2015-02-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Antagligen kommer Wifog:s alla SIM-kort upphöra att fungera om en eller annan månad ...
Det tror jag knappast. Däremot kommer de nog fortsätta gimpa dem tills de är nästintill oanvändbara. Knappast oväntat i det här laget, är jag rädd.
B!
Citera
2015-02-05, 17:16
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Mr_B=-
Det tror jag knappast. Däremot kommer de nog fortsätta gimpa dem tills de är nästintill oanvändbara. Knappast oväntat i det här laget, är jag rädd.
B!

Gimpa?
Citera
2015-02-05, 19:24
Medlem
Fler svar från Wifog själva om nya gränser och Wifog Plus

Citera
2015-02-05, 21:16
Medlem
x2tusens avatar
Vi som accepterat reklamtittandet tycker det är konstigt att 2GB gränsen är hård, dvs att det tydligen inte ska gå att titta på reklam mot surf efter 2GB gränsen har passerats.
Många hade säkert accepterat ett något tätare reklamintervall mellan surfperioder efter 2GB gränsen.

Dålig stil av wifog.Vad blir nästa steg?Bluff-fakturor i förhoppning att folk ska betala?

Hoppas att någon annan operatör tar över stafettpinnen.
Citera
2015-02-05, 21:28
Medlem
Tur att det kom nu iaf. Jag tänkte gå över helt till wifog men med dessa gränser så är det bara att ha kvar telia och vara glad
Citera
2015-02-05, 21:32
Medlem
Kom ihåg att Wifog inte är gratis utan det är du som får betala genom att titta på deras eländiga reklam samtidigt som Wifog får betalt för att visa den.
Man måste samtidigt ställa den egna insatsen i proportion till vad man får tillbaka och användarens tid är ju inte heller helt gratis.
Citera
2015-02-05, 21:40
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Redan kontaktat Telia att mitt gamla nummer skall aktiveras 1:a mars. Wifog kan äta kuk
Citera
2015-02-05, 21:45
Bannlyst
Synd.. det verkade riktigt lovande men nu gick det utför. Den bästa tiden wifog hade var när jag var "super-testare" och kunde fylla på med hur mycket samtalstid och surf jag ville, det var alltså obegränsat. Riktigt skönt
Citera
2015-02-05, 21:59
Medlem
fittPlusPluss avatar
Citat:
Är det en hård eller mjuk gräns i gratisversionen?
Det är en hård gräns, vilket innebär att när du har förbrukat 2GB så kommer du inte kunna fylla på med mer data.

men det går väl att betala för att få mer minuter/surf även i gratis-abonnemanget?
Citera
2015-02-05, 22:24
Medlem
x2tusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
men det går väl att betala för att få mer minuter/surf även i gratis-abonnemanget?
Om ja så låter det motsägelsesfullt att tvingas betala för något som är gratis
Citera
2015-02-05, 23:23
Medlem
borguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Mr_B=-

Vad ska man göra, menar du?
"gimpa" ??? Vad gör man då med telefonen?
Citera
2015-02-05, 23:31
Medlem
borguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SNOHV
Tur att det kom nu iaf. Jag tänkte gå över helt till wifog men med dessa gränser så är det bara att ha kvar telia och vara glad

Det verkar som de flesta reagerar som du. Man känner sig lite lurad, och det är ingen som uppskattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in