2015-02-10, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Det här låter mer och mer som en fälla.
Ringt och bestämt mötesplats men skjuts innan dom kommer fram till målet.
Dessa jävla droger. Tvi !

Ja och en jävla massa folk vill legalisera en jävla massa skit. Jo kör på bara, låt all sköns droger flöda runt okontrollerat, blir nog jätte bra .......
Citera
2015-02-10, 21:08
Medlem
414-414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deffad100
Från en säker källa, finns det flera som bör vara rädda nu. det har oxå visats sig. go on

Och vad menar du med det?
Citera
2015-02-10, 21:12
Medlem
Är det bekräftat att båda skjöts i huvudet?
Citera
2015-02-10, 21:24
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Är det bekräftat att båda skjöts i huvudet?

Kun den ene af dem (BOs), ham som blev tilbage i bilen blev skjuten i hovedet, den anden blev skjuten i overkroppen. Nogen mere indsat kan rette mig.
Citera
2015-02-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baertling
Ska bli intressant att se om mamma känner sin son så bra som hon tror dvs att han är ett offer för olyckliga omständigheter (fel tid, fel plats, fel bekanta)...eller om det blir en grym överraskning för henne. Polisen gick ju tidigt ut och sa att båda personerna var kända av dem sedan tidigare.

Lyssna på hans mamma. Hon har känslor som alla människor. Hon vill naturligt sin son väl och ber som vi att han ska klara sig. Oliver har ju ett sött leende och verkar vara en fin ungdom. Hjärnan är inte fullt utvecklad med konsekvenstänk innan 25 års ålder. Denna socioekonomiska segration tvingar nya svenskar att jobba hårdare för att visa sin delaktighet i samhället. Då är det lätt att hamna på sidospår med hyss som följd.
Citera
2015-02-10, 21:32
Medlem
414-414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breeder
Det är fortfarande ingen förort. Även om du skulle vilja det...och väldigt låg ghettocred.
http://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rort

Haha okej mister ghetto om du säger det så..
Citera
2015-02-10, 21:51
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Helt sjukt. Ser att hon är tjenis med Rambolina Swediah och Ann Ferm Wade. Det förstnämnda psykfallet har skickat ner två söner till Syrien för att kriga för IS. 17 och 19 år, varav den yngre dödades. Häxan är otroligt stolt över detta, för nu är hennes som "martyr"... Bara det att man väljer att kalla sig för "Rambolina", (i synnerhet när hon förlorat en av sina söner), säger ju vad detta är för mänskligt avfall..

Den andre vill jag minnas är terroränka till en självmordsbombare som sprängde en jäkla massa folk i luften för några år sedan. I norra Irak var det. Den häxan är precis lika stolt över detta.

Så man bli jävligt äcklad av att läsa Olivers mammas facebooksida, där hon försöker ge sken av att dom är för "kärlek och respekt", och en jävla massa mumbo-jumbo. Gillar Expo och allt det där.

Sen är fanskapet vän med likasinnade psykfall som gläds åt att deras anhöriga är nere och svinar i Syrien. Fy fan. Och dessa as fattar sen inte varför nästan hela den ickemuslimska världen hatar dom?

Jag skiter fullständigt i att visa henne respekt, hur mycket sorg hon än må ha över att hennes son blivit mördad. När jag läste detta, att hon frotterar sig med IS-mödrar, då kan hon fan i mig dra åt helvete. Konstigt att det alltid är svenska konvertiter som tycks vara mest mentalsjuka.

Dagens majorna-gäng verkar anammat förorts mentaliteten helt och hållet. Fattar inte grejen med detta. För tio år sedan umgicks jag med en del majorna folk som i sin tur hängde med Son*esson, M*x, H*mmar, Jun*1 med flera. Dom kunde uppvisa ett extremt våldsamt beteende om någon blåst dom på en femma tjack eller nåt. (i synnerhet M*x och H*mm*r) Men dom slogs med yxor och hammare. Sen hade dom inte ett skit av förortsmentaliteten, som att behöva hävda sig för totalt okända människor och spela Allan för att få någon slags "respekt". Dom tatuerade sig i och för sig också med 414 och liknande trams, men det var mer för att visa att dom hade stark lojalitet till Majorna. Sen hur dom har det nu, har jag ingen aning om. Inte hängt där på över tio år. Men S*nnesson gick det ju inte så bra för.

Ja, en riktig islamisthora som har fem barn med olika karlar. Hon skickar ner barnen till Mellanöstern för att de ska lära sig arabiska och uppfostras till muslimer. De går/har gått i skola där nere, medan hon bor i Sverige och leker Moder Teresa för kriminella muslimer i fängelse. Tvi fan vilken kärring!
Citera
2015-02-10, 21:54
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deffad100
hej, ja du förstår nog vad jag menar, varför är ett par på gömda platser? o oroar sig för att "dom tar oxå oss" alltså är folk ute efter folk, något har hänt, vad? Detta kommer från en mkt säker källa! jag vet ej mer,umgås inte i dom kretsarna. bilen är ökänd i majorna o dom oxå, sedan får mor till en säga vad hon vill, sanningen kommer tala för sig själv.
jag kommer ta reda på mer som dessa snorungar gjort. om källan släpper något mer.dom har en befattning.
kör på ni yngre som vet något........................

jaha ne fattade ej då du quotate något om något annat .. Att de försöker ta reda på vem som gjort detta och vill ta denna är ju redan lite gammalt , sedan om du menar att du vet om folk som försvunnit ut radarn efter händelsen är en annan sak blir intressant o följa vem som kan ha "gömt" sig efter detta.. vet du någon som de misstänker än då?
Citera
2015-02-10, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjallbo4ever
Hur många våningar har husen i snitt i Majorna. Har dom fina pulkabackar? Ngn som vet vilka vagnar det klottras mest på? Är det fina parker där?

Det som de flesta menar med Majorna är de områden med urcharmiga 3-vånings Landshövdingehus som präglar stadsdelen och som för många är synonymt med kärnan i 'Göteborg'. Husen är från 1920-30-talen, har bottenvåning i sten och de två övre våningarna i trä. Dessa är i princip alltid bostadsrätter, och går även i området runt Kaptensgatan för 2-3 miljoner.
Sen finns det några kvarter, ffa mot motorvägen, med stora och fula flervånings-shabrak, och en del hyresrätter där. Men det finns hyresrätter i Haga med, å andra sidan...
Majorna är ett 'vitt' område; många yngre, många akademiker, och en hel del vänster/F!/alternativa och drogliberala människor. Det har på senare tid kommit in en del gäng i gatubilden, står ofta och hänger i ngt gatuhörn där de tävlar om vem som är mest impad av bruschan som tagit med sig nya fyrhjulingen dit... Och samtidigt med detta ganska många anabola unga män av utländsk börd som kokett står och speglar sig både inne på gymmet och sedan i omklädningsrummet. Men mycket mer än så märker man inte av dem.
Finns ett par riktigt bra pulkabackar, inte mycket klotter öht skulle jag nog säga, och parker... tja, duger Slottsskogen?

Området där skjutningen ägde rum, jovisst, det ligger ju inom gränsen för majorna; men vet inte om jag skulle beteckna en motorvägsavfart och två bensinmackar som 'majorna' direkt.
Citera
2015-02-10, 22:40
Medlem
Var bara en tidsfråga tills någon var tvungen att lära majornabarnen lite vett. För mycket luft på majornapojkar numera. Ska beckna både det ena och det andra inne i city. Langa hejvilt är livsfarligt i denna staden.
Citera
2015-02-10, 22:57
Medlem
dandifieds avatar
Kan det ha att göra med deras kolalangning i stan? På senaste tiden så har det inte varit folk från majorna som kört ut det. Inte för att jag någonsin sett ol*ver beckna, men tänkte att det kunde vara så att några vill köra över majorna?
Citera
2015-02-10, 23:10
Medlem
Har dem inte avlidit än?

Några nyheter om statusen på de båda avskummen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in