Citat:
Ursprungligen postat av
Ferros
"What ever it takes" kan väl också menas som så att han vill göra vad som helst för att spela matchen? Trots att han låg i plågor tidigare. Det är så jag tolkat det, även om man med frölundaöron väljer att göra en annan tolkning av citatet, om det nu ens har sagts.
.
Tror du på det själv? Men självklart väljer Frölundas spelare att fabricera ihop ett engelskt uttryck riktat mot en norrman, det låter extremt logiskt. Om så var fallet borde väl Fabbe förnekat att han sagt det i stället för att helt plötsligt lida av anmesi.
Jag kan köpa en tvåa på Fantenberg för charging, jag kan inte köpa ett matchstraff för att Fabbe ligger och åmar sig för att sedan återuppstå från dom döda.
Ser du inget konstigt alls i Fabbes agerande?
Men jag släpper detta nu och väntar in en tackling som en oskyldig Luleåspelare delar ut då Ölvestad kommer fram ur historiens gömmor igen i eftersnacket.
Citat:
Ursprungligen postat av
Wollakosota
https://twitter.com/PerLedin/status/563033813593653250
"Först var det fel på top scorer tröjjan, sedan är det Luleå's fel, fabbe's fel, hemmaplans fördel's fel, domarens fel, hollywood's fel..."
Intressant tweet ifrån Per Ledin, med tanke på att han har konstant grinat och gnällt i hockeysverige nu i snart 10 år. Fräscht!
Men Ledin är stenhård, han ville ha fem minuter vid slagsmål i stället för game. Då skulle det fula spelet stävjas. Själv försvinner han fortare än en avlöning om han skulle ställas till svars på isen för något han gjort.