Citat:
Ursprungligen postat av
eyecreate
Vi kan säkert diskutera i oändlighet med "övertygade" som dig om hurvida pilotens agerande är överensstämmande med hur man borde agera i en sådan situation, men förutom det:
Slow motion.
Pålagd eld i lager med pålagda ljudeffekter.
Minst 8 olika kameror.
Dvs i princip en filmproduktion med full besättning.
Till det har du tung videoredigering.
Rena rama Hollywood
Om det här var "på riktigt" borde naturligtvis kameran rullat från start till slut, men precis som med alla andra fejk-filmer klipps det i key-ögonblick som ger utrymme för skådespeleri, klippning, effekter och annat gott för att lura tittaren.
Den här videon är inget annat än ett får-test.
om du tror att det är på riktigt, är du ett får.
Vad gaggar du om? Varför skulle professionell redigering och många kameror betyda att avrättningen är fejkad? Det enda relevanta i ditt nonsensinlägg är påståendet om att elden är "pålagd". Hur drar du den slutsatsen?
Vi behöver inte alls diskutera i en "oändlighet" om hur en människa "borde" ha agerat när sadister sätter eld på honom. Det har varken du eller jag en jävla aning om.
Citat:
Ursprungligen postat av
G.Larsson
Varför skulle dom bry sig om detaljer när fåren aldrig fattar ändå? Inte ens när vingar försvinner likt under 9/11 vaknar din typ upp. Er mentala dvala är total. Och nej jag har ingen utbildning i att bränna människor och denna ser helt klart överlägset mest autentisk ut av det ISIS har producerat men knät och hur det agerar ser fortfarande konstigt ut men det gör hur huvudet agerar med så kan vara perspektivet som gör det bara men det är den massiva produktionen här och hur det klipps som gör mig skeptisk för jag håller med dig om att hur han agerar känns rätt äkta men i tråden talade vi om halshuggningar och dom är fejkade men här finns ingen britt eller green screen så bränningen av piloten kan säkert vara äkta, man förstod väl själv att man inte kunde fortsätta sina produktioner i samma anda när tom MSM började ifrågasätta äktheten.
Wow, du skrev precis en mening på 136 ord. Du är förstås för upplyst för att använda punkt.
För egen del skulle jag definitivt vakna om jag såg ett knä gå igenom en metallbur. Men bra att du erkänner att du inte behärskar området.
Mitt högst personliga intryck är att allt för många "får" vaknar så snart de ser ett youtube-klipp innehållande en konspirationsteori. Spelar ingen roll om det handlar om chem trails eller fluorförgiftning, för ni sväljer vilken skit som helst så länge det får er att känna er speciella och upplysta.
Nu börjar jag gå lite för OT. Ursäktar för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
eyecreate
En annan förbryllande sak är tiden.
Filmen kommer 3 dagar efter senaste halshuggningsfilmen med japanen.
Att filma en sådan här sak, klippa, lägga på alla effekter och ljud, vilket i sig kräver ett mindre filmbolag, tar TID.
Överensstämmer det verkligen med verklighetsbilden som ges?
Om du vände dig till andra medier än folieforum hade du vetat att jag och andra oupplysta matas med teorin att soldaten mördades redan i början av januari. Galet, va?