2015-02-06, 22:04
Bannlyst
[quote=Remark|52171357]
Citat:
Ursprungligen postat av victortich

Av den uppfattning jag fått av TS tror jag inte hon skulle välja den typen av man, alls.

Tror snarast det varit avtändande
- stor snopp
- fet lägenhet
- potent herre

Och var fanns det intellektuella och samhällsintresset hon ville ha och dela med någon. Vem skulle hon diskutera med .... snoppen?

You kiddin´ me Remark!!? bamsesnopp, fint ansikte, fet lgh, god ekonomi, inga barn!!!! Detta är väl essensen vad alla kvinnor födda efter 1975 som vart med om en separation vill ha no 1.
Citera
2015-02-06, 22:05
Medlem
[quote=victortich|52171444]
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Jag tror snarast att peheis666 (som först nämnde bigdick) menade mest bokstavligt att MR var högsta chef= Big Dick! Kvinnors preferenser på penisens storlek och grovlek är ju en tråd i sig.

.. och du kryddade det hela med fet lägenhet och potent herre. Bara av farten?
Citera
2015-02-06, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Märkligt i mina ögon, var inte TS nya kärlek introducerad för hennes barn?

Något känns fel i MR,s relation till TS och framför allt i hans brist på agerande.

Var han inte orolig eller hade han inget fått veta?

Om jag bara går till mig själv skulle jag känna mest tillit till någon jag kan lita på som ALLTID ställt upp avsett vart vindarna blåst. Den mest förtrogne.
Citera
2015-02-06, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Ja då blir ju dödsorsaken drunkning. Ja, knäavtrycken är hans eftersom han bevisligen är den som sist såg henne vid liv. Inga vittnen har hört av sig. Alltså var han den som sist såg henne vid liv. Och därför måste knäavtrycken på bryggan vara efter honom.

Hur säker är ni på att knäavtrycken är hans? Kanske en svartsjuk hackspett vakande över isen?
Citera
2015-02-06, 22:13
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Om jag bara går till mig själv skulle jag känna mest tillit till någon jag kan lita på som ALLTID ställt upp avsett vart vindarna blåst. Den mest förtrogne.

Nu fintade du upp mig på läktaren, vad menar du?

Frågan är ju varför inte sonen började med att kolla om TS var hos MR, det skulle ju jag tycka vara det mest naturliga, TS var ju till och med skriven på hans adress så varför stämde sonen inte av med MR och varför ringde inte MR till polisen och ingav en orosanmälan?
Citera
2015-02-06, 22:13
Bannlyst
[quote=Remark|52171659]
Citat:

It goes with the territory som högsta chef inom transportavdelningen Uppsala.
Citera
2015-02-06, 22:19
Medlem
Osäkerheten efter ett långt förhållande är stor, man längtar tillbaka till det som en gång var bäst i världen. Det är då inte så lätt att skicka in ett defenetivt slut oavsett hur man riggat framtiden med eget , studier eller hackspett. Inte konstigt det dröjde med det defenetiva när de ändå fortfarande delade bostad, om så veckovis.
Citera
2015-02-06, 22:20
Medlem
[quote=Remark|52171659]
Citat:

Allternativen på "fet" lägenhet på addressen är 1,5 rum 43 kvm. 2 rum 67 kvm. Är det likadant med potensen är det litet eller medel.
Citera
2015-02-06, 22:29
Medlem
[quote=Larzx|52171883]
Citat:
Allternativen på "fet" lägenhet på addressen är 1,5 rum 43 kvm. 2 rum 67 kvm. Är det likadant med potensen är det litet eller medel.

Fråga inte mig.
Citera
2015-02-06, 22:30
Bannlyst
[quote=Larzx|52171883]
Citat:

Larzx: nu har du verkligen tjorvat till "citeringen" var Remark som skrev det, ej jag (victortich) hursomhaver dom två lghalternativ du beskriver vad är det?
Senast redigerad av victortich 2015-02-06 kl. 22:32.
Citera
2015-02-06, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glyskolja
Osäkerheten efter ett långt förhållande är stor, man längtar tillbaka till det som en gång var bäst i världen. Det är då inte så lätt att skicka in ett defenetivt slut oavsett hur man riggat framtiden med eget , studier eller hackspett. Inte konstigt det dröjde med det defenetiva när de ändå fortfarande delade bostad, om så veckovis.

Nej, det är inte lätt. Men det måste ha varit på tapeten länge.

Någon gång kommer ändå frågan Berikar vi varandra, Kan vi leva med det som är eller Förstör vi varandra ...

Sedan kan man vara i otakt med svaren, förstås.
Citera
2015-02-06, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowfox
Jag skulle kunna tänka mig att det gick till så här ungefär: Han har under längre tid haft ångest och låtit det gå ut över familjen. Han dricker för att dämpa ångesten. Han håller familjen i ett järngrepp, hot och kanske misshandel av hustrun. Han kan p g a sina problem inte behålla sin anställning. Han startar eget. Funkar inte p g a hans problem. Hustrun inser att hon måste ta sig ur äktenskapet. Hon har svårigheter att göra det eftersom han hotar henne. Den aktuella fredagen har han bett henne komma till Sigtuna. Han säger att han bestämt sig för att skriva på skilsmässoansökan och att de kan posta den tillsammans. Barnen är hemma så de går ut för att diskutera det sista. Ev tar de bilen ner till vattnet. Eller så har hon parkerat där från början och mött honom i närheten. Han har redan gjort ett hål i isen och stryper henne till medvetslöshet och trycker sedan ner henne i vattnet.

Hur vet du att mgm var med henne vid sjön? Det finns ju inga vittnen. Någon borde sett mgm göra hål i isen om det var dagsljus men som sagt inga vittnen. Att barnet inte hörde av sig till MR finns flera förklaringar till.
Barnet litade inte på MR.
Barnet ville att allt skulle bli bra igen.
Pappa hatade MR och det påverkade barnet i räddsla eller obehag om kontakt.
Barnet viste ju att mamma var "hemma" och behövde således inte ringa åt fel håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in