2015-02-06, 20:08
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glyskolja
Kan vara åt det hållet men har du belägg för sömnmedel? Vad är dödsorsaken? Kvävning, drunkning, strypning?
Hur de förtvivlade mannen skall komma ur detta blir svårt trotts att han riggat en hel del. Värdelös händelse för barnen särskilt. Är ni säkra på att knäavtrycken är från mgm?

Ja då blir ju dödsorsaken drunkning. Ja, knäavtrycken är hans eftersom han bevisligen är den som sist såg henne vid liv. Inga vittnen har hört av sig. Alltså var han den som sist såg henne vid liv. Och därför måste knäavtrycken på bryggan vara efter honom.
Citera
2015-02-06, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Ja då blir ju dödsorsaken drunkning. Ja, knäavtrycken är hans eftersom han bevisligen är den som sist såg henne vid liv. Inga vittnen har hört av sig. Alltså var han den som sist såg henne vid liv. Och därför måste knäavtrycken på bryggan vara efter honom.

Var ser du knäavtryck?
Citera
2015-02-06, 20:17
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Var ser du knäavtryck?

På bryggan vid hålet i isen. Det har rasat ner lite snö på isen nedanför den ena gropen på bryggan.
Citera
2015-02-06, 20:20
Medlem
Varför sida sida upp och ner om omsättningen av US verksamhet?

Vad skall det leda till?

Personligen har jag svårt att se vad det tillför i sak. Just nu i alla fall.
Citera
2015-02-06, 20:24
Medlem
Citat:
På bryggan vid hålet i isen. Det har rasat ner lite snö på isen nedanför den ena gropen på bryggan.
Jag kan inte se något som liknar knäavtryck. I vilket fall är ju bilden tagen av en reporter/fotograf på UNT och avtryck kan ha gjorts av vem som helst vid det laget.
Citera
2015-02-06, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jobbet troligen eftersom båda var eller varit stationerade på Arlanda.

Hmm... MR är ju nåt år yngre än TS, dessutom är han bigdick på transportavd. i Uppsala.

Om man därtill ponerar hans rakade skalle och säkerligen gymmade kropp, känns han ju som nån slags mini Jason Statham som garanterat kunnat få både det ena och det andra i Uppsala av betydligt yngre fröknar, då dessutom utan en massa sladdisar och nersupen ex-husband !!?

Nu är han dock en hel del via sitt jobb på air-site Arlanda. Båda träffas. Tycke uppstår (åtminstone från TS sida) men jag undrar hur seriös MR egentligen vart med detta?? Okay han fick en sängvärmare.. Men han hade nog option på många andra oxå!!?

Det jag på nåt klantigt sätt vill säga är att TS var av naturliga skäl i en besvärlig situation. Hon var sårbar. MR hade enligt mig ett rätt så uppdukat bord!!
Senast redigerad av peheis666 2015-02-06 kl. 20:33.
Citera
2015-02-06, 20:44
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glue
Jag kan inte se något som liknar knäavtryck. I vilket fall är ju bilden tagen av en reporter/fotograf på UNT och avtryck kan ha gjorts av vem som helst vid det laget.

"Avtryck kan ha gjorts av vem som helst". Men hade inte polisen spärrat av området?? Nåt måste man väl ha lärt sig efter Arbogamorden, där poliser och ambulanspersonal klampade in i huset hur som helst.
Citera
2015-02-06, 20:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Varför sida sida upp och ner om omsättningen av US verksamhet?

Vad skall det leda till?

Personligen har jag svårt att se vad det tillför i sak. Just nu i alla fall.
Jag också .. däremot tycker jag att det är viktigt att bemöta Q:s antaganden, och när han hävdade att US kunde ha skurit guld ur sin verksamhet .. dvs stora tillgångar ... så anser jag att det inte skall stå oemotsagt ...
Citera
2015-02-06, 20:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
Hmm... MR är ju nåt år yngre än TS, dessutom är han bigdick på transportavd. i Uppsala.

Om man därtill ponerar hans rakade skalle och säkerligen gymmade kropp, känns han ju som nån slags mini Jason Statham som garanterat kunnat få både det ena och det andra i Uppsala av betydligt yngre fröknar, då dessutom utan en massa sladdisar och nersupen ex-husband !!?

Nu är han dock en hel del via sitt jobb på air-site Arlanda. Båda träffas. Tycke uppstår (åtminstone från TS sida) men jag undrar hur seriös MR egentligen vart med detta?? Okay han fick en sängvärmare.. Men han hade nog option på många andra oxå!!?

Det jag på nåt klantigt sätt vill säga är att TS var av naturliga skäl i en besvärlig situation. Hon var sårbar. MR hade enligt mig ett rätt så uppdukat bord!!
Låter du någon flytta in i din lägenhet är du sannolikt mer intresserad av denne än att få sängen värmd ... i synnerhet om du vet att det finns barn med i bagaget ...

Ja, jag tror de träffades genom jobbet och att tycke uppstod där.
Citera
2015-02-06, 20:52
Medlem
Citat:
"Avtryck kan ha gjorts av vem som helst". Men hade inte polisen spärrat av området?? Nåt måste man väl ha lärt sig efter Arbogamorden, där poliser och ambulanspersonal klampade in i huset hur som helst.
Frågan är hur lång tid efter det att avspärrningen togs bort bilden är tagen. Många kan ha varit där och kollat läget sedan dess.
Citera
2015-02-06, 20:54
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:

Men allvarligt talat, vad är det för fel på dig?

Har dina fantasier någon relevans eller ger de någon förklaring till att hon blev mördad?
Citera
2015-02-06, 20:57
Bannlyst
Citat:

Följt tråden. Anser nog att M.R var mer av en tillfällig lösning för T.S. Fanns inga egentliga möjligheter för ett långsiktigt förhållande dära.. (hade MR några egna barn?)

Huruvida han var en 018 version av Jason Statham låter jag dock vara osagt. Dock rätt roligt!
Senast redigerad av victortich 2015-02-06 kl. 21:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in