Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-10-01, 15:02
  #61
Medlem
Tjohildas avatar
Hoppsan det här hade jag missat. Alltså, jag tror inte det finns några tjejer som inte uppskattar när man pysslar med deras fötter. Finns det nåt skönare än massage och pussar på fötterna? Har inte träffat några uttalade fotfetischister, men alla killar jag haft har gillat mina söta fötter...

Förresten, är det sant att kineser är mer besatta av kvinnofötter än andra, med tanke på deras historia av fotbindning osv???
Citera
2006-10-01, 15:21
  #62
Medlem
dumfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Hoppsan det här hade jag missat. Alltså, jag tror inte det finns några tjejer som inte uppskattar när man pysslar med deras fötter. Finns det nåt skönare än massage och pussar på fötterna? Har inte träffat några uttalade fotfetischister, men alla killar jag haft har gillat mina söta fötter...

Förresten, är det sant att kineser är mer besatta av kvinnofötter än andra, med tanke på deras historia av fotbindning osv???
Du har ingen bild på dina söta fötter??
Citera
2006-10-06, 07:09
  #63
Avstängd
Poopeyes avatar
Jag faller också för ett par välvårdade tjej/kvinno fötter utan förhårdnader eller dyl.

Nej ett par mjuka ca strl.38-39 och med ett par rejäla fotvalv så att hälen får den där sexiga rundningen som ansluter emot fotsulan..grrr!
Citera
2006-10-06, 16:06
  #64
Medlem
ÄR inte helt fel att suga på tjejens fötter. Men de måste vara rena och nyduschade, fotsvett och lukt är avtändande...
Citera
2006-10-07, 16:25
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasrudin
ÄR inte helt fel att suga på tjejens fötter. Men de måste vara rena och nyduschade, fotsvett och lukt är avtändande...

Njae, det behöver dom inte vara.

En lite mustig doft från ens fru/flickväns sexiga fossingar kan vara en trigger till ett otroligt samlag efter förspelet.
Citera
2007-08-22, 09:44
  #66
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Undertecknad är ju en mycket bestämd, 100% dominant man - men uppskattar söta tjejfötter, gärna i strumpor, det gör jag. För många män verkar detta med tjejfötter vara kopplat till att underkasta sig tjejen, men för mig är det snarare så att tjejens fötter är något jag njuter av att inspektera för min egen njutnings skull när jag tagit kontroll över henne och hon ex. ligger bunden och utlämnad åt mig. Jag använder överläget till att ta för mig av det jag vill hos tjejen - och fötterna ingår där.
Citera
2007-12-03, 00:03
  #67
Medlem
Göbbelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Undertecknad är ju en mycket bestämd, 100% dominant man - men uppskattar söta tjejfötter, gärna i strumpor, det gör jag. För många män verkar detta med tjejfötter vara kopplat till att underkasta sig tjejen, men för mig är det snarare så att tjejens fötter är något jag njuter av att inspektera för min egen njutnings skull när jag tagit kontroll över henne och hon ex. ligger bunden och utlämnad åt mig. Jag använder överläget till att ta för mig av det jag vill hos tjejen - och fötterna ingår där.


Håller med till 100 procent. Jag brukar också binda upp mina slynor och dra på dom ett par RHT nylonstrumpor. Finns inget bättre än att suga hårt på fossingarna precis innan jag sprutar
Citera
2007-12-03, 01:35
  #68
Medlem
Lorelei Lees avatar
Synd att så få killar verkar tända på fötter för det hade jag ju gillat. Har bara råkat på en enda. Han uppvaktade mig en hel kväll då jag var klädd i ett par genomskinliga högklackade skor som han tydligen gick i gång på.

Edit: Fast det är ju möjligt att det var mer skorna som var tändande för honom.
Citera
2007-12-03, 10:02
  #69
Medlem
ozones avatar
Fötter

Jag läste någonstans (ej på flashback) att det är vanligt att killar tycker att kvinnliga fötter är atraherande. Dock kanske inte alla tänder på det, men att vi tycker att dom är fina att kolla på (iaf många av kvinnorna). Jag själv tycker att allt på tjejen ska vara fint för att hon ska gå hem hos mig. Ett par småa fötter strl 35-37 är bättre än ett par strl 40-43. Sen sånna där saker som att stortån är kortare än tån som är bredvid den är bara äckligt. Sen långa och ovårdade fötter är vidrigt. Som sagt små fina söta fötter har jag inget imot
Citera
2007-12-04, 19:52
  #70
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Göbbels
Håller med till 100 procent. Jag brukar också binda upp mina slynor och dra på dom ett par RHT nylonstrumpor. Finns inget bättre än att suga hårt på fossingarna precis innan jag sprutar

Tjejens fötter är inte det enda jag tänder på, men visst sjutton är en söt tjejs fötter - gärna i strumpor då - klart sexiga. Dock: som alltid är tjejen en helhet och jag måste tända på hela tjejen för att också kunna uppskatta hennes fötter.

Citat:
Ursprungligen postat av Lorelei Lee
Synd att så få killar verkar tända på fötter för det hade jag ju gillat. Har bara råkat på en enda.

Det är rätt många bland oss män - om än inte alla förstås - som uppskattar tjejfötter. Att det sedan inte alltid är så lätt att berätta det för en tjej är ju en annan sak, men som dominant man har jag det väl lättare då jag kan ta vad jag vill ha utan att tjafsa en massa om det först.
Citera
2007-12-04, 21:33
  #71
Medlem
Maxieboys avatar
Mm.. Älskar tjejers fötter. Helst ska dom vara lagom svettiga, inte helt fräscha, då är det ju ingen roligt. Att slicka en dominant bruds fötter är så najs. Gillar även smutsiga strumpor som snygga tjejer haft på sig, och skor
Citera
2008-01-04, 12:08
  #72
Medlem
ozones avatar
Jag kan inte kalla mig för fot-fetisch, men jag kan inte heller säga att jag avskyr fötter. Förr när jag har dejtat en tjej så har jag bara tyckt att det varit avtändande om hon haft fötter som en man, eller fula fötter.. som t.ex. då stortån är kortare än tån bredvid, eller att hon har ankfötter. Själv så skulle jag inte kunna suga på en tå eller få stånd av att ta på en fot, men jag tycker ändå att dom är fina. Men, ja okej då. Jag tycker det är skit spännande att massera min flickväns fötter!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback