2015-02-02, 15:19
Medlem
Nod2013s avatar
Jag misstänker att slidhonan har vart kåt, och fått mycket slemmig uppmärksamhet av kamelryttarna

gått in i hytten, blivit påsatt i en skift på 8 pers

och sen får mental nedbrytning och anklagat dessa för våldtäkt

case closed
Citera
2015-02-02, 15:20
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitenSara
Jag får inte ihop detta..

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1538266546425839&set=a.147922983899 6177.1073741829.100007275259334&type=1&theater

Detta länkas ut, och man säger att inblandade GM är somalier..
Hur i H-e fick ni då in denna killen i ekvationen:

https://www.facebook.com/bjar.shakir

han e kurd, någon påstod att han nog var terrorist.. Han hyllar Pershmerga det stämmer men det är de som slåss mot ISIS.. Det känns som att nu e någon ute och svamlar iaf?

Ja, någon av fotona och facebook-sidorna stämmer inte. På ena bilden ser mannen somalisk ut. På den andra bilden kurdisk ut. Men namnet är samma...
Citera
2015-02-02, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nod2013
Jag misstänker att slidhonan har vart kåt, och fått mycket slemmig uppmärksamhet av kamelryttarna

case closed

Jaha, så hon gjorde det frivilligt??
Du är en negerälskare?
Citera
2015-02-02, 15:21
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleeptalker
Relevant fråga faktiskt i sammanhanget, grabben.

Även om lite spooky på ett konstigt sätt samtidigt ...

... alltså att dessa brunstiga 25-taggare ger sig på en 45-taggare.

Dessutom på en så begränsad brottsplats som en Finlandsfärja i öppet hav.

Behövs ju ingen större Sherlock Holmes för att lösa det här brottet precis, om man säger så.
Citera
2015-02-02, 15:22
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
citat ur expressen -

"Den som har bäst förutsättningar att utreda brottet får ärendet och det skulle tala för att det hamnar i Sverige, säger Lars Andersson, gruppchef på sexualbrottsgruppen"

Tycker inte att Sverige har bäst förutsättningar, vill se riktigt hårda finska poliser ta hand om fallet och bruka förshörsmetoder som Gunvald Larsson gör i beckfilmerna.
Citera
2015-02-02, 15:22
Medlem
panther1s avatar
Citat:

case closed

Kan stämma.
På sätt och vis har hon säkert varit mer eller mindre delaktig(tror jag, utan att säga något med säkerhet). Sedan har det gått överstyr på något sätt, det är min gissning. Jag tror inte att de har överfallit henne och släpat in henne i hytten. Men det fråntar inte dessa parasiter deras ansvar, de är antagligen våldtäktsmän och förtjänar att behandlas utefter detta faktum!
Citera
2015-02-02, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleeptalker
... alltså att dessa brunstiga 25-taggare ger sig på en 45-taggare.

Dessutom på en så begränsad brottsplats som en Finlandsfärja i öppet hav.

Behövs ju ingen större Sherlock Holmes för att lösa det här brottet precis, om man säger så.

Nä, men de här sandnegrerna har ju knappast visat prov på nån större intelligens tidigare heller...
Citera
2015-02-02, 15:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panther1
Tycker att man ska hålla offrets identitet hemlig, allt annat är fel. Man kan möjlitvis sträcka sig så långt att man tillkännager om offret är etniskt svensk eller inte.. Men aldrig publicera namn och andra personliga uppgifter som kan leda till att offrets identitet röjs.

Det är relevant att veta om offret "gillar olika". Någon som vet? Det kan ju vara så att hon blivit så hjärntvättad att hon trodde att man kunde gå in till en hytt med 1-2 st somalier/araber utan någon risk. (Sedan hoppade ytterligare 6-7 st fram när dörren väl var låst).

Men namnet ska självklart inte lämnas ut.
Citera
2015-02-02, 15:25
Medlem
Twatssons avatar
Citat:

case closed

Lite för tidigt för att trolla om en gruppvåldtäkt, min humor brukar vara gränslös men det där var riktigt lågt.
Citera
2015-02-02, 15:26
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Vem var BO? En oskyldig svenska eller nån annan? Hur var hon klädd, berusad?

Vad skulle hennes klädsel eller berusningsgrad ha med saken att göra? Blir så förbannad då man försöker få det till att kvinnan/tjejen ifråga har nån som helst skuld i det hela.
Citera
2015-02-02, 15:27
Medlem
panther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det är relevant att veta om offret "gillar olika". Någon som vet? Det kan ju vara så att hon blivit så hjärntvättad att hon trodde att man kunde gå in till en hytt med 1-2 st somalier/araber utan någon risk. (Sedan hoppade ytterligare 6-7 st fram när dörren väl var låst).

Men namnet ska självklart inte lämnas ut.

Aldrig namn, bild eller personnummer. Jag förutsätter att hon är etnisk svenska.
Citera
2015-02-02, 15:27
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Någon som vet om brottsoffret ser yngre ut än 45? En så gammal tant brukar inte vara så attraktiv. Var det så att gärningsmännen var så desperat att de gav sig på den enda offret de fick tag på eller valde de specifik henne för att hon såg yngre ut och var attraktiv för att vara 45?

Somalier skiter fullständigt i sådant, de njuter för fulla muggar.
En 45-åring är ju lammkött för dem:
http://www.expressen.se/nyheter/ali-valdtog-84-aringen---far-nio-ars-fangelse/

Pajasen i artikeln: vad tror ni? Är han en av de fina männen som nu valt att förlusta sig på Finlandsfärja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in