen
Respektfull
Retsam och lekfull
Humor, ska gilla att skämta
Beskyddande till en rimlig gräns
Bred kroppsbyggnad och lagom musklad
Enkel och stilren klädstil
Längre än mig (är 1.60)
Fylliga läppar
Mörkhårig
Skägg

Kan skratta mig lycklig då jag redan har min drömkille
Citera
2015-02-13, 19:31
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Äh, det är trots allt bara preferenser. Små bröst kan vara lika feminint som stora. Jag och vääääldigt många andra killar tycker rumpa och lår är viktigare än brösten och de nedre kroppsdelarna kan man förbättra rätt enormt med träning medan bröst är något som inte går att förändra.

Hur tror du korta killar känner? Det är nog det värsta med att vara kille, längden spelar ofta stor roll undermedvetet.
Citera
2015-02-14, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slaasher
. De flesta tjejer blir mest visuellt äcklade av att titta på stora kukar, eller kukar i allmänhet. Vi män blir ju fan kåta av att tjejer i porrfilmer zoomar in fitt/rövhålet. Vilken tjej skulle bli kåt av att se en man sära på skinkorna och visa sitt håriga rövhål?

Fast det där säger ju mer om den manliga kroppen än vad det gör om kvinnors "turn-ons". En lesbisk tjej kanske kollar porr på precis samma sätt som en hetero man... Att män tänder på bröst känns som en förenklad "myt". Bli kåt av att se bröst i vardagen, ja, men jämfört med en naken kropp blir ju bröst i sammanhanget ganska oväsentliga.
Senast redigerad av Spacetime. 2015-02-14 kl. 01:27.
Citera
2015-02-14, 01:51
Medlem
th3vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaasher
De flesta tjejer blir mest visuellt äcklade av att titta på stora kukar, eller kukar i allmänhet.
Du tror att en tjej blir äcklade av att titta på en kuk?

Är du fjorton år?
Citera
2015-02-14, 02:00
Medlem
weltalls avatar
http://www.imdb.com/media/rm1011993088/nm3117973?ref_=nm_phs_md_3

http://www.volleywood.net/wp-content/uploads/2011/08/Kari-Klinkenborg-6.jpg

minus 7-10 cm så.
Citera
2015-02-14, 03:04
Medlem
NirvanAs avatar
Sånt här utseendet ungefär: (Emily Kinney)
http://media2.popsugar-assets.com/files/2014/03/17/737/n/1922398/8bfcb5997a42ac77_thumb_temp_image10906271395068529 /i/Emily-Kinney-Walking-Dead-Interview.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in