Citat:
Ursprungligen postat av
G.Larsson
Jag la fram bevis, ni påstod att inga sprängningar hörs och det finns som sagt 90 rapporterar från dom professionella från platsen den dagen som motsäger det och jag länkade också till en film där du hör sprängningar.
1. Nu hittar du på igen. Jag har hela tiden uppenbarligen pratat om explosioner i direkt anslutning till kollapsen, vilket vem som helst kan utläsa av historiken.
2. Ditt klipp var en enskild explosion som isolerad från kollapsen.
3. Att du hör en explosion betyder inte per automatik att det är en sprängning. Hur konstaterar du att det är en sprängning i klippet?
Citat:
Förklara nu hur balkar och annat från TT skadar den inre strukturen i WTC 7 så brutalt att byggnaden till slut kollapsar.
Enligt utredningen så var det inte strukturella skador som tog ner wtc7 så det här är ännu en strawman. De hjälpte säkert till lite grann, men den faktiska orsaken var bränderna orsakade av TT:s ras.
Citat:
Du förstår bevisbördan ligger dom på som påstår att tomten finns här, vilket ni gör ni påstår att en stålbyggnaden för första gången i världshistorien kollapsar pga lite eld.
1. Glömt Windsor tower?
2. Glömt wtc 1 o 2?
3. Lite eld?
4. Snygg grammatik.