Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jo, det kan jag - eftersom man inte gräver guld utan anställda. Du kanske inte förstår det - men ett framgångsrikt företag kräver både någon som gör det administrativa, räknar på jobb (vilket oftast innebär besök, arbetar konkret, och representerar/PR:ar företaget för att få kunder ...
En man kan inte göra allt.
Många gör det, det är inte billigare att låta anställda göra jobbet än att göra det själv. Visa att man måste ha anställda för att bolaget ska gå bra.
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du hävdar att han inte redovisat momsen för 2013 utan struntat i det - inte jag.
Nej, det har jag inte hävdat.
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
0 står för ingen omsättning. Vilket jag visat genom att länka till hur det ser ut för företag med omsättning.
0 < 1000 står för omsättning upp till en miljon. Du länkade till företag som sannolikt redovisade månadsvis. Vid mindre än en miljon i omsättning behöver man inte göra det, därför står det omsättning upp till en miljon. Varför måste jag upprepa det?
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Han pluggade tydligen istället för att driva sin guldgruva ...
Han skrev på fejjan att han började plugga i januari 2015. Han kanske tjänade så mycket under 2014 att han fick råd att plugga.