Citat:
Ursprungligen postat av
ASAPROCKY
du verkar förespråka testo en hel del i den här tråden, motivera gärna varför jag ska köra testo istället för dbol kuren jag länkade.
tack i förhand
(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna Läs igenom här om de olika preparaten och deras funktion (fast du kanske kikat här). Orkar inte klippa och klistra all text jag syftar på men t.ex. den här:
"
Testosteron Enanthate, Cypionate eller Propionate är basen till i princip alla kurer av injects och det rekommenderas att man har någon typ av esteriserad testosteron till alla sina kurer.
Testosteron gör att man mår bra, ökar sexlusten och håller övriga funktioner i kroppen igång, de största märkbara biverkningarna av dosering under grammet per vecka skulle vara risk för gynekomasti och hårförlust.........
Men som sagt, läs på ang de olika preparaten så kommer du förstå varför jag förespråkar testo, fast visst annars ifall du inte vill gå på inject direkt så skulle jag tipsa om att kika på
Oral turinabol (OT)
Aja, nu fick du en liten knuff i rätt riktning att läsa runt lite och leta information!

Mvh