2015-02-03, 11:42
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Jag har legat på balans hela kuren och har tappat fett och ökat i muskler samt blivit en hel del starkare. Jag har inte gjort några mätningar utan jag går efter vad jag kan se. Vill dock påpeka att jag inte gjort PCT än så det kan ju hända att jag tappar alla muskler och gainar tillbaks allt fett sen.

Det går utmärkt att köra lean-gains, jag själv har gjort det sedan jag började, både när jag är ren och under kur. MostMuscular, du kan fortsätta sådär. En väldigt sund inställning att faktiskt gå efter vad man kan se.

Ett tips är dock att äta lite mer under PCT då kroppen kan känna sig lite svag. Här är det värt att lägga på sig ett kilo fett eller två för att säkerställa prestationen och behålla det man byggt i så stor mån som möjligt.
Citera
2015-02-03, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det går utmärkt att köra lean-gains, jag själv har gjort det sedan jag började, både när jag är ren och under kur. MostMuscular, du kan fortsätta sådär. En väldigt sund inställning att faktiskt gå efter vad man kan se.

Ett tips är dock att äta lite mer under PCT då kroppen kan känna sig lite svag. Här är det värt att lägga på sig ett kilo fett eller två för att säkerställa prestationen och behålla det man byggt i så stor mån som möjligt.

Okej, tack för tipset. Har faktiskt funderat en del på hur jag ska göra med vikten under PCT så det uppskattas.

Ska nog fortsätta ligga på balans även i fortsättningen. Däremot måste jag nog gå ner lite grann för att jag ska kunna kalla det hälsosamt, om det nu är tillåtet med såna begrepp som "hälsosamt" när jag skjuter in suprafysiologiska mängder testo Jag var nästan slät innan kur och nu har fyrpacket börjat komma. Kanske deffar fram ett ordentligt fyrpack (är väl typ 14%BF ?) och sen kör balans därifrån.
Citera
2015-02-03, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TestoFrukost
Tack för ditt svar, ja det kommer att vara min första kur.

Men då jag för tillfället har en några månaders lucka emellan studier och jobb så hade jag tänkt att jag skulle satsa 200% på träningen under kommande tiden, och försöka få ut maximalt utav min kur därav anledningen att jag gärna lägger till någon annan 'nybörjarvänlig' steroid och eftersom testo är inject så skulle jag då vilja lägga till "mild" oral på låg dos, men ändå så att det skall toppa testot lite och bli som grädde på moset.

Testot är ju högandrogent och OT är lågandrogen så dem hade kanske matchat varandra bra, Istället för att jag t.ex körde en OT only-kur och försökte matcha upp det lågandrogena med proviron.

Kommer träna MINST ett pass om dagen, siktet ligger på två, 5 dagar i veckan. Ett pass efter frukost och ett pass innan middag.

PCT kommer bestå utav nolva och clomid.

Jag råder dig att enbart köra testo. Gör det enkelt och lägg fokus på mat, träning och vila. Du kommer bli nöjd och längta till nästa resa, tro mig.
Citera
2015-02-04, 03:43
Medlem
GrandOldPartys avatar
Hur stora gains ungefär kan jag räkna med?

Funderar på att köra en första dopingkur. 20 mg Dianabol ed i 40 dagar; arimidex varje dag under kur och sedan 20 dagar efter kur. Tränat till och från periodvis under några år. Känner att jag vill ha en boost i träningen då min motivation i nuläget är noll.

Stats i nuläget:

Ålder: 25
Längd: 183
Vikt: 90
Överarmar: 41
Bänkpress 8x100

Hur stora gains kan jag räkna med från denna kur? Är styrkeökningar på ca 20 % realistiska? Alltså att kunna göra en åtta på 120 kg?
Citera
2015-02-04, 03:45
Medlem
GrandOldPartys avatar
Tänkte att jag kommer uppdatera här sen om resultat. Kommer börja i slutet av februari.
Citera
2015-02-04, 04:28
Medlem
Beror helt på hur pass bra du svarar på aas. Generellt skulle jag säga att det är en minoritet som åstadkommer det resultat du frågar om.
Citera
2015-02-04, 07:14
Medlem
aKAYs avatar
Jag hoppas du förstår att din fråga är omöjlig att svara på men om jag tvingar fram en åsikt så är den enligt Insideoutman's kommentar.

Hur tänker du med att äta arimidex när du har slutat äta dbol?

/aKAY
Citera
2015-02-04, 07:15
Medlem
Tror det är lite vanskligt att köra en kur i hopp om att återfå motivation. Risken är att du efter kur har ännu mindre motivation och då blir det svårt att driva igenom träning under PCT och i värsta fall förlorar du mer än vinner på kuren.
Citera
2015-02-04, 08:32
Medlem
ät nolvadex efter kuren , inte arimidex.
Citera
2015-02-04, 09:01
Medlem
Fenjal888s avatar
Varför just dbol? Har du tittat på andra preparat?
Citera
2015-02-04, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Tror det är lite vanskligt att köra en kur i hopp om att återfå motivation. Risken är att du efter kur har ännu mindre motivation och då blir det svårt att driva igenom träning under PCT och i värsta fall förlorar du mer än vinner på kuren.

1+

Skulle säga att med stor sannolikhet lär det sluta så...
Citera
2015-02-05, 15:39
Medlem
mactopens avatar
Ni som har kurat länge och har mycket goda erfarenhet, hur länge väntar ni tills ni hoppar in på ny kur?

Tacksam för alla svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in