Aftonbladet är desperata och försöker vinna poäng.
Hur mycket har de inte gottat sig i och publicerat pixlade bilder på kändisars drog/alkoholproblem, sjukdomar, nakenhet inkomster o.s.v
Nu ägnar de sig åt att citera rasistiska och kränkande uttalanden på Flashback, vad fan håller de på med?
Jag tror att de kändisar som det skrivits om här på forumet vet om det och är säkert kapabla att hantera det på lämpligt sätt. De kanske inte vill att deras namn ska dras en vända till, dessutom nu på löpsedlarna.
Men Aftonbladet har fått för sig att de ska sälja fler lösnummer genom att återuppliva och sprida till flera tidigare ovetande om att det finns de som inte gillar alla kändisar.
Tv4 kommer garanterat göra gemensam sak och sprida till de sista som inte läst aftonbladet.
Är inte det kränkande?
Eftersom Aftonbladet ligger på sådan sandlådenivå och inte kan hålla sig från denna tråd så får jag väl ge ett skolexempel.
-Ingen i klass 3 tycker om dig och de tycker du är ful och konstig.
-Det visste jag sen tidigare, gick igenom det för ett år sedan, en jobbig period. Men nu har jag gått vidare.
-Ja jag vet att det var ett tag sedan men nu tycker jag att vi skriver det på skolans hemsida så alla klasser vet om det.
Tillsammans med reklamen visar Aftonbladet på att denna tidning mer borde ses som en oseriös skvallerblaska likt Svensk Damtidning.
Nyhetsvärdet ligger på en så otroligt låg och onyanserad nivå att man ska vara riktigt duktig på källkritik för att se vad som är sanning eller påhittat.
Genom att gå in på Flashback får man mer nyanserad översikt över vad som skett, hur och vad som ligger bakom.
Jag har en prenumeration på Aftonblaskan som jag en längre tid funderat över varför jag överhuvudtaget har men nu ska den avslutas.
Det bästa vore om alla gjorde det, för utan prenumerationsinkomster och lösnummerförsäljning kanske denna tidning försöker skärpa till sig innan de går i graven.