2015-02-09, 22:23
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Jag rekommenderar Bankirfamiljen Aschberg att ha tung eskort, alternativt piketen, med sig när ni kommer hem till mig för att "ställa mig till svars". Emotser besök från åsiktspolisen.

Efter ett besök hos mig skulle de lämna gråtande och förtvivlade över att det finns en nivå av rasism som får Hitler att blekna i jämförelse. Jag har hur mycket hat som helst som jag är redo att spy över dem. När jag tänker efter så längtar jag nästan efter ett besök så jag kan få lätta lite på trycket. Här på Flashback skulle jag bli avstängd direkt för det jag innerst inne vill säga.
Citera
2015-02-09, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fostrom
Vad vi ser är de sista skälvningarna hos mainstreammedia. Alltmer desperat kämpar man för att hålla sig kvar på banan - att förbli en relevant aktör i samhället - trots att bäst-före-datum sedan länge passerats. Bakom kulisserna skär man ner och dräneras på kompetens och resurser. Inga tongivande intellektuella eller starka personligheter med integritet finns kvar i tidningshusen, endast en beklämmande mix av testuggande wannabees och dokusåpakändisar. Aftonbladet och Expressen håller på att implodera och vi kan avnjuta flaggskeppens undergång från första parkett. Om 20 år kommer Flashback leva och frodas, medans Aftonbladet är ett minne blott.

Oj, väldigt få som har utryckt det så bra!!! Dock tror jag aftonbladet finns kvar om 20 år. (iof en spillra)

Expressen sen länge borta då... Men att FB och dess user kommer vara i toppform behöver
vi int fundera en sekund på.
Senast redigerad av peheis666 2015-02-09 kl. 22:27.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Jag tror att det är nyttigt för samhället att man i princip kan skriva vad som helst på Flashback, annars kanske man gör något värre än att skriva på ett internetforum. Aftonbladet har väl STASI som förebild så att de skulle kunna se någon nytta i Flashback är väl uteslutet. Nog tycker jag att det inte är lämpligt att läkaren uttrycker sig så om man är av sådan vikt för samhället, men om han inte hade kunnat uttryckta sig här så hade han kanske gett dessa personer sämre vård. Hur som helst är min poäng att jag tror att det är samhället till nytta om alla kan uttrycka sig anonymt om ALLT
Ja nog har Aftonbladet STASI som förebild. Och på kultursidan kan man gå lite längre. Som nyligen när man hyllade Sovjet.

Och det är klart att kommunister ALLTID med kriminella metoder förföljt oliktänkande .
Senast redigerad av Sang 2015-02-09 kl. 22:35.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salo
Det är inte anonyma användare man vill komma åt, det är näthatare. Gud vad detta var svårt för er.

Finns folk som hatar mig, jaga dem istället. Kändisar och makthavare får ingen hata offentligt, men ingen bryr sig om att jag hatas, jäkligt orättvist tycker jag.

Hur är det med hatare på vänsterkanten, är de också onda människor som kommer att hängas ut?
Senast redigerad av OY 2015-02-09 kl. 22:28.
Citera
2015-02-09, 22:25
Medlem
SD-Kalles avatar
Är det alltså bara genom att få tag på mejladresser som Aftonbladet lyckats hitta flasback-kontons identiteter?
Citera
2015-02-09, 22:25
Medlem
toppslatskivlins avatar
Som skrivet tidigare. Ni som inte uppskattar anonymositet varför inte skriva era riktiga namn och personnummer som signatur t.ex?
Adress också så man slipper söka efter er
Citera
2015-02-09, 22:26
Medlem
Nivovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Och vem bestämmer vem som är näthatare idag? Imorgon? Nästa vecka?
Du? Aftonbladet? FRA? Jultomten?
Precis!
Varför kan man inte bara låt folk vara anonyma, säga vad man vill och bara acceptera yttrandefrihetsgrundlagen.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salo
Det är inte anonyma användare man vill komma åt, det är näthatare. Gud vad detta var svårt för er.

Trams! Det är s.k. "näthatare" av en viss typ man vill komma åt. Skulle det vara så att det handlade om "näthat" generellt så skulle slaskpressen själva få sparka en del av den egna redaktionen. Vad det handlar om är att sätta åt personer som, förvisso ofta klumpigt, uttrycker "fel" åsikter. Tror du, med handen på hjärtat att Aftonbladet eller Expressen skulle hänga ut något av vänstertrollen här på Flashback som uttrycker sig minst lika illa som sina motsvarigheter till höger?

Vad är för övrigt "näthat"? Är det "näthat" att tycka att Mona Sahlin är en idiot, att berätta om folk som föder missbildade barn på grund av inavel, eller mena att Åkesson nog skulle må bra av en kula i pannan?
Citera
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sang
Ja nog har Aftonbladet STASI som förebild. Och på kultursidan kan man gå lite längre. Som nyligen när man hyllade Sovjet.

Och det är klart att kommunister ALLTID förföljt oliktänkande med kriminella metoder.

Därför bör dessa odjur skjutas med omedelbar verkan eftersom de är ett hot mot rikets säkerhet.
Citera
2015-02-09, 22:27
Medlem
Machinerators avatar
Jag förstår inte folk som inte kan stå för sina åsikter alternativt de som inte säger sig mena det de skriver. Vad är det för folk egentligen?

GROW A PAIR.
Citera
2015-02-09, 22:28
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Precis, om man har lite vett i skallen så skall man ICKE söka efter sig där!
Jepp. Om någon nu sitter på en databas så lägg upp den för nerladdning på någon "gängse" nerladdnings-site. För det här tricket känns för genomskinligt.

Gå inte in och sök på er mailadress i den postade databasen!!!!!!!!!

Det är med stor sannolikhet ett trick från fittorna på Researchgruppen.

Dom körde exakt samma trick efter Disqus-hacket, då man också kunde söka på sin mailadress i databasen & givetvis få sitt IP loggat av rövhålen i fråga.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2015-02-09 kl. 22:35.
Citera
2015-02-09, 22:29
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Tydligen är AB väldigt upprörda över att Mona Sahlin blivit påhoppad i FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in