han e kurd, någon påstod att han nog var terrorist.. Han hyllar Pershmerga det stämmer men det är de som slåss mot ISIS.. Det känns som att nu e någon ute och svamlar iaf?
Ja, någon av fotona och facebook-sidorna stämmer inte. På ena bilden ser mannen somalisk ut. På den andra bilden kurdisk ut. Men namnet är samma...
"Den som har bäst förutsättningar att utreda brottet får ärendet och det skulle tala för att det hamnar i Sverige, säger Lars Andersson, gruppchef på sexualbrottsgruppen"
Tycker inte att Sverige har bäst förutsättningar, vill se riktigt hårda finska poliser ta hand om fallet och bruka förshörsmetoder som Gunvald Larsson gör i beckfilmerna.
Jag misstänker att slidhonan har vart kåt, och fått mycket slemmig uppmärksamhet av kamelryttarna
gått in i hytten, blivit påsatt i en skift på 8 pers
och sen får mental nedbrytning och anklagat dessa för våldtäkt
case closed
Kan stämma.
På sätt och vis har hon säkert varit mer eller mindre delaktig(tror jag, utan att säga något med säkerhet). Sedan har det gått överstyr på något sätt, det är min gissning. Jag tror inte att de har överfallit henne och släpat in henne i hytten. Men det fråntar inte dessa parasiter deras ansvar, de är antagligen våldtäktsmän och förtjänar att behandlas utefter detta faktum!
Tycker att man ska hålla offrets identitet hemlig, allt annat är fel. Man kan möjlitvis sträcka sig så långt att man tillkännager om offret är etniskt svensk eller inte.. Men aldrig publicera namn och andra personliga uppgifter som kan leda till att offrets identitet röjs.
Det är relevant att veta om offret "gillar olika". Någon som vet? Det kan ju vara så att hon blivit så hjärntvättad att hon trodde att man kunde gå in till en hytt med 1-2 st somalier/araber utan någon risk. (Sedan hoppade ytterligare 6-7 st fram när dörren väl var låst).
Vem var BO? En oskyldig svenska eller nån annan? Hur var hon klädd, berusad?
Vad skulle hennes klädsel eller berusningsgrad ha med saken att göra? Blir så förbannad då man försöker få det till att kvinnan/tjejen ifråga har nån som helst skuld i det hela.
Det är relevant att veta om offret "gillar olika". Någon som vet? Det kan ju vara så att hon blivit så hjärntvättad att hon trodde att man kunde gå in till en hytt med 1-2 st somalier/araber utan någon risk. (Sedan hoppade ytterligare 6-7 st fram när dörren väl var låst).
Men namnet ska självklart inte lämnas ut.
Aldrig namn, bild eller personnummer. Jag förutsätter att hon är etnisk svenska.
Någon som vet om brottsoffret ser yngre ut än 45? En så gammal tant brukar inte vara så attraktiv. Var det så att gärningsmännen var så desperat att de gav sig på den enda offret de fick tag på eller valde de specifik henne för att hon såg yngre ut och var attraktiv för att vara 45?