Citat:
Ursprungligen postat av
Dryckeshorn
Jag förstår skepsisen, och ni får tro vad ni vill. Hur jag kommit fram till det är inte extremt långsökt, men kräver lite hjärna och hjälp från datorn. Utifall databasen inte är på vift härifrån är det jag upptäckt ett osannolikt sammanträffande, men dock förstås fortfarande möjligt. Over and out.
Men berätta nu för oss alla vad du kommit fram till och hur du drog den slutsatsen?
Mina (90%) tarotkort säger mig att du baserar det på en "läcka" med 40 000 mailadresser och personnummer. De säger också mig att du ser informationen som korrekt rätt samt att den härstammar från flashback, men var är användarnamnen?
Jo, du tror också att en sekundär källa till den verkliga såkallade källan kan manipulera informationen, men enbart i ett gott syfte. Ingen skall ju behöva bli uthängd med användarnamnet på flashback, men personnummer och mail går bra.
Inget ont om .Chloe och hans kompisar som la ut den, men vill man få ut korrekt information så drar man kniv mot den påstådda originalkällan.
För helvete, lekte du aldrig viskningsleken på dagcentret? Detta är iallafall sensmoralen från leken.