2015-02-10, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Verkar inte fungera...

Vad fungerar inte? Fungerar det inte att ladda ner?

Edit: Alternativ länk här: https://anonfiles.com/file/a383802c51e2350e2e29b78e4070fc98
2015-02-10, 01:56
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General-
Vad fungerar inte? Fungerar det inte att ladda ner?

Edit: Alternativ länk här: https://anonfiles.com/file/a383802c51e2350e2e29b78e4070fc98
Njet. Sitter med Safari. Spelar det ngn roll?
2015-02-10, 01:57
Medlem
Citat:

Nej, det ska det inte göra. Men du har ingen alternativ webbläsare att testa med? Ladda ner Chrome eller Firefox och se om det fungerar bättre.
2015-02-10, 02:10
Bannlyst
Listan verkar falsk. Några få personer verkar vara sammankopplade korrekt, enligt egen uppgift, men kolla t.ex. vilka kändisar som är med. Flera är avlidna. De äldsta flashbackarna ska ha varit födda för över 100 år sedan enligt personnr-listan etc.

Det ser ut som några få äkta sammankopplingar men det mesta slumpmässigt hopplockad bluff
2015-02-10, 02:20
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Så du är en mactaliban, det visste jag inte om dig. Börja att använda Mozilla Firefox istället: https://www.mozilla.org/sv-SE/firefox/new/?utm_source=getfirefox-com&utm_medium=referral

Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Listan verkar falsk. Några få personer verkar vara sammankopplade korrekt, enligt egen uppgift, men kolla t.ex. vilka kändisar som är med. Flera är avlidna. De äldsta flashbackarna ska ha varit födda för över 100 år sedan enligt personnr-listan etc.

Det ser ut som några få äkta sammankopplingar men det mesta slumpmässigt hopplockad bluff
Har du tillgång till dumpen?
2015-02-10, 02:31
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion

Personnumren ligger inte i samma ordning som namnen, dvs de är sorterade för sig. Det är tre olika listor och bortse från kändislistan och listan med piscatusanvändare.

Har kollat igenom emailadresslistan och den enda sammankoppling jag kan göra är att emailadresserna och personnumren verkar härstamma från Familjeliv och att man antagligen sammankopplat de användare som använder samma nick på Familjeliv som på Flashback

(jag vet några familjemedlemmar som använder samma nick på både Flashback och Familjeliv och de finns med i listan)
2015-02-10, 03:15
Medlem
Golonkas avatar
Var inte Johan Ehrenberg kopplad till Familjeliv på något sätt en gång i tiden? Har för mig jag hört något sådant någon gång... Inte helt otroligt att Ehrenberg, den gamle ärkekommunisten, i så fall medverkat till att korsrefereringar kunnat ske. Allt för det goda syftet att krossa fascismen på internetz...

Jag tycker det här är helt fantastiskt! Det blottar verkligen vilken jävla förbrytarstat Sverige fallit till. Ryska ubåtar kör slalom innerskärs i ytläge vid infarterna till vår huvudstad, men INGET får ifrågasätta det rimliga i att ett land med färre invånare än London ska ta emot mest flyktingar i hela EU och bära alla kostnader därav. Skattebetalare får pynta upp 1500 hos Folktandvården. En rumänsk EU-medborgare betalar en femtiolapp!

Är det ingen som undrar varför vi som är så jävla förbannade, är så jävla förbannade och far ut som vi gör? Den där läkaren, ja... Stackars fan! Där går han i ruinerna av den svenska sjukvården och ser dagligen effekterna av denna tsunami av kött som verkligen bokstavligen väller in; arg, trött och frustrerad går han hem och avreagerar sig verbalt på ett anonymt nätforum. Han berättar om den verklighet han ser och lever i. Vad är problemet? Får man inte TÄNKA här i Riket längre? Får man inte KÄNNA känslor som vrede, ilska, hat? Och med vilken rätt ska detta förbjudas?
Inget annat folk i hela världshistorien har genomgått det man just nu försöker genomföra i Sverige. Ett folk som frivilligt och utan vare sig strid eller protest, ger upp sitt territorium, sitt revir!

Sverige är unikt i världen, för här är det enda stället där det är fult, suspekt och sjukt att kalla sig nationalist och patriot. Inte ens på Kuba eller i Nordkorea är man lika extrema, snarare är det precis tvärtom där! Men ve den jävla svenne som känner ett par extra pulslag när han ser sin blågula flagga smälla i vinden mot sommarhimmeln! Vifta med flagga gör man på Stadion (eller Friends Arena, bevars) när det spelas boll!

Sverige är det enda land i världen, där massmedierna vänder sig MOT folket och medvetet förföljer oliktänkande genom att ställa ut dem i stupstockar och skampålar! Social stigmatisering! Sparken från jobbet!

"Hej, vi ringer från Aftonbladet. Är du medveten om att Lars Pölsberg som kör truck på ditt lager, är dödsknarkarnazist?"

"Va? Näääää... Pölsberg är ju en reko kille! Ställer upp på företagets värdegrund och allt! Service, Likabehandling och Kundfokus, ni vet. Han är väl inte nazist?"

"Jo, det är han nog allt sörru... Vad kommer era kunder att tycka om att de har affärer med ett företag vars personal inte tror på Förintelsen och kallar afrikaner för negrer?"

"Vad hette han, sa ni? Pölsberg? Nä han lämnad nyss in passerkortet och åkte hem. Han jobbar inte här längre! Så klart ställer vårt företag sig bakom Mångkulturen!"

Ungefär så...

Sjukt... Verkligt sjukt!
2015-02-10, 03:24
Medlem
Porsennas avatar
Är företaget Interaktiv Säkerhet AB inblandade i det här på något sätt? Det är ju det företaget som modererar de flesta större svenska hemsidors sociala funktioner. Bland annat Familjeliv.
Senast redigerad av Porsenna 2015-02-10 kl. 03:27.
2015-02-10, 03:41
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Var inte Johan Ehrenberg kopplad till Familjeliv på något sätt en gång i tiden? Har för mig jag hört något sådant någon gång... Inte helt otroligt att Ehrenberg, den gamle ärkekommunisten, i så fall medverkat till att korsrefereringar kunnat ske. Allt för det goda syftet att krossa fascismen på internetz...

Jag tycker det här är helt fantastiskt! Det blottar verkligen vilken jävla förbrytarstat Sverige fallit till. Ryska ubåtar kör slalom innerskärs i ytläge vid infarterna till vår huvudstad, men INGET får ifrågasätta det rimliga i att ett land med färre invånare än London ska ta emot mest flyktingar i hela EU och bära alla kostnader därav. Skattebetalare får pynta upp 1500 hos Folktandvården. En rumänsk EU-medborgare betalar en femtiolapp!

Är det ingen som undrar varför vi som är så jävla förbannade, är så jävla förbannade och far ut som vi gör? Den där läkaren, ja... Stackars fan! Där går han i ruinerna av den svenska sjukvården och ser dagligen effekterna av denna tsunami av kött som verkligen bokstavligen väller in; arg, trött och frustrerad går han hem och avreagerar sig verbalt på ett anonymt nätforum. Han berättar om den verklighet han ser och lever i. Vad är problemet? Får man inte TÄNKA här i Riket längre? Får man inte KÄNNA känslor som vrede, ilska, hat? Och med vilken rätt ska detta förbjudas?
Inget annat folk i hela världshistorien har genomgått det man just nu försöker genomföra i Sverige. Ett folk som frivilligt och utan vare sig strid eller protest, ger upp sitt territorium, sitt revir!

Sverige är unikt i världen, för här är det enda stället där det är fult, suspekt och sjukt att kalla sig nationalist och patriot. Inte ens på Kuba eller i Nordkorea är man lika extrema, snarare är det precis tvärtom där! Men ve den jävla svenne som känner ett par extra pulslag när han ser sin blågula flagga smälla i vinden mot sommarhimmeln! Vifta med flagga gör man på Stadion (eller Friends Arena, bevars) när det spelas boll!

Sverige är det enda land i världen, där massmedierna vänder sig MOT folket och medvetet förföljer oliktänkande genom att ställa ut dem i stupstockar och skampålar! Social stigmatisering! Sparken från jobbet!

"Hej, vi ringer från Aftonbladet. Är du medveten om att Lars Pölsberg som kör truck på ditt lager, är dödsknarkarnazist?"

"Va? Näääää... Pölsberg är ju en reko kille! Ställer upp på företagets värdegrund och allt! Service, Likabehandling och Kundfokus, ni vet. Han är väl inte nazist?"

"Jo, det är han nog allt sörru... Vad kommer era kunder att tycka om att de har affärer med ett företag vars personal inte tror på Förintelsen och kallar afrikaner för negrer?"

"Vad hette han, sa ni? Pölsberg? Nä han lämnad nyss in passerkortet och åkte hem. Han jobbar inte här längre! Så klart ställer vårt företag sig bakom Mångkulturen!"

Ungefär så...

Sjukt... Verkligt sjukt!

Det har gått mer än tio år sedan jag lämnade Sverige för just dessa orsaker. Att det kunde gå änny mer käpprätt åt helvete trodde inte ens jag. Men fan vad fel jag hade. Var i Stockholm för en vecka sedan och jag fick kalla kårar av att bara höra människor prata. Det är som ett helt jävla land programmerats till att vara så jävla "rätt och mena väl". Jag skäms i utlandet för att vara svensk. Inte för de orsaker muppsvensson skäms för hemma i sin villa. Utan jag skäms när mina vänner, kollegor och andra frågar mig om och om igen "vad fan håller ni på med?". När vår tidigare statsminister cirkusnegern gick och sade att det enda svenska är barbariet tappade folk hakan. De kunde inte förstå hur landets statsminister kan säga sådant utan att få kicken. Att media svensk media sedan hyllar denna jävla apa resulterade i ännu fler frågor.

Det finns ett löpande skämt ute i världen som ni kan bevittna på engelska forum. När det någon länkar till något svenskt såsom genus neutral snöplogning eller rasifierade dagisar. Då dyker det snabbt upp kommentarer med #SwedenYes. Vi är ett internationell jävla skämt, och den 99 % av svenskar bosatta i Sverige är för jävla dumma att inse detta. Politikerna är ännu värre. Hela jävla världen klappar på när Sverige pumpar in båtvis med negrer och annat skit i landet då det innebär ännu mindre lerhyddsryttare till dom.

Och så har vi FlashBack, det enda stället folk kunde slappna av lite och andas. Ja då införde ärkemupparna här också stasiregler såsom 1.03 och moderatorerna likt andra själlösa små dammkorn sprang runt och verkställde detta jävla vansinne. Retroaktivt tog man bort kommentare Varnagels "negern sån är han" är ett praktexempel. Och snart läcker forumet som ett jävla såll, och även denna lilla avdankade håla slänger igen luckan och blir omfamnad av PK Sverige.

Nä fyfan... Aftonbladet, Expressen, SVT, TV4 samt annan media med politikerna är bara kronan på verket till det patetiska rövhål landet blivit. Ett lika stort problem är folket som inte vågar säga ett skit, företagarna som springer efter dessa idioters vilja, nätforum som efter att stått emot länge viker sig och varje jävel som inte i protest tar och lämnar skitlandet.

Denna "databas" kan vara från FB eller från något annat ställe. Vem vet, vem bryr sig, spelet är slut.
2015-02-10, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Bör jag släppa databasen i klartext?

Det lär väl vara ett regelbrott här på Flashback? Jag är egentligen mest rädd att någon använder dumpen på fel sätt, hur vet jag inte, men det är ju möjligt.

Kan vi få ett snabbt svar från mod eller kanske t.om admin? Får jag lov att droppa e-postadresser + personnummer?

Nej du ska inte släppa databasen, radera den istället. Släpps den har du ju gett RG ännu mer personer de kan outa och trakassera
2015-02-10, 04:23
Medlem
Sprangdegs-Harrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockerkonny
Nej du ska inte släppa databasen, radera den istället. Släpps den har du ju gett RG ännu mer personer de kan outa och trakassera

Du har nog missat att det är RG's databas...
2015-02-10, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprangdegs-Harry
Du har nog missat att det är RG's databas...
Det är ju en databas över de som skriver på FB, vilket gör det enklare för RG att trakassera dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in