Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Nej hon var ju klar med sitt äktenskap så för hennes del fanns det ju inga känslor kvar för det gamla förhållandet.
Tänk så djävla skönt det skulle vara om människor kunde avsluta något innan det börjas på något nytt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Suzy1962
Innan TS flyttade från gemensamma bostaden i december så bodde dom varannan vecka i den för barnens skull.
Jag får nog sälla mig till
Reimers analys i detta läge, åtminstone delvis. Även om TS hade avslutat känslomässigt för att hon blivit kär i ny karl så känner jag retsamhet här hos BO när jag läser omständigheterna och Fejjan.
Dels att då flytta till annan karl direkt istället för att passera GÅ, speciellt då under barnens högtid jul.
Dels att lägga upp massa kommentarer om att nu har jag ny hemstad, nu har jag ny lägenhet och ligger med en ny snubbe etc. på Fejjan. Fan så gör man inte när det finns barn med.
Citat:
Kvinnan ska ha anförtrott sig till flera personer och berättat att mannen
ändrat sitt beteende efter separationen och plötsligt uppträtt aggressivt.
Å fan, kan det bero på att möjligtvis BO fick
ändrat sitt beteende 
- självklart - han fick ju dessutom ta barnens känsloyttringar ensam i denna "ego-soppa", alltså frustrationen hos 3 personer!
Jag får känslan av en mycket retsam, egoistisk och provaktiv person såsom formad feminist och inom de högre V-kretsarna. Funkar säkert i politiken och på jobbet, men borde hon inte tänkt vad hon lastade exet och barnen med...och stöttat där, istället för att tänka på Fejjan och nya karln ??
Jag säger inte att man får vad man förtjänar, men jag är inte säker på att självinsikten hos BO var på topp, inte heller moralen och sålunda INTE efter-skilsmässan-beteendet.