2015-02-10, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unhalfbricking
Även om han sköter sitt uppdrag så ligger det i allmänhetens intresse att känna till att han missköter sig utanför arbetet.

Nej, det gör det inte alls. inte om det inte rör sig om något direkt brottsligt.

Tveksamma åsikter är nog inte en grund till det. Alla ska kunna ha ett privatliv.
Citera
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Är han överhuvudtaget medlem i partiet?
Det har inte framkommit. Aftonbladet har väl inte tillgång till SDs medlemsmatrikel. Men enligt artikeln så har han i sin roll som medarbetare åt SDs Kristina Winberg ge henne viss politisk rådgivning.
Citera
Medlem
Citat:
Även om han sköter sitt uppdrag så ligger det i allmänhetens intresse att känna till att han missköter sig utanför arbetet.

Fast det gör han ju inte? Att dra citat som är tagna ur kontext och till och med ljuga som dom gjort och skriva om citaten är förtal.
Citera
2015-02-10, 07:54
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mainstreaminfluent
Personligen har jag vid ett val lagt min röst på mp. De där åsikterna var inte vad jag trodde jag la min röst på. Kanon att sådana jävla hycklare röks ut! Ondskan gömmer sig bakom en fasad av anständighet.

Fanskapet arbetar bara efter eget prestige och tillfället att få stoppa skattepengar i den egna plånboken, enda orsaken till dubbelspelande politiker. Samtidigt som en vanlig röstare närapå lynchas om man försöker diskutera problem kring invandringen, skillnaden är att svenskar liksom invandrare längst ner i samhället är dem som måste leva med konsekvenserna av dålig politik. Och till sist, tappar retoriken liksom förmågan att hålla tonen.

De åsikterna är inte heller vad MÅ arbetade för politiskt i Miljöpartiet, vad är problemet?

Någon mer än jag som tänker på inkvisitionen med anledning av Aftonbladets kampanj?
Citera
2015-02-10, 07:54
Medlem
Dr_Dollars avatar
Nu får det väl för helvette räcka Aftonbladet?!
Vilket satans hyckleri ni sysslar med?!

Denna jävla hetsjakt på oss medlemmar ger bara mer bensin på elden.
Min personliga åsikt är - det ska inte spela någon som helst roll om du är; pedofil, vänsterpack, rasist, feminist, mördare, knypplare, neger, enbent, kines eller högt uppsatt politiker - Alla ska få komma till tals.

Jag väntar fortfarande på att Admin ska komma in i tråden och säga sin åsikt?
Citera
2015-02-10, 07:55
Medlem
Giggsys avatar
Väntar fortfarande på att AB ska hänga ut svenskfientliga som bl.a skriver "svennehora".
Citera
2015-02-10, 07:56
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Han skriver sina åsikter, korkade eller ej, anonymt på ett internetforum, det är inte att missköta sig.
Citera
2015-02-10, 07:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Är han överhuvudtaget medlem i partiet?
Att han används som politisk rådgivare och skall stå för den fakta som politikern skall ta ställning till är väl nästan värre ....

Citat:
Sedan i höstas bor Joel Ankar i Bryssel där han varit avlönad av Europaparlamentet som en av parlamentarikern Kristina Winbergs medarbetare.
Hans arbetsuppgifter som assistent har bland annat bestått av att förse henne med underlag och information, men också viss politisk rådgivning.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20265585.ab
Citera
2015-02-10, 07:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han skriver sina åsikter, korkade eller ej, anonymt på ett internetforum, det är inte att missköta sig.
Det återstår väl att se vad SD och EU-parlamentet har för åsikt i den frågan.
Citera
2015-02-10, 07:57
Medlem
Nostradamus72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesbonde
Aftonbladet körde ju "Je suis Charlie" som logga ett par dygn.
Helin uppgav i någon intervju att han tycker en av journalisternas viktigaste uppdrag är att granska makten
Det AB gör nu är precis det motsatta - man granskar dem som har invändningar mot den förda politiken.
Sverige har f-n blivit värre än DDR. Metoderna har blivit mer subtila och raffinerade.

Skitsnack,

Flashback är Sveriges största forum med ca en miljon människor. Uppmaningar och agerande härifrån kan ha stor påverkan, varför tror du Flashbacksgrävarna fick ett pris häromåret?

Flashback är inte ett liten undergroundforum som det var en gång, numera är det en maktfaktor i svensk politik som påverkar människor och yrkesgrupper.
Citera
2015-02-10, 07:58
Medlem
Me4Victorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linusdahl
Nej, det gör det inte alls. inte om det inte rör sig om något direkt brottsligt.

Tveksamma åsikter är nog inte en grund till det. Alla ska kunna ha ett privatliv.
Har han dock inte gjort sig skyldig till hets mot folkgrupp?
Citera
2015-02-10, 07:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Väntar fortfarande på att AB ska hänga ut svenskfientliga som bl.a skriver "svennehora".

Not going to happen. De kommer enbart att hänga ut vita svenskar. Håll det i minnet när nästa grupp outas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in