[quote=mickeytheavalon|52245475]Förstår inte för fem öre hur gruppvåldtagna kvinnor kom in i denna diskussion?
Jag drog in ämnet. Så kom det in. Jag gjorde en jämförelse mellan intelligenta debattörer som kan se samband med en massa drönare som använder internet till att slösurfa och skiter i vad som händer i världen omkring dem.
Citat:
En kan hålla en diskussion om saker som en inte håller om utan att blanda in skällsord eller annat dylikt tjafs.
En? Jaha du är en sån. slutdiskuterat med dig.
Citat:
Bara för att du är anonym innebär det inte att du har rätt att skriva vad du vill.
Gör jag inte heller. Har hejdat mig o tagit bort många inlägg som jag varit på väg att posta, har heller aldrig uttryckt hat riktat mot en specifik person eller försökt sprida lögner om nån. Aldrig. Men är samhället man lever i vidrigt kommer det komma starka åsikter om samhället. Det är en naturlag.
Citat:
Att du sedan har en åsikt om hur du uppfattar samhället är helt upp till dig, så länge du håller dig inom de ramar som yttrandefriheten tillåter och det är inte personliga påhopp eller rasistiska glåord.
Jag anpassar inte mina åsikter efter vad som är accepterat, jag ser mig omkring och bildar min egen uppfattning om vad som händer och bör göras. Om 8 asylnegrer gruppvåldtar en svenska i en hytt på en färja tänker jag inte låta några jävla gummiparagrafer i en dammig bok som ändå ingen bryr sig om hindra mig från att uttrycka mina känslor om det inträffande. min känslor när 8 somalier lever rövare trumfar alltså en skitlag som är skriven utav landsförrädare som inte i sin vildaste fantasi kunde förutse vad sverige håller på att utvecklas till. Så borde varje rakryggad människa göra. Skulle du följa lagar och regler om du bodde i nordkorea med?