[quote=victortich|52171219]
Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Jaha ja, du känner inte MR. Du föreställer dig hur han troligen möjligen är enligt de män du tidigare mött som troligen betett sig som denna MR. OK.[/QUOT
Han är storsnopp på transport, han har garanterat en fet fin lgh i centrala uppsala. Han är en ung potent herre.... Han vill bara dunka på TS, inse det nu alla gråterskor i tråden...faan inte första mannen i historien på det området.
Av den uppfattning jag fått av TS tror jag inte hon skulle välja den typen av man, alls.
Tror snarast det varit avtändande
- stor snopp
- fet lägenhet
- potent herre
Och var fanns det intellektuella och samhällsintresset hon ville ha och dela med någon. Vem skulle hon diskutera med .... snoppen?