2015-02-08, 21:52
Medlem
Generalen11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dildolinda
Xteam/romanos? Eller Nazer? Ali Khan?

Nasers gubbar är det inte då Olivers bror umgåtts med nasers son sen barnsben
Citera
2015-02-08, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen11
Nasers gubbar är det inte då Olivers bror umgåtts med nasers son sen barnsben

Ok. Xteam/Romanos eller Khan?
Citera
2015-02-08, 21:54
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
du kan söka på Facebook Ko Ch så ser du vem ja menar, detta måste vara en konflikt som rör majorna killarna, någon som vart i majorna fastän den personen ej bör vara där

Oavsett vilket, så är det förbannat märkligt att man vevar ner rutan vid rödljus för ett pucko.
Visste dom två i bilen vem det var så borde dom ju skitit i rödljuset och blåst på.
Och inte tror jag att dom frågade nådige herrn om han ville ha lift.
Hoppas att dom två vaknar med minnet i behåll så det blir någon rätsida på detta.

Kan någon tagit fel på Oliver och hans bror ?
Dom är ju inte kopior av varann, men påminner starkt om varandra.
Tycker du inte ?
Citera
2015-02-08, 21:59
Medlem
Generalen11s avatar
Citat:
Ok. Xteam/Romanos eller Khan?

Jag kan säga såhär , Detta beror säkert 90 % på langningen, Som många säkert vet så är majorna den stadsdel där langning av röka är det mest lönsamma då det finns hur många pundare som helst. Killarna i majorna har alltid haft uppbackning av Naseligan och efter att rökan tagit slut och leverantören torskat så har killarna sökt andra leverantörer och på så vis så har leverantörerna sålt mestadels till killarna i majorna då de tjänar mer på det. det betyder att andra gäng och grupperingar inte får sin del de vill ha av rökan och på så sätt så blir det konflikter.

det andra motivet är att de finns ett x antal personer som är i skulder till killarna och därför kan det även vara ett motiv till att de blev skjutna
Citera
2015-02-08, 22:00
Medlem
Generalen11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Oavsett vilket, så är det förbannat märkligt att man vevar ner rutan vid rödljus för ett pucko.
Visste dom två i bilen vem det var så borde dom ju skitit i rödljuset och blåst på.
Och inte tror jag att dom frågade nådige herrn om han ville ha lift.
Hoppas att dom två vaknar med minnet i behåll så det blir någon rätsida på detta.

Kan någon tagit fel på Oliver och hans bror ?
Dom är ju inte kopior av varann, men påminner starkt om varandra.
Tycker du inte ?

Sannolikt att de tagit fel på oliver o antonio
Citera
2015-02-08, 22:05
Medlem
Grumpe0000s avatar
Någon som vet om den andra snubben som blev skjuten förutom Oliver var med och misshandlade den där HA medlemmen i Vasastan?
Citera
2015-02-08, 22:07
Medlem
Citat:
Jag kan säga såhär , Detta beror säkert 90 % på langningen, Som många säkert vet så är majorna den stadsdel där langning av röka är det mest lönsamma då det finns hur många pundare som helst. Killarna i majorna har alltid haft uppbackning av Naseligan och efter att rökan tagit slut och leverantören torskat så har killarna sökt andra leverantörer och på så vis så har leverantörerna sålt mestadels till killarna i majorna då de tjänar mer på det. det betyder att andra gäng och grupperingar inte får sin del de vill ha av rökan och på så sätt så blir det konflikter.

det andra motivet är att de finns ett x antal personer som är i skulder till killarna och därför kan det även vara ett motiv till att de blev skjutna

Låter logiskt. Vem skulle du offra en tia på som ligger bakom? Över bilden är det inte östra gbg under HA? Väster HA? Nord Bmc? Är det en mexicansk logga eller Khan? Eller ett vandrande folk bakom? Du kan pm om du vill. Vet att du vet en del som jag. Vi har haft givande utbyte innan.
Citera
2015-02-08, 22:13
Medlem
Citat:

Men det verkar ganska långsökt att de skulle stå och vänta vid ett slumpmässigt rödljus. Kan de ha åkt för att hämta/lämna något? Det förklarar ju också varför de vevar ner rutan.
Citera
2015-02-08, 22:15
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Låter logiskt. Vem skulle du offra en tia på som ligger bakom? Över bilden är det inte östra gbg under HA? Väster HA? Nord Bmc? Är det en mexicansk logga eller Khan? Eller ett vandrande folk bakom? Du kan pm om du vill. Vet att du vet en del som jag. Vi har haft givande utbyte innan.

Det här låter mer och mer som en fälla.
Ringt och bestämt mötesplats men skjuts innan dom kommer fram till målet.
Dessa jävla droger. Tvi !
Citera
2015-02-08, 22:18
Medlem
Jamesbergsjons avatar
Citat:

Menar du i så fall att detta skulle vara ett planerad skjutning
I så fall varför just där ?
Och om det va det skulle man inte vara mer säker på sin sak när det gäller Brottsoffer
Vill minnas att du vi tidigare eller senare inlägg påstår att det är fel kille skulle vara skjuten
Vet du var jeggersdorfsplatsen ligger ?
Men att det kan ha med langning etc etc kan mycket väl vara
Men jag är inne på att detta är slumpmässigt dåd och inte planerat
Citera
2015-02-08, 22:20
Medlem
Generalen11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breeder
Men det verkar ganska långsökt att de skulle stå och vänta vid ett slumpmässigt rödljus. Kan de ha åkt för att hämta/lämna något? Det förklarar ju också varför de vevar ner rutan.

Tror inte detta var någon leverans och hämta eller att de skulle träffa denna personen på denna platsen.

Platsen vid macken är så öppen att bara en idiot hade bestämt träff där, Min egna åsikt är att de träffat på en "fiende" eller vad man skall kalla det och därifrån så har denna personen antigen känt sig sårbar eller bara tagit chansen till och skjuta killarna. Detta är nog en "slump" träff. De har träffat på denna personen så har det gått snett
Citera
2015-02-08, 22:21
Medlem
Generalen11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Menar du i så fall att detta skulle vara ett planerad skjutning
I så fall varför just där ?
Och om det va det skulle man inte vara mer säker på sin sak när det gäller Brottsoffer
Vill minnas att du vi tidigare eller senare inlägg påstår att det är fel kille skulle vara skjuten
Vet du var jeggersdorfsplatsen ligger ?
Men att det kan ha med langning etc etc kan mycket väl vara
Men jag är inne på att detta är slumpmässigt dåd och inte planerat

Detta är inget planerat, detta har hänt av en slump, läs det jag skrev innan detta svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in