2015-02-06, 21:01
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glue
Frågan är hur lång tid efter det att avspärrningen togs bort bilden är tagen. Många kan ha varit där och kollat läget sedan dess.

Men att man skulle stå på knä o titta ner på isen, istället för den av polisen gjorda vaken... när liket ligger på bryggan..?? Ja varför inte.
Citera
2015-02-06, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Men att man skulle stå på knä o titta ner på isen, istället för den av polisen gjorda vaken... när liket ligger på bryggan..?? Ja varför inte.
När liket ligger på bryggan? Bilden som jag pratar om är den som fanns med i UNT.se, tagen av deras fotograf efter det att avspärrningen tagits bort och polisens arbete vid bryggan är slutfört.
Ser hur som helst inga knäavtryck på bilden.
Citera
2015-02-06, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Men allvarligt talat, vad är det för fel på dig?

Har dina fantasier någon relevans eller ger de någon förklaring till att hon blev mördad?

Att hon blev mördad vet vi ju ej!

Jag tror som dom flesta här att hon blev klippt av sitt ex. Men genom att detta är ett diskussionsforum och ej ett skvallerforum så ville jag bara ge lite "insight" på vem MR är. Jag hade många MR i min bekantskapskrets förut.
Citera
2015-02-06, 21:18
Bannlyst
Om jag i denna tråd förstått saker och ting rätt, så meddelade aldrig MR nånting, varken fredagkväll eller lördag f.m

Känns inte som att han var så rackarns brydd.
Citera
2015-02-06, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
Att hon blev mördad vet vi ju ej!

Jag tror som dom flesta här att hon blev klippt av sitt ex. Men genom att detta är ett diskussionsforum och ej ett skvallerforum så ville jag bara ge lite "insight" på vem MR är. Jag hade många MR i min bekantskapskrets förut.

Jaha ja, du känner inte MR. Du föreställer dig hur han troligen möjligen är enligt de män du tidigare mött som troligen betett sig som denna MR. OK.
Citera
2015-02-06, 21:29
Bannlyst
[quote=Remark|52171105]Jaha ja, du känner inte MR. Du föreställer dig hur han troligen möjligen är enligt de män du tidigare mött som troligen betett sig som denna MR. OK.[/QUOT

Han är storsnopp på transport, han har garanterat en fet fin lgh i centrala uppsala. Han är en ung potent herre.... Han vill bara dunka på TS, inse det nu alla gråterskor i tråden...faan inte första mannen i historien på det området.
Citera
2015-02-06, 21:32
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victortich
Om jag i denna tråd förstått saker och ting rätt, så meddelade aldrig MR nånting, varken fredagkväll eller lördag f.m

Känns inte som att han var så rackarns brydd.

Nej, MR är ett lite dolt kapitel i den här historien, vad jag främst undrar över är om sonen som tydligen initierade allt försökte få kontakt med MR, det naturliga var väl att TS sov hos sin nye man och då kan man ju tycka att det är lite underligt att han ringer till TS väninna när sonen inte får tag på TS.
Citera
2015-02-06, 21:40
Medlem
[quote=victortich|52171219]
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Jaha ja, du känner inte MR. Du föreställer dig hur han troligen möjligen är enligt de män du tidigare mött som troligen betett sig som denna MR. OK.[/QUOT

Han är storsnopp på transport, han har garanterat en fet fin lgh i centrala uppsala. Han är en ung potent herre.... Han vill bara dunka på TS, inse det nu alla gråterskor i tråden...faan inte första mannen i historien på det området.

Av den uppfattning jag fått av TS tror jag inte hon skulle välja den typen av man, alls.

Tror snarast det varit avtändande
- stor snopp
- fet lägenhet
- potent herre

Och var fanns det intellektuella och samhällsintresset hon ville ha och dela med någon. Vem skulle hon diskutera med .... snoppen?
Citera
2015-02-06, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Nej, MR är ett lite dolt kapitel i den här historien, vad jag främst undrar över är om sonen som tydligen initierade allt försökte få kontakt med MR, det naturliga var väl att TS sov hos sin nye man och då kan man ju tycka att det är lite underligt att han ringer till TS väninna när sonen inte får tag på TS.

Exakt hon skulle fixa sitt shit i Sigtuna a.s.a.p sen raka vägen till Uppsala för fredagsmys. Men vem vet...vi kanske får vettiga svar i FUP:en... Skall hursomhelst bli roligt att läsa all Bio om denna M.R
Citera
2015-02-06, 21:48
Bannlyst
[quote=Remark|52171357]
Citat:
Ursprungligen postat av victortich

Av den uppfattning jag fått av TS tror jag inte hon skulle välja den typen av man, alls.

Tror snarast det varit avtändande
- stor snopp
- fet lägenhet
- potent herre

Och var fanns det intellektuella och samhällsintresset hon ville ha och dela med någon. Vem skulle hon diskutera med .... snoppen?

Jag tror snarast att peheis666 (som först nämnde bigdick) menade mest bokstavligt att MR var högsta chef= Big Dick! Kvinnors preferenser på penisens storlek och grovlek är ju en tråd i sig.
Senast redigerad av victortich 2015-02-06 kl. 21:53.
Citera
2015-02-06, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer

Ingen aning. Men jag tror att TS förlitade sig starkt på sin väninna och att barnen hade det som ett tryggt nummer att alltid ringa om något hände. Eller om de var oroliga.
Citera
2015-02-06, 21:58
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ingen aning. Men jag tror att TS förlitade sig starkt på sin väninna och att barnen hade det som ett tryggt nummer att alltid ringa om något hände. Eller om de var oroliga.

Märkligt i mina ögon, var inte TS nya kärlek introducerad för hennes barn?

Något känns fel i MR,s relation till TS och framför allt i hans brist på agerande.

Var han inte orolig eller hade han inget fått veta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in