Citat:
Ursprungligen postat av
remixutoheaven
En avrättning helt enkelt, antagligen kom GM bakifrån och sköt dem i huvudet.
Fan vad sjukt att det hände på Jaegerdorrf platsen, åker förbi där varje dag till jobbet

Dock är ju frågan om det är skytt OCH offer som är skadade, eller om det saknas en tredje-person...
Citat:
TT:s utsände på Jaegerdorffsplatsen rapporterar om en övergiven svart BMW med skotthål i vindrutan framför förarplatsen och blodspår utanför bilen. Polisen har spärrat av ett stort område och stängt en bensinstation i väntan på kriminaltekniker.
Och artiklarna nämner ingenting om någon tredjeperson eller att någon har sprungit därifrån, vilket ju alltid brukar komma fram jävligt fort annars, iom vittnen och liknande.
Citat:
Sanna, 23, gick förbi platsen några minuter innan skottlossningen.
– Jag såg två personer i en bil som stannade, vevade ner rutan och hade en hätsk ordväxling med en man på vägbanan bredvid. Vi lämnade platsen när det blev bråk, säger hon.
Ellioth, 20, bor 75 meter från platsen och chockas över händelsen.
– Jag har valt att bo i Majorna för att det har känts som en trygg plats på. Jag börjar känna mig otrygg, säger hon.
Dock tar Expressen upp en tredje-person, så det kan ju såklart vara så. Väldigt oklart bara om båda i bilen sköts eller hur det är med vilka dom skadade är än så länge.