2015-02-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Det märks att det finns många med främlingsfientliga åsikter i tråden
Två unga killar kämpar för sina liv
Medans det finna kräk här på tråden som dömer för det ena och det andra skäms på er fy fan alltså
Det hela har blivit blattefråga nu !!! Hur vida blattar platsar in i ett så jävla fint område som Majorna eller inte !!!
Tänk om det va svenskar som hade varit istället ?
Hur hade det då debatterats här på tråden ?
Har lite etik och moral och visa respekt för anhöriga

De anhöriga kunde haft lite etik och moral och sett till så att BO höll sig borta från dumheter. Troligtvis är de av samma skrot å korn.

Hade det varit två etniskt svenska kriminella så hade jag tyckt det varit precis lika gött. Jag njuter riktigt mycket varje gång jag hör om en aphjärna som dött, varje gång är det lite mindre chans att jag eller min familj drabbas.
Citera
2015-02-08, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av copybird
I slutet av dagen så finns det också föräldrar som hade ett ansvar. Mina föräldrar hade aldrig tillåtit mig stt umgås med aphjärnor, kriminellt pack.

Har man massa bilder på gudfadern på Facebook då förtjänar man att dö. Det är inte coolt att stå bredbent med huvudet på sned på massa bilder och fälla kommentarer som "stabil bror", "fet biff" m.m.

Riktigt vidriga människor detta ,

Hoppas bägge dör inklusive de 50 som står och stökar utanför sjukhuset.

HAAA!? är du hjärndöd eller? förtjänar man att dö för att man har en bild på gudfadern? Har du tänkt på att föräldrarna kanske har tagit ansvar och att O*iver varken är kriminell eller en "aphjärna"? för jag VET vad han är för kille och han är inte vad du säger, och dom 50 utanför? varför skulle dom förtjäna att dö? det kan vara killens mormor som aldrig har skadat en fluga en en gång...
Citera
2015-02-08, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av copybird
De anhöriga kunde haft lite etik och moral och sett till så att BO höll sig borta från dumheter. Troligtvis är de av samma skrot å korn.

Hade det varit två etniskt svenska kriminella så hade jag tyckt det varit precis lika gött. Jag njuter riktigt mycket varje gång jag hör om en aphjärna som dött, varje gång är det lite mindre chans att jag eller min familj drabbas.

Håll dig till ämnet. Dvs det aktuella brottet och inte vad du anser om njutning, olika människor och deras föräldrar. Det är nämligen helt ointressant och irrelevant.
Citera
2015-02-08, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordicTags
HAAA!? är du hjärndöd eller? förtjänar man att dö för att man har en bild på gudfadern? Har du tänkt på att föräldrarna kanske har tagit ansvar och att O*iver varken är kriminell eller en "aphjärna"? för jag VET vad han är för kille och han är inte vad du säger, och dom 50 utanför? varför skulle dom förtjäna att dö? det kan vara killens mormor som aldrig har skadat en fluga en en gång...

Jag har redan i ett tidigare inlägg öpnnat för att Oliv*r kanske inte var världens gangster men hur ser det ut med hans bror då? Det är inte vem som helst som ger sig på folk 10 mot 2 ihop med Nasers barn inne på en krog...
Citera
2015-02-08, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordicTags

Är oliver helt ostraffad? Det tror jag inte en sekund på. Nu vet jag väl inte om hans mormor står och stökar men gör hon det så kan hon ta och dö snarast.

Det är apmentalitet att stå och bete sig utanför ett sjukhus. Låt läkarna göra sitt i lugn och ro.

Alla jävla blattar å wannabe gangsters har massa muppbilder på sig själva inkl gudfadern som om att han är något att avguda och ha som förebild. Det säger en del om deras inställning till samhället och andra människor.

Död åt allt patrask.
Citera
2015-02-08, 19:40
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackey414
Ingen aning varför han satt i bilen, kanske bara fick en skjuts av en vän... Bara för att man känner till kriminellt folk så betyder det inte att man är en själv.

och han va en fin människa.
Bara för man säljer knark så innebär det inte att man är knarklangare
Citera
2015-02-08, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av breeder
Kan BO1 lånat brorsans bil? Brodern umgås ju bevisligen i kriminella kretsar och deltog ju i misshandeln av HA-snubbarna.

Mycket möjligt att BO1 framfört sin äldre brors bil, känns dock inte sådär sannolikt.

Ska bli intressant att se vem som skulle kunna vara GM i detta fallet, det lär ju med all förmodan pangas igen inom snar framtid. Eller också att polisen i Göteborg gör nånting de ej gjort på länge och faktiskt hittar den/dem som gjorde detta.
Citera
2015-02-08, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorwestring
Jag har redan i ett tidigare inlägg öpnnat för att Oliv*r kanske inte var världens gangster men hur ser det ut med hans bror då? Det är inte vem som helst som ger sig på folk 10 mot 2 ihop med Nasers barn inne på en krog...

Enligt polisen (Fuxborg) så hade båda BO "gängtillhörighet". Rapport nyss.
Citera
2015-02-08, 19:53
Medlem
"Det skulle förvåna något oerhört...om polisen skulle hitta någon GM. "

Hittar honom ihjälskjuten inom några veckor är väl möjligt, lyckas sätta dit honom ser jag som mycket osannolikt.

Citat:
Ursprungligen postat av breeder
Enligt polisen (Fuxborg) så hade båda BO "gängtillhörighet". Rapport nyss.

Ok, föga förvånad erkänner jag att snacket om "världens finaste" här som vanligt är relativt kantstött.
Senast redigerad av doktorwestring 2015-02-08 kl. 19:58.
Citera
2015-02-08, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Era jävla rasister ni tur för er att ni kan bikta er här på FB
För tror knappast att ni skulle våga gå fram till en " blatte wannabe gangster" och säga vad ni tycker om dessa typisk svenskar tuff bakom data skärmar
Du fattar inget vidare bra, va? Det är ju för att de är farliga gangsters som folk är rädda för dem. Inte för att de är av utländsk härkomst. Och jag skulle tro att de flesta utlänningar är lika rädda för dessa kräk som vi "typiska svenskar" är. Det är du som är rasist. Sluta genast upp med det och bli snäll och hygglig - som de allra flesta människor är. Svenskar och "blattar".
Citera
2015-02-08, 20:01
Medlem
dryslians avatar
hur stor chans är det att detta hör till misshandeln mot HA? något tro? eller en habbad person som de bara tjötade med?
Citera
2015-02-08, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dryslian
hur stor chans är det att detta hör till misshandeln mot HA? något tro? eller en habbad person som de bara tjötade med?

Mindre troligt. Att försöka mörda två personer för ett krogslagsmål är inte direkt bra för affärerna, speciellt inte från det gänget killarna påstås ha kopplingar till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in