2015-02-08, 22:32
Medlem
BottleBenders avatar
Tydligen har något snille snickrat ihop detta spel där man har möjlighet att utföra diverse sexuella aktiviteter som profeten Mohammed.

https://forum.encyclopediadramatica....l-games.20336/

Kommer detta spel få några konsekvenser tror ni?

Hur som helst tycker jag detta spel är helfestligt!

Om tråden ska vara i datorspel vet jag inte men mod får gärna flytta tråden.
Citera
2015-02-08, 22:37
Medlem
Nivovics avatar
Trevligt med lite kontroversiella spel, kul att se när vänsterpöbeln skiter ned sig!
Citera
2015-02-08, 22:38
Medlem
ascHacks avatar
Hahaha fantastiskt! Hur spelar man?
Citera
2015-02-08, 22:39
Medlem
BottleBenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nivovic
Trevligt med lite kontroversiella spel, kul att se när vänsterpöbeln skiter ned sig!

Haha ja verkligen. Jag hoppas spelet blir uppmärksammat.

Med tanke på att spelet bara ligger på några mb så är det ganska enkelt att föra över det på diverse datorer.

Tänk dig att lägga upp Mohammed Goat Simulator 2015 på alla offentliga datorers skrivbord.
Citera
2015-02-08, 22:42
Medlem
BernardLoutres avatar
Verkar ju kul men jag hoppas att den som har skapat detta spel har skaffat sig skyddad identitet.
Citera
2015-02-08, 22:54
Medlem
BottleBenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Verkar ju kul men jag hoppas att den som har skapat detta spel har skaffat sig skyddad identitet.

Det hoppas jag med. Måste vara lite obehagligt att bli utpekad skapare av spelet.
Citera
2015-02-08, 23:04
Medlem
tarek90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BottleBender
Sluta ursäkta ett sjukligt beteende som islam orsakar många anhängare.

ja men kan man inte skapa ett spel om något annat än om profeten vf är det så speciellt med att rita och skapa spel om profeten?
Citera
2015-02-08, 23:06
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarek90
ja men kan man inte skapa ett spel om något annat än om profeten vf är det så speciellt med att rita och skapa spel om profeten?

Det finns hur mycket såna här spel om Jesus, varför reagerade du inte då? Muslimer överlag är för känsliga för humor.
Citera
2015-02-08, 23:09
Medlem
Dan88s avatar
Kommer man kunna ha sex med en död kvinna precis som den riktiga profeten Mohammed?
Citera
2015-02-08, 23:12
Medlem
Abattoirs avatar
Det ser ungefär lika underhållande som värdelöst ut

Citat:
Muhammad Sex Simulator 2015 puts you in the shoes of one of history's most notable and controversial religious figures. Unleash your inner sex demon as you enjoy a wide variety of carnal acts with an assortment of creatures, from goats to pigs to gangs of men. I guarantee you've never experienced anything quite like this, and never will again. But don't take my word for it, download the game for free today and try it for yourself

Bara att köra med andra ord.
Citera
2015-02-08, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarek90

Men det ska väl provocera fattar du väl?
F.ö verkar det ju vara ett skojigt spel!
Citera
2015-02-08, 23:19
Medlem
tarek90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
Det finns hur mycket såna här spel om Jesus, varför reagerade du inte då? Muslimer överlag är för känsliga för humor.
såklart jag reagerar om man gör spel om jesus också vi muslimer tror på han också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in