2015-02-11, 21:36
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppryckning
Vem begick självmord?
Citat:
I januari lämnade SD:s ordförande i Båstad, Mattias Philipson, alla politiska uppdrag efter att ha blivit uthängd som rasist i Expressen. Efter att ha fått sin näringsverksamhet ödelagd som en konsekvens av tidningens publiceringar valde den 45-årige politikern i veckan att ta sitt liv.
– Ingenting fungerade efter att han exponerats i media, berättar journalisten Gunnar Sandelin.

http://www.friatider.se/tog-sitt-liv-efter-expressens-hetsjakt
Citera
2015-02-11, 21:37
Medlem
freeriderXIIs avatar
Vad tycker ni om följande komiska inslag?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Publicerar NSA tidningar som når till alla medborgare eller sker det hemligt? Säpo för listor över folk också, tro inte annat.

Du de gör mycket mer integritetskränkande saker än du nånsin kan föreställa dig och inte enbart mot amerikanska medborgare. Det AB isåfall gjort är ju en bagatell i jämförelse
Citera
Medlem
Jok3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenAhlbin
Det väl ingen som tvingar dig att läsa dessa trådar, samma med sionistkramarna och pk fjantarna på AB som tycker allt är bra så länge du du har samma meningslösa åsikter som dom.

Svinen skall vara glada att dom inte blivit avrättade för landsförräderi och bara får en egen tråd på Flashback

Hur skulle det se ut om Flashback jagade alla journalister och idioter som läser AB och outar dessa med varsin tråd för att de har andra åsikter än vad medlemmar på Flashback har.

Sedan kunde Flashback ha en mobb med videokamera och baseboll trän som åkte hem till alla AB läsare och journalister och frontade dom vid dörren om att de är landsförrädare, dubbelmoralister och allt annat skit som göms under de stenarna

Med samma logik kan jag påstå att det inte är någon som tvingar dig att ta del av Aftonbladets avslöjanden de senaste dagarna, om du inte själv råkat ut för något givetvis.

Ditt resonemang håller inte. Sedan vet jag inte riktigt om AB:s journalister går runt med basebollträ och kallar folk för landsförrädare. Hittills har de konfronterat så kallade näthatare. De har till och med visat hänsyn och pixlat dem i videoinspelningarna. Tänka sig att även fb:s/I&I:s rasister skulle gynnas av AB:s hårt kritiserade pixlingspolicy.
Citera
Medlem
Moffegrevs avatar
Skogshuggare, undersköterskor och läkare blir uthängda och journalisterna undrar varför de har så lågt förtroende.

Vad kommer härnäst, moffegrev skrev neger för fem år sedan?
Citera
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Och nu sitter ett gäng vänsterextremister med info om vem som skrivit än det ena än det andra om grovt kriminella som gärna är villiga att betala för info om vem som skrev vad. Alla vet hur alla vänsterrörelser går från "idealistiska" till djupt korrupta, förr eller senare. Och Då Ska fan Jan Helin få stå till svars.
Det där är en vanlig dröm här på FB

Att ett antal politiker och journalister en dag skall ställas till svars.

wont happen
Citera
2015-02-11, 21:39
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuna77
Du de gör mycket mer integritetskränkande saker än du nånsin kan föreställa dig och inte enbart mot amerikanska medborgare. Det AB isåfall gjort är ju en bagatell i jämförelse

Jag vet men du jämför äpplen och päron eftersom NSA inte hänger ut folk i offentligheten så att de får sina verksamheter ödelagda, förlorar sin inkomst och vänner ser en som paria. Det betyder inte att jag tycker NSA är okej men det är en dålig jämförelse.
Citera
2015-02-11, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuKluxKlan
Jag tror att A-horan skjuter sig duktigt i foten. De hjälper till att ge Flashback oerhört fin marknadsföring - och när väl folk börjar leta sig in hit inser de snabbt att här inne skrivs ju sanningen. Varför ska de söka sig tillbaka till gammelmedia?

Cp-iga Jan Helin. Man kan inte beskylla dig för att vara klipsk heller!

Det är inget annat än vidrigt av tidningar att jaga arga medborgare på forum.
Allt så kallat "näthat" beror på en orsak. Det beror på att människors vardag förvandlas till oigenkännlighet och kartorna media basunerar ut stämmer inte överens med människors terräng.

De lever i en bubbla och sådana här rena stolligheter ökar folkföraktet emot dem. De är helt körda och näthatet kommer fortsätta öka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Svin är vad de är och varenda en som blir uthängd har mitt fulla stöd och borde ha er flashbackares stöd också.
Alla som blir uthängda har mitt stöd för att de har rätt att uttrycka sin åsikt i min mening. Men av samma anledning så har aftonbladet som tidning sin fulla rätt att uttrycka sin även om jag verkligen avskyr tidningen i övrigt. Principiellt så gäller rätten till yttrandefrihet Jan Helin lika mycket som någon på flashback. Till och med Bard som jag tycker är en särskild skenhelig typ skall ha cred för sina uttryck angående vad som pågår och han har fullständigt rätt i att det har gått överstyr men det blir syntax-error att hylla åsikts och yttrandefriheten på tex flashback medan man samtidigt pekar finger på en kvällstidning och anser att de inte har samma rätt att uttrycka sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r
Med samma logik kan jag påstå att det inte är någon som tvingar dig att ta del av Aftonbladets avslöjanden de senaste dagarna, om du inte själv råkat ut för det givetvis.

Ditt resonemang håller inte. Sedan vet jag inte riktigt om AB:s journalister går runt med basebollträ och kallar folk för landsförrädare. Hittills har de konfronterat så kallade näthatare. De har till och med visat hänsyn och pixlat dem i videoinspelningarna. Tänka sig att även fb:s rasister skulle gynnas av AB:s hårt kritiserade pixlingspolicy.

Det är stilpoäng på ditt svar Ordets makt. De som kan föra sitt språk och behärskar uttrycka sig i skrift får ett övertag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
hahah fyfan va underhållande det är att läsa alla smygrassar panikera som små flickor !

Nä, tacka vetja AB för detta. Nån måste ju styra upp här, för länge har detta varit en lekplats för mentalt ostabila individer som helt anonymt kunnat bete sig brottsligt utan att nån kunnat ingripa.

så bra jobbat AB, keep up the good work. Blotta alla dessa fjollor tills de står där nakna utan en tråd som skynke. Pedofiler, rassar och annat löst folk....

Kommer från en person som pratar om kroknäsor och ziggisar!
Citera
2015-02-11, 21:42
Medlem
Kaospojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
hahah fyfan va underhållande det är att läsa alla smygrassar panikera som små flickor !

Nä, tacka vetja AB för detta. Nån måste ju styra upp här, för länge har detta varit en lekplats för mentalt ostabila individer som helt anonymt kunnat bete sig brottsligt utan att nån kunnat ingripa.

så bra jobbat AB, keep up the good work. Blotta alla dessa fjollor tills de står där nakna utan en tråd som skynke. Pedofiler, rassar och annat löst folk....

Samtidigt sitter du och skriver om kokain på forumet. Jävla idiot.
Du om någon borde värna om anonymiteten.
Vad fan får dig att tro att alla som "panikar" är smygrassar?
Dumfan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in