2015-02-11, 15:00
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingAron
Du behöver inte oroa dig. Dom har tystnadsplikt.

Tystnadsplikten har blivit mkt givmild (mer anal) på senare dagar vilket möjliggör för bittra runkläkare att polisanmäla även mindre förseelser gällande AAS-bruk.
Jag kan tyvärr inte säga exakt hur lagstiftningen ser ut idag (pga ointresse deluxe) men det går säkerligen att söka upp rätt snabbt.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-02-11, 15:14
Medlem
Eftersom jag fick två rätt skilda svar förut så provar jag igen och ser ifall fler vill ge sin syn på det hela då det är någonting jag verkligem undrar över, värt att lägga in 50-75mg tren E e4d ihop med sin testo E-kur på 250 e4d? Kommer man få någon extra positiv effekt eller är det bara slöseri med pengar och en risk att bli extra nedstängd?

Mvh
Citera
2015-02-11, 16:44
Medlem
Khaams avatar
Tjena!jag ligger just nu på 500mg testo E var 5e dag samt 200mg tren E var 5e dag.tycker att jag lagt på mig rätt mycket vatten speciellt i ansiktet....inte glad.
Så nu till min fråga,vilken produkt ska jag lägga till min kur för att dra ner vattennivåerna??
Tacksam för svar//bamse!
Citera
2015-02-11, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
Tjena!jag ligger just nu på 500mg testo E var 5e dag samt 200mg tren E var 5e dag.tycker att jag lagt på mig rätt mycket vatten speciellt i ansiktet....inte glad.
Så nu till min fråga,vilken produkt ska jag lägga till min kur för att dra ner vattennivåerna??
Tacksam för svar//bamse!

A-dex eller aromasin, samt dra ned på kolhydrat- och saltintaget.
Citera
2015-02-11, 17:32
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
A-dex eller aromasin, samt dra ned på kolhydrat- och saltintaget.
Ok det kan ju va bra med A-dex med tanke på gyno så man tar 2 flugor med en smäll
Tack för svar.
Citera
2015-02-11, 17:36
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
Ok det kan ju va bra med A-dex med tanke på gyno så man tar 2 flugor med en smäll
Tack för svar.
Vilken mängd A-dex per dag tror du på?
Citera
2015-02-11, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingAron
Du behöver inte oroa dig. Dom har tystnadsplikt.

Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Tystnadsplikten har blivit mkt givmild (mer anal) på senare dagar vilket möjliggör för bittra runkläkare att polisanmäla även mindre förseelser gällande AAS-bruk.
Jag kan tyvärr inte säga exakt hur lagstiftningen ser ut idag (pga ointresse deluxe) men det går säkerligen att söka upp rätt snabbt.

Mvh

/aKAY

Det är det jag känner mig orolig som aKAY skriver.
Måste de inte meddela om de ska leta efter droger när man lämnar blodprov? Jobbigt med husis även om mina föräldrar inte är hemma i dagsläget.
Citera
2015-02-11, 19:37
Bannlyst
Ngn?

Frågor som min tjejkompis undrar

Hon har bulkat ca 1 år o funderar på en var kur till nu till deffen under våren,
Mål: ökad muskelmassa, minska kroppsfett, mer styrka

Hon börjar denna vecka med o sänka kcal, är det bäst o börja med kuren när deffen börjar kännas jobbig??? Eller ska man börja direkt så man ej hinner tappa så mycket muskelmassa (kommer vara en långsam deff) , kommer ej droppa mycket vikt utan gillar ass o tits mer än ett 6pack, går efter spegeln

Vad för schema ska hon sikta på ? Det bästa känns som ett över o underkropps schema så man kör igenom kroppen 2-3 ggr per vecka, träna 6 ggr per vecka, även passa på o köra mycket dropsets, supersets, failure osv när man kan återhämta sig snabbare tack vare varet?

Vad händer när man slutar med varet kommer fysiken bli "sämre" även fast man tränar lika hårt o kommer styrkan då att minska?

Hur lång tid "får" det gå mellan kurer?

Läst om anavar i 1 år men undrar även dessa saker då inte så många tjejer delar med sig av sina erfarenheter ...
Citera
2015-02-11, 21:04
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolix
När kan man förvänta sig att testosteronnivåerna höjs av Testerone Decanoate? VIKTIGT: inte samma som fråga som "när kickar det in och man blir starkare".

Från första injektion?

Mvh

/aKAY
Citera
2015-02-11, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p0d1
Det är det jag känner mig orolig som aKAY skriver.
Måste de inte meddela om de ska leta efter droger när man lämnar blodprov? Jobbigt med husis även om mina föräldrar inte är hemma i dagsläget.
Gränsen går vid ett straffvärde på 2 år vilket bör innebära att det är lugnt så länge det skulle räknas som ringa dopingbrott. Sen vet man ju aldrig men du kan ju hinta lite om att du tar saker men att du är rädd för att tala klarspråk och se hur människan reagerar. Jag säger det till mina läkare på öppenpsyk. Jag påpekar alltid att deras tystnadsplikt gäller eftersom förseelsen har ett straffvärde på under två år men alla har reagerat med att jag absolut inte behöver oroa mig, att dom är där för att hjälpa osv. Men man vet ju aldrig, det är på egen risk.
Citera
2015-02-11, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
]Gränsen går vid ett straffvärde på 2 år[/b] vilket bör innebära att det är lugnt så länge det skulle räknas som ringa dopingbrott. Sen vet man ju aldrig men du kan ju hinta lite om att du tar saker men att du är rädd för att tala klarspråk och se hur människan reagerar. Jag säger det till mina läkare på öppenpsyk. Jag påpekar alltid att deras tystnadsplikt gäller eftersom förseelsen har ett straffvärde på under två år men alla har reagerat med att jag absolut inte behöver oroa mig, att dom är där för att hjälpa osv. Men man vet ju aldrig, det är på egen risk.

Kollade upp det där på jobbet med våra läkare och ingen ansåg att doping skulle vara en anledning till att koppla in myndigheter. Lär känna din läkare, ta pulsen och lägg fram det lite snyggt. Min egna tycker att jag borde spela schack istället men samtidigt börjar bli fundersam över mina fantastiska värden när vi gör hälsokontroll. Det finns med andra ord hopp om livet.
Citera
2015-02-12, 08:29
Medlem
Tja är de nån annan som pissat ut och svettts mer än 5 liter vatten över en natt? De är såhär att jag blev svinsjuk o fick feber... Pissat o svettats som fan. Vakna nu imorse o såg nästan magrutororna o stallde mig på vågen o vart lite besviken faktit hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in