Hala skor är nog inte sannolikt. Bryggan är full med bojar och is och inget man ger sig ut på.
Tveksamt dock om det går att fälla US om han inte erkänner eller att det skulle dyka upp ett vittne även om han med all sannolikhet är skyldig.
Tack för bilden
Det borde inte vara så svårt för polisen att se vems knäavtrycken tillhör. Om det nu fanns några. Men att få hål i isen krävde sin man för den bär ju.
Jag kan inte tro att det är på det viset. Hon hade inte gått vidare. Hon var på väg men hade inte gått. Hon bodde i huset varannan vecka. Hon hade sina kläder i sin garderob. Hon städade i huset, hon hade inte gått vidare.
Bo växelvis i bostaden barnen är vana vid kan skilda föräldrar göra i åratal - OCH ha helt separata liv med nya partners.
Det kanske är annorlunda när det gäller gay-förhållanden ?
Alltså man var väl inte gifta på den tiden utan registrerat partnerskap eller vad det heter gällde, och då blir det inte samma som för aktuellt fall, TS+US är ett vanligt heteroäktenskap ?
Okej?
Registrerat partnerskap har samma dignitet som heteroäktenskap så att det skulle vara ngn skillnad ha jag svårt att tänka mig. Dock har har jag bara erfarenhet av heteroäktenskap.
Tack för bilden
Det borde inte vara så svårt för polisen att se vems knäavtrycken tillhör. Om det nu fanns några. Men att få hål i isen krävde sin man för den bär ju.
Tveksamt om isen bar fredag kväll, bilden är nog från söndag.
Jag menade inte att det inte går att gå ut på bryggan utan bara något man inte har lust med ensam i mörker, bara som svar på ditt inlägg att du tror att hon halkat. Möjligt visst men högst osannolikt.