Citat:
Ursprungligen postat av
siryessir
Hade Fantenberg gett fan i att hoppa in i tacklingen så hade nog situationen aldrig uppstått.
Nej, han lättar före kontakt. Kilströms tackling är ju för helsike ingen hopptackling.
Flane, det är inget matchstraff öht, jag har alltid gillat Fabbe men i går var han pinsam. Dör och lämnar isen och kommer tillbaka och flinar. Situationen är ganska avgörande för matchen.
Citat:
Att han ska ha sagt "whatever it takes" till Mathis Olimb är ingenting han kommer ihåg.
– Inte fan vad jag minns, säger Fabricius.
Jo, Fabbe, du kommer ihåg vad du har sagt men du vill inte ljuga för media. Men jag förmodar att Fabbe blir borta några månader nu efter den hemska smällen han fick. Undrar hur många stygn det blev?
Nr2:
Citat:
Jag vet bara att jag får hans klubba – även om tacklingen är ganska schysst – rätt på tandraden. Så för mig är den ganska klar, säger han.
Det är din klubba du får på dig. Om nu tacklingen är ganska schysst så måste matchstraffet vara helt åt helvete? fast Fabbes klubba borde få minst 10 matchers avstängning, jävla sätt det där.
Men det var tur att Luleå vann, det var ändå det laget som brydde sig mest om CHL.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ferros
Vi får tacka Fjantenberg för segern, snacka om att killen var övertänd idag. Känns väldigt gott att vi vänder matchen på hans idiotiska hopptackling, antar att han inte kan bli avstängd i SHL men det hade inte varit mer än rätt, det är enbart turen som skyddar K-Fab från en ordentlig hjärnskakning i den situationen.
Kul med en titel och att laget visar styrka i tredje perioden igen, utöver det så gör vi en väldigt dålig match.
Fantenberg träffar inte huvudet med sin kropp alls.
Vad var det du skrev när Fernholm utsattes för mordförsök av Forsberg, "upp med huvudet"