Citat:
Men varför sitter Fredriksson och påstår -i en liten nörd-tidskrift så gott som helt utan distribution eller läsarkrets i Sverige- att man "gått igenom listor" och att han försett granskningsteamet med "hundratals högt uppsatta militärers epostadresser" så att dessa kan samköras med Flashbacks medlemsregister?Och varför kollar Fredriksson explicit efter militärer, tror ni? Vad är det som gör att just den yrkesgruppen i samhället är föremål för Fredrikssons gransking? Är man ute efter en ny Tony Stigsson som istället för sexuella avvikelser och perversioner, ägnar sig åt att vara rasist och kalla negrer för neger?
Eller jobbar Fredriksson egentligen också för FSB och ett av hans delmål -förutom att leta reda på personer som är mot massinvandringen och skriver om det- att destabilisera den svenska försvarsmakten i ett läge när Ryssland börjar spänna musklerna i Östersjön? Hoppas man hitta någon chef för något regemente eller flottilj? Någon eller några i Högkvarteret?
Det är ju intressant att han säger sig ha kommit över identiteten på en "hög militär" som skriver i forumet om horbesök... Klassisk s.k "honungsfälla" med andra ord: Skaffa sig ett läge där man kan utpressa eller utöva påtryckningar på någon enskild med hot om att annars berätta för familjen att pappa/maken är en pervers jävel som betalar tonåriga öststatstjejer för att få pissa dem i ansiktet...
Jag tror att Researchgruppen kommit över någon form av lista över mail som folk använt sig av när man reggat en användare här. Många människor har nog inte tänkt på att begagna sig av en "ful-adress", utan kör på med sin ordinarie. Otroligt många har bara en epostadress och särskilt bland äldre personer, så är det också samma som man använder i jobbet.
Man kanske inte ens tänkte sig vara så aktiv inom olika frågor i forumet, eller övergick efter ett tag till att uttala kontroversiella åsikter efterhand som tiden gick. Man kanske reggade sig här för att diskutera helt oproblematiska saker som bilar och datorer, men ramlade in på invandring, porr och knark efter någon tid...
Jag tror Fredriksson och RG har en lista, man sitter och jobbar med detta just nu och att man kommer att låta skiten detonera i fläkten när man anser att tiden är inne. Då kommer eventuella politiker (företrädelsevis Sverigedemokrater då så klart), högre tjänstemän, kändisar, chefer inom näringsliv och offentlig förvaltning etc som varit aktiva här med "fel" åsikter att exponeras. För detta kommer RG att få en helvetes massa ryggdunk och stora priser. Huvuden kommer att rulla och ju finare skalper man tar, desto bättre! Skulle det komma ut att exempelvis Jimmie Åkesson eller Mattias Karlsson sitter här och hatar negrer anonymt, så kommer SD att implodera. Visar det sig exempelvis att Varnagels fina lilla beskrivning av negern på sin savann författats av någon höjdare inom SD, så har man nått optimal verkan i målet.
Om jag vore hög militär och aktiv på Flashback, så hade jag varit mycket nervös just nu... Även om jag inte vore rasist. För Martin Fredriksson vet i så fall att jag gillar att besöka lite exotiska horor när jag är på tjänsteresa och kanske också att jag drar en lina ladd ibland, hatar min fru och hör röster som säger att jag ska döda mina barn, för det har jag skrivit om!
Så det finns väl inget att oroa sig för?
Man lär sig något varje dag