Ingen har sagt att han underlät att redovisa, bara att han underlät under kalenderåret 2013.Ja, inte ens ett intervall. Men 0 - 999.000 är ett intervall, och det är vad det stod, "0 < 1000", vilket är det halvöppna intervallet [0, 1.000.000}.Vem har sagt att han bara ska köra svart? Han kan blanda som många andra i branschen.
0 < 1000 betyder 0 till 1000 kr. Skulle det vara 0 till 1 miljon skulle det stå 1000 tkr.
Katter eller maskrosvin eller bådadera. Hon gav och HR gav det som hon tidigare fick hemma. Bägge fick och var sådeles nöjda. Nu var hennes största problem på hemma fronten där gubben krackelerade allt mer för varje dag. Det gick så långt att smyget inte gick att sköta vid sidan om.
Ja du... Jag har sett det mesta i den vägen. Pengar förblindar, tro mig!
Intention är en sak, verklighet en annan.
Problemet med att ha ett företag för enbart svartjobb och en tillvaro så kräver mer än inkomsterna förklarar är att man ganska snabbt skulle bli granskad..
Och vi har väl inga intäkter för att påstå att US är korkad i alla fall?
Ingen har sagt att han underlät att redovisa, bara att han underlät under kalenderåret 2013.Ja, inte ens ett intervall. Men 0 - 999.000 är ett intervall, och det är vad det stod, "0 < 1000", vilket är det halvöppna intervallet [0, 1.000.000}.Vem har sagt att han bara ska köra svart? Han kan blanda som många andra i branschen.
Momsredovisning är precis som deklaration inget du kan välja - det är tvingande att redovisa.
Han har inte haft något att redovisa .. det är vad 0 säger.
Vem påstår att han inte har redovisat det under 2014?
Släpp detta Q
Vi får aldrig tillbaka momsen på BO ändå.(med 0 menas även tillbaka på moms alltså inget att betala in, egenföretagare)
Hur hamnade hon i vattnet? Hur såg det ut på bryggan? Bar isen? Drunknade BO eller ströps hon?
En gång i månaden eller en gång om år ... Inte - låta bli att redovisa ...
Precis 0 är inget.
Tror?
Jag har släkt och make som är och varit i byggbranschen - Jag VET att en del, inte alla, kör svart, och jag vet också att man inte startar företag för att köra enbart svart ...
Samlar du PC nu .. eller vad går ditt meningslösa käbblande ut på?