Citat:
Ursprungligen postat av
estone
Det är uppenbart för alla i tråden, att du är trams hela du. Klara inte att argumentera för vad du anser och tycker.
Jag ställde en fråga om din version av händelserna och fysiken. Hur anser du att allt hände?
Det borde väl ändå vid det här laget ha framgått tydligt att jag inte har några problem med den officiella utredningen? Vilket jag också skrivit i tråden vid flera tillfällen tidigare om du nu mot förmodan skulle behaga läsa innan du hoppar på någon.
Att då kalla det för "trams" att jag inte svarade på precis alla aspekter av ditt inlägg säger ingenting vare sig om huruvida jag tramsar eller inte förmår argumentera för min sak.
Och till sist: Med tanke på hur noga du varit att inte ge mig någonting konkret att jobba med så tycks den här anklagelsen vara en ganska stor sten i ett bräckligt glashus. Jag har tjatat på dig i dagar att presentera annat än dina subjektiva åsikter och hittills har det inte kommit något av värde...
Citat:
Nej, jag anser fortfarande att det måste ha varit någon form av förstärkt plan eller drönare.
Du har dock fortfarande inte förklarat VARFÖR det var tvunget att vara ett förstärkt plan, med annat än att "plåten runt vingen är så tunn". Har du någon fysisk uträkning att bidra med, eller är det ren magkänsla?
Citat:
Dock har jag ändrat mig angående hologram.
Progress of a kind.
Av rent intresse:
Du menade innan att videon där vingen "försvinner" bevisade att det var ett hologram och tycktes vara ganska övertygad. Nu har du helt plötsligt ångrat dig, så vad tror du att den "försvinnande vingen" beror på nu?