Nu hänger kommunistblaskan ut två till. En token MP:are och en SD:are som jobbar i Bryssel under Kristina Winberg.
Det här som kommunistblaskan sysslar med bör snarare ses som psykologisk krigföring mot yttrandefriheten.
---
SD:aren J**l *nk*r verkar sammanbiten när blaskan besöker honom. Låt oss se hans kommentarer. Tänk även på att många av dessa kommentarer är från
2007!
Citat:
vita människor för att ta för sig av pengar, värdeföremål hos sovande kvinnor och flickor
Citat:
Eftersom svensk polis verkar stå handfallen inför den eskalerande och allt mer brutala invandrarbrottsligheten kanske det är dags att vanliga svenskar tillåts skaffa skjutvapen?
Han uttrycker oro för samhällsutvecklingen. Det får man tydligen inte göra enligt blaskan. Sen att han är för vapenrättigheter är inget konstigt då detta gäller i frihetliga länder som i Schweiz och USA.
Han börjar sin utbildning som jurist 2007.
Citat:
Jag lovar att under min tjänstgöring inom det judiciella systemet ska jag göra allt i min makt för att skynda på lagföringsprocessen. Dock bara för vänstermuppar och krokiga judegubbar, märk väl.
Mycket olämplig kommentar så klart. Man kan inte komma in med den inställningen. Men jag vet så klart inte sammanhanget. Det kan vara allt från ett skämt till en trollning. Och dessutom är det inte säkert att värderingar han hade då stämmer överens med värderingar han har idag. Det är omöjligt att säga. Kan finnas andra kommentarer han gjort där han säger motsatsen. Att försöka bygga en karaktär utifrån några få kommentarer är det RG sysslat med länge.
Det viktigare är att kolla ifall han verkligen utnyttjat sin position som jurist för att missgynna just "
vänstermuppar och krokiga judegubbar".
Om Jerzy Sarnecki skriver han
år 2009! Alltså för 6 år sedan!!!:
Citat:
Judesvinet har exakt 0 charm utan har en pissig fittattityd mot de flesta verkar det som
Att någon har "
0 charm och en pissig fittattityd", ja, det tycker jag Sarnecki ska få tåla att höra. Man ska få säga så utan att behövas hängas ut. Problemet här är egentligen bara användandet av ordet "
Judesvin". Fullkomligt förkastligt, och tyvärr språkbruket som finns i många trådar. Dock tänker jag inte låta detta ge mig en helhets bild av den uthängdes karaktär. Det var trots allt ett ord som han använde vid något tillfälle för
6 år sedan! Och om det är det värsta Aschberg kunde hitta, är det ändå ganska tunt.
År 2008, alltså för 7 år sedan! (Eftersom man aldrig förändras och utvecklas enligt Aftonblaskan). Då skriver han följande om Islam:
Citat:
Islam och dess folk är ett helvetespåfund som skall drivas tillbaka till öknen, med vapen om så krävs. Dessa självömkande, hycklande och chauvinistiska as till muslimer har skadat den civiliserade världen mer än något världskrig.
En kommentar av affekt för 7 år sedan.
Sista kommentaren som blaskan tar upp för att måla upp en bild av den här SD:aren handlar om relationer:
Citat:
Jag skulle tro att många män som slår sina kvinnor gör det av samma anledning som vissa föräldrar slår sina barn; nämligen av frustration och förtvivlan och en känsla av att kvinnan inte förmår ta till sig av verbal kritik alternativt inte ens går att diskutera normalt med, och således endast är mottaglig för en resolut örfil eller dylikt.
Han hävdar inte att han själv misshandlar kvinnor, eller ens att han tycker det är bra. En förklaring är som alla tänkande mogna människor borde förstå inte en ursäkt.
Så det absolut värsta som blaskan kunde hitta från honom i kommentarer mellan 2007-2012 var "Judesvin" och att han sa att Sarnecki var smutsig. Mycket olämpligt. Men om det är det enda man hittar på honom inom det spannet, så är det ändå jävligt tunnt från blaskans sida.
----
Vidare har vi MP:aren från Landskrona J**k*m *nd*rs*n. Hans kommentarer kommer från
2009. Alltså för 6 år sedan. Efter att en kriminell invandrare skjutits ihjäl.
Citat:
Ett stort grattis till alla i Landskrona, en kriminell blatte mindre... Den bästa julklappen. Nu hoppas jag på en trevlig nyårspresent också.
Han ska flytta från Landskrona.
Citat:
Men till hösten ska jag i alla fall förhoppningsvis vara borta från Blattekrona. Den kan staden sitta här med sina kosvoalbaner.
Han hänger även ut kriminella invandrare och kallar dem:
Citat:
De våldtäktsberikande männen är: …
Den sista kommentaren är enligt mig en skitsak. Han skriver om kriminella som finns redan på brottsregistret. Det är fullt legitimt.
Det stora problemet med den här MP:aren är egentligen det språkbruket som han använde
för 6 år sedan! "
Blattekrona" och användandet av ordet "
blatte" är så klart beklagligt. Men återigen, så tänker jag inte låta två ord avgöra den här MP:ares karaktär. Av massvis med kommentarer från
2009 (för 6 år sedan!), så är alltså detta det värsta som blaskan kunde hitta.
Jag har faktiskt större problem med att han var en hycklare som arbetade för MP och skrev antirasistiska insändare.
Allt som allt, är det än så länge väldigt tunt, det som blaskan plockat fram idag. Och även igår, då läkaren aldrig hängt ut någon. Och det var ett fall som skrevs för väldigt länge sedan. Kommunistblaskan kör istället på en illegitim psykologisk operation mot FlashBack och yttrandefriheten på väldigt lösa grunder!