Citat:
Ursprungligen postat av
trickydick
Inget konstigt alls, En ensamstående kärring på nära 50-år adopterar en negerunge. Är inte det sjukt, tåls det inte spekulera i om det är en accessoar?
Den där inavelshistorien känns mycket relevant att ta upp. I ett friskt land med en frisk och fungerande press så hade dom t om skrivit om fallet.
jag tror inte att RG har databasen. däremot går det at lägga bra pussel med användare som har tusentals inlägg, och att de uthängda kanske kommenterade på Disqus med samma namn, och liknade klatigheter.
I Usa får det öppet skojas och drivas hur mycket som helst om Madonna, Angelina Jolie osv, osv, osv kärringars adoptioner men i Sverige... gud förbjude. En vakt har dunkat en 9-årig pojkes huvud i marken nyligen i Malmö och utrymmet detta får i samma tidning är inte ens nämnvärt i relation till läkarens.
Ni alla som försvarar Aftonbladet borde skämmas. Jag hatar er från djupet av mitt åsiktsfria, tyckande, analyserande och kritiska hjärta. Egenskaper ni saknar jävla döda fiskar som flyter med den här äckliga strömmen.
INAVEL ÄR FEL PÅ SÅ OTROLIGT MÅNGA PLAN! MORALISKA, ETISKA SOM MEDICINSKA! FLYTTA TILL MELLANÖSTERNS MEDELTIDS-SANDDYNER OM NI ANSER MOTSATSEN!