Citat:
Ursprungligen postat av
Powergirl
Egentligen behövs inga kommentarer eftersom inget har hänt eller hur Bajsfacisten?
Det enda jag kan konstatera i likhet med många andra enögda är att Socialdemokraterna bör räknas upp med 3-5%.

Tant power girl, du har alla kännetecken för en tant, grått hår, trötta grå celler, grå avtar men mest av allt du är född till sosse vilket märks på dina gammaldags uttryck om Höögern etc. Du är trots allt en utdöende typ av sosse.
Att S lyckas häva sig upp till 30% beror på att 90% av alla 1 miljon röstberättigade invandrare, som masar sig till valurnorna, röstar på bidrags-garanti-partiet S.
Sossarna som en gång triggade invandringsvågen och gav Sverige ett rykte om "att här kan man leva gratis" citat kommer inte från mig utan en prominent invandrare som är starkt kritisk till bidragsinvandringen.
Jag kan mycket väl tänka mig att invandrarna som röstar på vänstern och Mp byter parti till sossarna i stället. Känns för dom kanske som en säkrare bidragslinje. Ja då kan det bli en ökning på 5% men V och Mp försvinner under spärren och ut ur riksdagen. Ett hederligt byte jag köper det.
Sd 40%, S 35%, M 15%, alla andra ute, borta, snart glömda, men när? 2018 får vi hoppas!