2015-02-09, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
är den här nåt o ha? http://www.sverigeroids.com/cycles/beginner-cycle

ligger på bulk atm och väger 80kg, 188cm. skulle vilja upp till runt 90kg samtidigt som ja lägger på mig massa, bör ja köra testoe 500 e5d ist?

Kör testo om du ska kura.
Citera
2015-02-09, 18:11
Medlem
Funkar arimidex med oxar elr slår de ut varandra.
Citera
2015-02-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Kör testo om du ska kura.

du verkar förespråka testo en hel del i den här tråden, motivera gärna varför jag ska köra testo istället för dbol kuren jag länkade.

tack i förhand
Citera
2015-02-09, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
du verkar förespråka testo en hel del i den här tråden, motivera gärna varför jag ska köra testo istället för dbol kuren jag länkade.

tack i förhand

(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna Läs igenom här om de olika preparaten och deras funktion (fast du kanske kikat här). Orkar inte klippa och klistra all text jag syftar på men t.ex. den här:
"Testosteron Enanthate, Cypionate eller Propionate är basen till i princip alla kurer av injects och det rekommenderas att man har någon typ av esteriserad testosteron till alla sina kurer.
Testosteron gör att man mår bra, ökar sexlusten och håller övriga funktioner i kroppen igång, de största märkbara biverkningarna av dosering under grammet per vecka skulle vara risk för gynekomasti och hårförlust.........

Men som sagt, läs på ang de olika preparaten så kommer du förstå varför jag förespråkar testo, fast visst annars ifall du inte vill gå på inject direkt så skulle jag tipsa om att kika på Oral turinabol (OT)

Aja, nu fick du en liten knuff i rätt riktning att läsa runt lite och leta information!
Mvh
Citera
2015-02-10, 00:55
Medlem
Sitter och planerar i min ensamhet inför hösten. Märkt att jag gillar långsamma estrar mer än snabba.

Till hösten har jag bestämt mig för min sista kur någonsin (förhoppningsvis iaf) och den ska vara enkel och endast bestå av två prepp. Testo e såklart och sen är tanken tren e.

Testot lär landa runt 500mg e5d men tren e är jag osäker på, har kört tren a 150mg eod en kort stund utan problem, annars låg jag på 100mg som oftast. Vad rekomenderar ni för dos på tren e tsm med 500mg testo?
Citera
2015-02-10, 01:50
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Sitter och planerar i min ensamhet inför hösten. Märkt att jag gillar långsamma estrar mer än snabba.

Till hösten har jag bestämt mig för min sista kur någonsin (förhoppningsvis iaf) och den ska vara enkel och endast bestå av två prepp. Testo e såklart och sen är tanken tren e.

Testot lär landa runt 500mg e5d men tren e är jag osäker på, har kört tren a 150mg eod en kort stund utan problem, annars låg jag på 100mg som oftast. Vad rekomenderar ni för dos på tren e tsm med 500mg testo?

300e4d? Bli 525ew.. Passa på att sätta 350mg testo e4d oxå. 612 ew.
Citera
2015-02-10, 11:48
Medlem
Hjälp tack

Tryckte susta + tren hex i samma pump , första gången jag kör tren.
Aspirerade som vanligt inget blod tryckte in oljorna utan problem,
När jag drog ut sprutan ran det ut mycket olja + blod sen vart det helt rött runt injecktplatsen.
Kan nått galet hänt? Inte vart med om det tidigare.
Citera
2015-02-10, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna Läs igenom här om de olika preparaten och deras funktion (fast du kanske kikat här). Orkar inte klippa och klistra all text jag syftar på men t.ex. den här:
"Testosteron Enanthate, Cypionate eller Propionate är basen till i princip alla kurer av injects och det rekommenderas att man har någon typ av esteriserad testosteron till alla sina kurer.
Testosteron gör att man mår bra, ökar sexlusten och håller övriga funktioner i kroppen igång, de största märkbara biverkningarna av dosering under grammet per vecka skulle vara risk för gynekomasti och hårförlust.........

Men som sagt, läs på ang de olika preparaten så kommer du förstå varför jag förespråkar testo, fast visst annars ifall du inte vill gå på inject direkt så skulle jag tipsa om att kika på Oral turinabol (OT)

Aja, nu fick du en liten knuff i rätt riktning att läsa runt lite och leta information!
Mvh
tack för hjälpen. eftersom de är min första kur så kanske enbart testo 250mg e5d och skippa bollarna är ett bättre alternativ.
Citera
2015-02-10, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
300e4d? Bli 525ew.. Passa på att sätta 350mg testo e4d oxå. 612 ew.

Det där såg inte alls fel ut, tack !
Citera
2015-02-10, 14:20
Medlem
Tjena. Har funderingar över lågdos tren under min testokur. Tänkt köra 250mg testo e4d i 12 veckor, kan man slänga in 50mg Tren samtidigt och få ut någon effekt av det eller är dosen för låg att det bara vore bortkastat?

Tack på förhand
Citera
2015-02-10, 14:41
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TestoFrukost
Tjena. Har funderingar över lågdos tren under min testokur. Tänkt köra 250mg testo e4d i 12 veckor, kan man slänga in 50mg Tren samtidigt och få ut någon effekt av det eller är dosen för låg att det bara vore bortkastat?

Tack på förhand
50mg tren e4d? Enligt gdgdg kommer du bygga exakt lika mkt muskler på det som 250mg testo e4d!
Citera
2015-02-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
50mg tren e4d? Enligt gdgdg kommer du bygga exakt lika mkt muskler på det som 250mg testo e4d!

Menar du om jag hade tagit trenet ensamt? Nu blandar jag ju med Teston, så skulle det då bli "dubbel effekt"?

Eftersom jag sticker 250mg testo e4d så tänkte jag om man då kunde slänga in 50mg tren vid varje stick och få effekt av det utan att behöva sticka t.ex ed eller eod
Senast redigerad av TestoFrukost 2015-02-10 kl. 15:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in